Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe

Postprzez CLAU » 25 maja 2016, 21:07

Nie, miałem tak natomiast z ATE, nie było sensu myć felg bo 3 dni i znowu czarne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 07:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez rafał88 » 25 maja 2016, 21:10

Trw mi podobnie pyliły co textar, tylko ze mam kolor szary felg to tak nie widac. Wczesniej na bialych byla masakra. Po 100km juz szare sie robily. ALe to moze i dobrze jak pylą .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez aesmaestro3 » 26 maja 2016, 16:28

Dobry Dzień
Miał ktoś z was do czynienia z tarczami KAGER do 323f BA V6 niedrogie ,ale boje sie ze moze to byc tandeta. link
http://www.nowe-hamulce.pl/tarcza,hamul ... s-produktu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 08:37
Posty: 69
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323f 2.0 v6 95r
Lancia Y 1.2 8v 96r
Lancia Delta 1.4 Multi Air 11r

Postprzez adamoo » 29 maja 2016, 09:42

:D :D :D Jest takie powiedzenie: "tanie mięso psy jedzą". Do 140 konnego auta tatcze za tą cenę to raczej nic dobrego nie wróżą.
Po przeanalizowaniu wątku wstępnie zdecydowałem sie na zestaw
Tarcze:
http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamul ... 71500.html
Klocki:
http://www.iparts.pl/auto-czesci/klocki ... 00030.html

I pytanie do was co sądzicie o tym zestawie do BA 1.5 robię tak10-15 tyś rocznie wiec myślę że pojeżdżę pare lat nie?(rabat na ate i textar 10% w iparts do 30 maja)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 gru 2014, 15:40
Posty: 7
Auto: Mazda 323F BA-Z5 '95

Postprzez rafał88 » 29 maja 2016, 21:02

Sam u nich brałem zestaw textar tarcza + klocki . Dobrze hamują ba nawet świetnie, ale cos jest nie tak bo mam wrazenie jakby tarcze mialy lekkie bicie albo jakis problem z klockami bo piszcza przy dojeżdzaniu. Jak bede mial czas zagladne.
A trwałosc zalezy od tego jak jezdzisz i gdzie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Diego91 » 4 cze 2016, 11:13

Co powiecie o firmie ABE? Potrzebuje wrzucić komplet na tył i zastanawiam się nad jakąś tańszą opcją.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2013, 15:26
Posty: 130 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.

Postprzez DeviS » 4 cze 2016, 17:46

Tansza opcja ? Raczej szkoda pakowac kase. Ja za klocki Zimmerman na tyl placilem ok 80zl takze nie wychodzi az tak drogo, textary kosztuja cos chyba ok 90zl wiec duzo chyba az tak nie zaoszczedzisz ;) A tarcze pewnie cos ok 140 za sztuke, niewiem ile kosztuja te tansze ale jednak wolalbym dorzucic i miec pewnosc dobrego i sprawdzonego kompletu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2013, 23:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez pablo33 » 5 cze 2016, 09:45

rafał88 napisał(a): ale cos jest nie tak bo mam wrazenie jakby tarcze mialy lekkie bicie


Ja mam u siebie tarcze i klocki textar i po kilku tys. zaczęło się bicie <płacze>
Teraz zainwestuję w zestaw ATE <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 00:16
Posty: 655 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez mws » 5 cze 2016, 11:32

rafał88 napisał(a):Sam u nich brałem zestaw textar tarcza + klocki . Dobrze hamują ba nawet świetnie, ale cos jest nie tak bo mam wrazenie jakby tarcze mialy lekkie bicie albo jakis problem z klockami bo piszcza przy dojeżdzaniu. Jak bede mial czas zagladne.
A trwałosc zalezy od tego jak jezdzisz i gdzie ;)


Mam to samo, zainstalowany zestaw Textara (tarcza + klocki) na tył i przód kilka miesięcy temu i hamulce piszczą niemiłosiernie. Zastanawiam się, czy po takim okresie użytkowania warto jeszcze w celu wyeliminowania piszczenia oddać auto ponownie na czyszczenie cylinderków, zacisków, prowadnic, wymienić płyn, zestaw montażowy etc., czy też raczej jest to w tym przypadku walka z wiatrakami? Piszczenie słychać niestety nie tylko podczas hamowania, ale i również w trakcie jazdy...
Początkujący
 
Od: 16 lis 2015, 20:05
Posty: 15

Postprzez rafał88 » 5 cze 2016, 11:42

Klocki masz do reklamacji, wyjmij je i zobacz jak wygladaja bo ostatnio kolega montował w zaciski z M6 i tez mialem piszczenie w trakcie jazdy i sie okazało , ze sie klocki rozwarstwiły, znaczy ze okladzina sie odkleiła od blachy. U mnie piszcza ale tylko przy dojezdzaniu jak mocniej wciskam hamulce nic nie slychac.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez adamoo » 5 cze 2016, 14:19

Jak napisałem tak zrobiłem, klocki girling i tarcze textar spisują się
bardzo dobrze nic nie piszczy,trzeszczy ale są jeszcze nowe (na dotarciu) zobaczymy jak będzie w przyszłości.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 gru 2014, 15:40
Posty: 7
Auto: Mazda 323F BA-Z5 '95

Postprzez Diego91 » 11 cze 2016, 15:26

Zakupiłem jednak zestaw Zimmerman, po weekendzie zamontuje i zobaczymy co to będzie. Nie ma co kupować najtańszych, bo różnica w cenie praktycznie żadna.

Dwa miesiące temu założyłem na przód zestaw TRW i piszczą przy niskich prędkościach ( podjeżdżanie do świateł) niemiłosiernie... Nie wiem czy się wyrobią czy coś jest z nimi nie tak.

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2013, 15:26
Posty: 130 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.

Postprzez kacpi » 13 cze 2016, 11:16

Ja założyłem na przód zestaw TRW i nic nie piszczy. Jedynie klocki dość mocno pyliły na początku.
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2015, 00:22
Posty: 60 (0/1)
Auto: Mazda 2 DY '03 1.25

Postprzez risto77 » 13 cze 2016, 12:53

Diego91 napisał(a):Zakupiłem jednak zestaw Zimmerman,.....a


To dobry wybór <spoko>
Załączniki
2014-05-02 11.04.40.jpg
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 19:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez marek219 » 23 cze 2016, 09:46

Ja polecam klocki textar :) mam włożone na przód zrobiłem na nich ponad 2tys km i nie pylą :) dobrze hamują w porównaniu do starych to nagle auto staje jak żyleta ;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2012, 14:40
Posty: 663 (0/9)
Skąd: Strzelce Opolskie
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR-CD 150KM 2002 rok
viewtopic.php?f=331&t=169015
Mazda 6 GH 2.5 L5-VE 170 KM 2008
viewtopic.php?f=331&t=200456&view=unread#unread

Postprzez DeviS » 23 cze 2016, 11:52

Mam pytanie odnośnie wymiany klocków hamulcowych. Czy wy tez wymieniacie przod i tyl razem ? Bo u mnie juz 2 komplet klockow ktore scieraja sie rowno przod i tyl... ;P zastanawiam sie czy to normlane ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2013, 23:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez CLAU » 23 cze 2016, 16:06

U mnie sprawdza się system 2x przód, 1x tył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2011, 07:28
Posty: 1329 (1/38)
Skąd: dolnyśląsk
Auto: Mazda 6 – 2003
2.0 LF17
hatchback

Mazda 3 BK – 2005
1.6

Postprzez risto77 » 23 cze 2016, 16:16

Coś chyba z reduktorem nie tak lub z pompą ABSu. Nie może przód i tył łapać równo. Zimą lub w deszczu Możesz wywinąć niezłego pirueta.
Mój sąsiad miał taki przypadek w Wektrze. Winna była właśnie pompa ABS
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 19:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez DeviS » 23 cze 2016, 20:02

A jak sprawdzic ta pompe ABSu ? Ten system dziala u mnie normalnie, na mokrej nawierzchni przy awaryjnym hamowaniu rowniez, nigdzie nie sciaga ;) chyba ze ten reduktor daje <dupa>. Zjade jeszcze jeden komplet klockow i zobacze czy bedzie to samo ;) ogolnie dla mnie bylo to normalne ze wzgledu na to ze klocki tyl ktore kupowalem zawsze mialy praktycznie o polowe mniej materialu sciernego niz klocki z przodu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2013, 23:58
Posty: 479 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Była: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG
Jest: Mazda 6 GJ 2.5 '15r

Postprzez xRafalx » 23 cze 2016, 20:24

A klocki kupujesz tej samej firmy? Czy na przód klocki firmowe a na tył no name. Wtedy zdaje mi się,że efekt który masz może być widoczny.
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3598 (51/68)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki