Ceramizery

Postprzez t0ma5h » 4 lut 2014, 16:25

No właśnie problem w tym że mam problemy. Przy zmianie na 2 szarpie mi. Po rozgrzaniu już mniej ale też da się to wyczuć. Myślę że po dodaniu ceramizera po wymianie oleju sytuacja jakoś się poprawi.
Tylko pytanie czy do automatycznych też to się nadaje. Chyba będę musiał napisać do samego producenta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2013, 19:11
Posty: 98 (16/4)
Skąd: Poznań
Auto: Nissan 370Z
Mazda3 BK SP23 Zoom-Zoom sedan | 2.3 166KM | 2005r | ASB |

Postprzez maziadm » 20 lut 2014, 13:52

t0ma5h napisał(a):No właśnie problem w tym że mam problemy. Przy zmianie na 2 szarpie mi. Po rozgrzaniu już mniej ale też da się to wyczuć. Myślę że po dodaniu ceramizera po wymianie oleju sytuacja jakoś się poprawi.
Tylko pytanie czy do automatycznych też to się nadaje. Chyba będę musiał napisać do samego producenta.
Trzymaj się zaleceń producenta "specyfiku" jak pisze że do automatów można to lej. Zazwyczaj te do manualnych skrzyń nie nadają się do mokrych sprzęgieł i automatycznych skrzyń. Nawet oleje masz specjalne do automatów.
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 05:19
Posty: 196 (1/3)
Auto: Mazda 6 MZR-CD, 2003 r., 136KM

Postprzez maslo997 » 12 mar 2014, 02:39

:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2013, 09:36
Posty: 57 (1/0)
Skąd: czestochowa-amsterdam
Auto: mazda 6 GG 1.8 2002

Postprzez boczek » 22 wrz 2014, 21:23

Jeżeli chodzi o automaty do miałem coś takiego dodane w Leganzie i przez rok nie było problemów, później sprzedałem auto wiec nie wiem czy coś się zmieniło. W każdy razie zrobiłem 20 tys bez problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2014, 00:19
Posty: 34 (0/2)
Skąd: Kalisz
Auto: Mazda 323f 1,5 PB

Postprzez adam_b96 » 2 lis 2014, 19:47

Witam
na rynku mamy kilka rodzaju produktów do rewitalizacji (odbudowy) powierzchni. np. ceramizer, modyfikator plus, no i XADO.

Moje pytanie zamieszczam właśnie w tym temacie ponieważ dotyczy on XADO.
czy ktoś próbował tego środka i może napisać coś tym działaniu. W sieci mamy kilka przykładów na działanie w tym ostatnie z wydania TVN Turbo. jednak mogą być one przedmiotem komercyjnej gry.

Jako że z wykształcenia mam do czynienia z motoryzacją, sądzę że jest to lepsza alternatywa niż lubryfikanty.

Na dniach przyjdzie XADO Stage 1 – tubka 27ml za 125zł (z wysyłką).
Zamierzam zmierzyć ciśnienia sprężania (zestawik z allegro za 50zł) oraz hamownia (bo jest szansa za free :) .



t0ma5h napisał(a):No właśnie problem w tym że mam problemy. Przy zmianie na 2 szarpie mi. Po rozgrzaniu już mniej ale też da się to wyczuć. Myślę że po dodaniu ceramizera po wymianie oleju sytuacja jakoś się poprawi.
Tylko pytanie czy do automatycznych też to się nadaje. Chyba będę musiał napisać do samego producenta.



na forum Ford mondeo czytałem że stosowali Xado do automatów (w nazwie jest że do automatów – nie pomylić z tymi do oleju silnikowego. Im niby pomogło, czyli ustały szarpnięcia i szumy. Nie pisali jedna który ze specyfików ale stawiałbym na stage1 bo ma on najlepsze właściwości.
http://www.xado.sklep.pl/pl/c/Skrzynie-biegow/87
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2012, 13:52
Posty: 124 (2/4)
Skąd: Lubelskie
Auto: Mazda 6' 2.0 B+LPG
147KM "07r.

Postprzez adam_b96 » 5 lis 2014, 22:22

Witam
robię test jako królik. oczywiście obiektywny bo nie lubię komercyjnych testów.

Specyfik – Rewitalizant.
Xado Stage 1. Podobno jedyny z prawdziwą ceramiką. Cena tubki 27ml – 130zł

Obiekt.
* Mazda 6 2.0 147KM 2007"
* Przebieg 141 254 tys km

* spalanie LPG 10,35l dystrybutor (10,5L wskazanie komputera) – cykl 80% miasto/20% trasa 90-120km/h
* orientacyjne spalanie oleju 200ml/1000km
* hamownia 2014-10-24 – 143KM /181Nm momentu
* ciśnienia sprężania 14/14/14,5/14
* ciśnienie sprężania – próba olejowa 15,5/15,5/15,5/15,5

kolejne pomiary za 1500km. Wtedy ma niby zadziałać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2012, 13:52
Posty: 124 (2/4)
Skąd: Lubelskie
Auto: Mazda 6' 2.0 B+LPG
147KM "07r.

Postprzez Szyna » 12 lis 2014, 20:56

Czekamy z niecierpliwością :) Fajnie że kto się podjął takiego testu <spoko>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3346 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez adam_b96 » 18 lis 2014, 22:44

Szyna napisał(a):Czekamy z niecierpliwością :) Fajnie że kto się podjął takiego testu <spoko>


oczywiście przed zastosowaniem preparatu wymieniłem olej na nowy (ponieważ zbliżała się wymiana za 2500 km a podobno efekty tego preparaty widać dopiero po pewnym przebiegu. Tak więc teraz mamy 15 000 na działanie.

Dodatkowo przed wymianą oleju zastosowałem płukankę Liquy moly 2662 tak żeby wypłukać szlam/nagar/laki i ewentualnie poluzować pierścienie. Po co warstwa ceramiki ma się tworzyć na nagarze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2012, 13:52
Posty: 124 (2/4)
Skąd: Lubelskie
Auto: Mazda 6' 2.0 B+LPG
147KM "07r.

Postprzez thing » 15 gru 2014, 09:52

będziemy śledzić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2007, 22:11
Posty: 396 (10/4)
Skąd: Kraków
Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)

Postprzez adam_b96 » 16 wrz 2015, 20:48

Więc tak.
po Roku Znaczącej Różnicy nie widzę.
Może delikatnie większa kultura pracy na biegu jałowym oraz ze spalaniem schodzę coraz częściej lekko poniżej 10l. Ciśnienia sprężania poprzednio 14/14/14,5/14. Teraz 14,5/14,5/14,5/14 – ale wykonana w innym warsztacie – oczywiście po dobrym rozgrzaniu silnika, kwestia dokładności wskazań manometrów, a te myślę że są w miarę dokładne.

Przebieg obecny to 152 654km czyli na specyfiku zrobiłem ok 10 tys km. Niedługo czas na wymianę oleju.

Widocznie przy jednostkach w dobrej bardzo kondycji zastosowanie specyfiku daje minimalne poprawienie pracy i parametrów jednostki napędowej. W jednostkach bardziej zużytych, odczucia mogą być większe, poprzez poprawę jakości powłoki ściany cylindra itp. Tak samo różnice po zastosowaniu środka mogą być większe w dieslu niż benzynie ponieważ w benzynie obniżenie ciśnienia sprężania o kilka barów nie daje takich negatywnych skutków jak to się dzieje w dieslu.

Jazdy bez oleju na dystansie 50km nie sprawdzałem,ale skoro co raz częściej producenci tych specyfików się tym chwalą ( w tym test w TVN Turbo) to coś w tym powinno być :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2012, 13:52
Posty: 124 (2/4)
Skąd: Lubelskie
Auto: Mazda 6' 2.0 B+LPG
147KM "07r.

Postprzez zadra » 28 paź 2015, 01:03

Znalazłem jakąś stronę do poczytania. Dziwne tylko,że wszyscy chwalą.. nikt nawet nie napisał,że np nie widzi różnicy...
http://www.4kolka.pl/content/8-ceramizer-wasze-testy-i-opinie
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 17:07
Posty: 3143 (32/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

PostTen post został usunięty przez Szyna 18 sie 2017, 19:32.

PostTen post został usunięty przez Szyna 18 sie 2017, 19:32.

Postprzez lucas33 » 6 lis 2017, 14:11

Można Ceramizer sobie zaaplikować, na stronie httpŁ--ceramizer.pl na testach widać ewidentnie że tarcie na elementach się zmniejsza przy takim dodatku. Ja go instalowałem w kilkunastu samochodach firmowych.
lucas33
 

Postprzez kubsztyk » 6 lis 2017, 16:53

Ceramizer można także sobie zaaplikować tam, gdzie światło nie dochodzi :) (np. do skrzyni biegów ;) )
Sprzedajesz ten produkt, czy pracujesz w firmie związanej z Ceramizerem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 10:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez malina323c » 7 lis 2017, 11:21

Jak coś w aucie się psuje to się naprawia, jestem przeciwniczką ceramizerów :) kwestia dbania o silnik i skrzynie.
malina323c
 

Postprzez wujekkuna1 » 28 gru 2018, 21:30

Odgrzeje temat.
Zapałem ostatnio Ceramizer do Xedosa 6 2.0.
Mam 32 lata, to mój drugi Xedos w życiu, miałem już mnóstwo samochodów, przed dłuższy czas handlowałem używanymi Audi, więc na motoryzacji (powiedzmy, ze) się znam ;)

Do rzeczy, wkurzała mnie niewystarczająca kultura pracy mojego świeżo zakupionego Xedosa, tym bardziej, że na codzienne jeżdżę drugim autem z salonu, przez co przywyklem do komfortu...
Najbardziej jednak wkurzało mnie klekotanie samoregulatorow na zimnym starcie i kangurowania/szarpania przy odpuszczaniu gazu na 1ce, czy 2ce.
Myślę, dobra, koniec tego, wziąłem telefon i zadzwoniłem do Wiesiek5. Remont ze wszystkim to jakieś +/– trzy tys zł, mówię spoko, przyjeżdżam.
Remont zrobił i "gunwo", nadal to samo, jedynie to nie kopci tak no i czuć, że wróciła świeżość silnika.
Ostatecznie po obejrzeniu na Youtube testu Ceramizera podjechałem do motoryzacyjnego i kupiłem ten szajs.

No i co ? Przejechałem na tym dopiero 150 km i już jest kolosalna różnica ! Silnik działa jakby go poduszkami okryć, na zimnym nie słychać samoregulatorow ! Do tego łatwiej się wkręca... Ja nie jestem z ludzi co wkręcają sobie sami na siłę ale to naprawdę dziala, no cholera, działa.

Najważniejsze jest to, że już nie szarpie po odpuszczeniu gazu, dla mnie to jest największe blogoslawieństwo <serduszka>
Po nowym roku od razu wale Ceramizer do skrzyni, zobaczymy, czy tam też faktycznie pomoże, jak zapewnia producent.

Ps: podrzucam ten film https://youtu.be/R90_VTz2mK4
Początkujący
 
Od: 19 gru 2018, 18:31
Posty: 11 (4/1)
Auto: Mazda Xedos 6
2.0 KF, 140 KM
Manual
Rok. 1998

Postprzez Bigbluee » 28 gru 2018, 23:13

Pomijam temat ceramizera a jedynie powiem że ten typ jest typowym "jutuberem" do zarabiania kasy na "oglądaczach". Gdyby mu zapłacili to zapuściłby włosy a logo maszynką do golenia zrobiłby sobie na czole. Merytorycznie Stal Mielec ale co coś rozwali, coś głupiego zrobi i interes sie kręci. To samo Motodoradca. Warci siebie celebryci co cofali akcyzę namawiając innych do subskrybowania kanałów pokazując jak to jadą "na warszawe" hahaha

Więcej fachowej prasy, mniej aktorów z kamerami.
Mój 2.0 Pb jest taki sam jak Wasz 2.0 Pb :)
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 12:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Postprzez wujekkuna1 » 29 gru 2018, 00:22

Spoko, widzę, że się tu od lat nic nie zmieniło na tym forum, sami eksperci teoretycy i negatywnie nastawieni ludzie, szkoda. Zero merytorycznej rozmowy na konkretny temat za to mnóstwo mądrości odnosnoe tematów pobocznych. Powiem tak, miałem dwa Xedosy i oba od razu oddawałem do remontu generalnego, bynajmniej nie dlatego, że coś z nimi było nie tak, po prostu, stac mnie na fachową naprawe jak i drażnią mnie powiedzenia " ten typ tak ma", bo tak mówią leszcze, którzy nie potrafią zrozumieć, że auto wyjeżdżające z salonu samochodowego nie może mieć usterek typu "paaanie, przyzwyczaisz się bo ten typ tak ma", wszystkie niedogodności użytkowania w naszych autach są spowodowane wieloletnią eksploatacja, więc i da się to naprawić a mój obecny post jest po to, żeby pomóc innym i podzielić się swoimi doświadczeniami i wiedza.
Na forum Audi bardzo podobnie, największą popularnością cieszą się tematy typu "jakie zarowki założyć", "jaki olej zalać", "jakie fele byście polecili"... Jak padały ludziom wtryski w AWX to szukali używanych,, regenerowanych i płacili kasę a i tak z czasem zaczynało się to samo, stary mechanik polecił mi wlać STP do paliwa i wiesz co ? Pomiary KOMPEM pokazały poprawe wydajności wtrysków o 60%. W ASN z kolei z czasem nie trzymała parametrów pompa oleju, koszt nowej to 5 tys zł, mechanicy z rodzinnej firmy co naprawiają tylko VAGi powiedzieli, żeby wymienić pompę albo zaufać im i zalać Ceramizer, wiesz co ? Jeszcze rok później chodziła aż auto sprzedalem ... kumplowi, a on do teraz jezdzi (już kolejne 2 lata) i nadal jest ok.
Wracając do tematu Ceramizera to ja sprawdziłem i działa, jeżdżę komfortowo a Ty nadal mów "ten typ tak ma" i rzucaj swoje bezpodstawne osądy.
Początkujący
 
Od: 19 gru 2018, 18:31
Posty: 11 (4/1)
Auto: Mazda Xedos 6
2.0 KF, 140 KM
Manual
Rok. 1998

Postprzez rafał88 » 29 gru 2018, 08:35

Dlatego jak silnik zdycha ,znaczy pije olej ,trzeba go robic. Ja tam w te ceramizery nie wierze i nie bede sie w to pchał, chodziło mi po głowie zalanie Ceratec od LM, ale tez mi przeszło , wole zalać dobry jakosciowo olej niz takie cuda, ktore pewnie nic nie zmienią.

A co do szarpania w kf norma, wyjebane poduszki na silniku po 20 latach maja prawo nie trzymac silnika jak trzeba, dwa niewyregulowana przepustnica od x lat. Ale skoro tutaj ceramizer pomogł spoko :)
Co do tego Yutubowego testu nie wypowiadam sie, jadą po nim jak po szmacie a i tak oglada go pól cebuladni ... :>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki