Opony letnie i wielosezonowe
Czy ja napisałem że dotyczy to konkretnego fragmentu bieżnika? Widzę że wiesz lepiej... niech będzie Twoje na wierzchu
-
rav 75
rav 75 napisał(a):Nierównomiernie zużyty bieżnik – ścięty czy zjechany,od środka,z zewnątrz, jak wolisz. Ząbkowany to inna para kaloszy czyli nierównomiernie starte klocki bieżnika charakteryzujące się "wyciem/buczeniem" opony. Jaśniej nie umiem. Starczy?
napisałeś konkretnie o klockach, to twój post. Rozumiem, że teraz odwrócisz kota ogonem i nie chodzilo ci o zewnetrzne klocki tylko o "klocki lego" wewnatrz tak ?
Czytający ze zrozumieniem będą wiedzieć o co chodzi. Skończmy potyczki słowne bo nie dotyczą one tematu.
-
rav 75
Dyskusja serio jak z 5 latkiem, ktoremu brakuje argumentow. Ale ok, rozumiem. sa ludzie dla ktorych zabkowanie to inna para kaloszy, tak samo jak sa ludzie co mysla ze kazdy olej 5w30 to syntetyk a 10w40 to polsyntetyk bo tak ich ktos nauczyl. Niech bedzie twoje na wierzchu, naprawde.
Głupoty piszesz totalne. Wyząbkowanie opony to nie jest nierównomierne boczne zużycie bieżnika, spowodowane np złą zbieżnością kół przednich, czy geometrią. Być może wiesz co to jest, ale nie umiesz tego opisać i stąd całe nieporozumienie, albo w ogóle nie wiesz o czym mowa.
Prawdą jest to, co napisał ktoś wcześniej, że wszelkie jodełki mają większą tendencję do ząbkowania, to samo opony z rzadziej rozmieszczonymi klockami bieżnika.
Prawdą jest to, co napisał ktoś wcześniej, że wszelkie jodełki mają większą tendencję do ząbkowania, to samo opony z rzadziej rozmieszczonymi klockami bieżnika.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Panowie, to ja jeszcze chętnie wrócę do moich poprzednich typów oraz proponowanego UniRoyala:
Sprawdziłem jeszcze opony z testów ADAC 2014 i znalazłem coś takiego w tych granicach cenowych:
Czy któreś z nich będą lepsze od wcześniej branych pod uwagę? W zeszłym sezonie w aucie miałem: przód Pneumant PN550, tył Kormoran IMPULSER, więc teoretycznie chyba żadne z ww. nie powinny być gorsze?
- Toyo NANOENERGY 3 po 150zł http://polskihurtopon.pl/p/37827-toyo-n ... c-c-2-69db
- Dunlop SP STREET RESPONSE po 175zł http://polskihurtopon.pl/p/408-dunlop-s ... c-b-2-68db
- UniRoyal RAINEXPERT po 160-170zł http://www.skapiec.pl/site/cat/2100/comp/1417162
Sprawdziłem jeszcze opony z testów ADAC 2014 i znalazłem coś takiego w tych granicach cenowych:
- Falken SINCERA SN832 po ok. 160zł http://www.skapiec.pl/site/cat/2100/comp/9429811#
- Hankook KINERGY ECO K425 również po ok. 160zł http://www.skapiec.pl/site/cat/2100/comp/1877383
Czy któreś z nich będą lepsze od wcześniej branych pod uwagę? W zeszłym sezonie w aucie miałem: przód Pneumant PN550, tył Kormoran IMPULSER, więc teoretycznie chyba żadne z ww. nie powinny być gorsze?
- Od: 6 sty 2012, 22:57
- Posty: 84
- Skąd: Kraków
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.5 i 16V LPG
Na podstawie mojej wiedzy brałbym w kolejności:
1. Falken SINCERA SN8325
2. UniRoyal RAINEXPERT
3. Hankook KINERGY ECO K425, Dunlop SP STREET RESPONSE
Toyo NANOENERGY 3 ma mieszane bardzo opinie użytkowników...
1. Falken SINCERA SN8325
2. UniRoyal RAINEXPERT
3. Hankook KINERGY ECO K425, Dunlop SP STREET RESPONSE
Toyo NANOENERGY 3 ma mieszane bardzo opinie użytkowników...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Ktoś ujeżdzał Kormorany RunPro B2, szukam do swojego nowego kompletu i ma to być raczej budżetowy zakup.
Na chwile obecną zastanawiam się nad:
– Dayton D320 Evo
– Kormoran RunPro B2.
Opony w rozwmiarze 205/60/16.
Na chwile obecną zastanawiam się nad:
– Dayton D320 Evo
– Kormoran RunPro B2.
Opony w rozwmiarze 205/60/16.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Dayton D320 Evo
Tej opony nie polecam. Kupiłem nówki do Mazdy 626 guma jest zbyt miękka. I trochę za głośne.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
A za jakiś czas będziemy kupowali takie oponki....
Pierwsza letnia opona, która jest też zimówką. Przełom?
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,To-pi ... aid=11470c
Pierwsza letnia opona, która jest też zimówką. Przełom?
http://moto.wp.pl/kat,89554,title,To-pi ... aid=11470c
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Panowie, teoretycznie zdecydowałem się już na opony Falken SINCERA SN832 po 163 zł, a tu jeszcze zadzwonił do mnie wujek i powiedział, że może mi zamówić na firmę, czyli w cenach netto (po 130 zł), opony Fulda, Firestone lub Kleber. Warto?
- Od: 6 sty 2012, 22:57
- Posty: 84
- Skąd: Kraków
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.5 i 16V LPG
elkanguro napisał(a):czyli w cenach netto (po 130 zł), opony Fulda, Firestone lub Kleber. Warto?
Zdecydowanie wolał bym kupić któreś z tych trzech niż Falkeny.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
danmazda napisał(a):elkanguro napisał(a):czyli w cenach netto (po 130 zł), opony Fulda, Firestone lub Kleber. Warto?
Zdecydowanie wolał bym kupić któreś z tych trzech niż Falkeny.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Brałbym w takiej kolejności w jakiej wypisałeś
Fulda i Firestone są przez ADAC ocenione jako dobre, ale Firestone są głośniejsze....
Kleber pomimo dobrej etykiety słabo wypadł na mokrym – ponoć ze względu na podwyższoną trwałość
Co w sumie przy spokojnej jeździe może być zaletą a nie wadą i jak chcesz trwałej gumy a jeździsz ostro to Kleber może być najlepszą z ej trójcy wybieraj co potrzebujesz... przyczepność czy trwałość
Fulda i Firestone są przez ADAC ocenione jako dobre, ale Firestone są głośniejsze....
Kleber pomimo dobrej etykiety słabo wypadł na mokrym – ponoć ze względu na podwyższoną trwałość
Co w sumie przy spokojnej jeździe może być zaletą a nie wadą i jak chcesz trwałej gumy a jeździsz ostro to Kleber może być najlepszą z ej trójcy wybieraj co potrzebujesz... przyczepność czy trwałość
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Proszę o opinię na temat tych kapci, rozmiar 225/45/18:
Pirelli P7 CINTURATO RSC
Dunlop SP SPORT 9000 ZR
Goodyear EFFICIENT GRIP RSC
Hankook VENTUS V12 ZR
a może coś innego polecacie?
Pirelli P7 CINTURATO RSC
Dunlop SP SPORT 9000 ZR
Goodyear EFFICIENT GRIP RSC
Hankook VENTUS V12 ZR
a może coś innego polecacie?
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
matthies napisał(a):mając taki budżet śmiało brałbym dunlopy.
Z tych 4 też bym wybrał Dunlop.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki