Zimowe paliwa, Depresatory do Y6
1, 2
Cześć....
Zakładam ten typowo zimowy temat bo szukałem u nas podobnego ale dziwne ze jakos nikt jeszcze tego dokładnie nie rozwijał.
Chodzi o Polecane zimowe paliwa które juz powinny byc od 15 listopada .... które polecacie do silników z szyną CR ?
Drugi temat to Depresatory do diesli.... czytałem gdzieś ze sa polecane i do pompo-wtrysków jak i do CRów
Natknąłem sie na jeden z nich....
http://www.hil.pl/depresator-uszlachetn ... -p-42.html
warto zaryzykować niewiedząc czy teraz na stacjach maja juz zimowe paliwo czy nie?
Jestem tuz po wymianie filtra paliwa w MZ-CD i przed zalaniem pełnego baku na zime stad ten temat.
Zakładam ten typowo zimowy temat bo szukałem u nas podobnego ale dziwne ze jakos nikt jeszcze tego dokładnie nie rozwijał.
Chodzi o Polecane zimowe paliwa które juz powinny byc od 15 listopada .... które polecacie do silników z szyną CR ?
Drugi temat to Depresatory do diesli.... czytałem gdzieś ze sa polecane i do pompo-wtrysków jak i do CRów
Natknąłem sie na jeden z nich....
http://www.hil.pl/depresator-uszlachetn ... -p-42.html
warto zaryzykować niewiedząc czy teraz na stacjach maja juz zimowe paliwo czy nie?
Jestem tuz po wymianie filtra paliwa w MZ-CD i przed zalaniem pełnego baku na zime stad ten temat.
Ja tez nie dolewałem dlatego pytam
Mam na Uwadze tego Golda ze Statoil ale jeszcze przed mrozami zatankuje Ultimate podobno juz jest zimowy.
Mam na Uwadze tego Golda ze Statoil ale jeszcze przed mrozami zatankuje Ultimate podobno juz jest zimowy.
vqsoft napisał(a):polecany to skyd black arrow
Dokładnie – i ten zalecam Najlepiej przed zimą zalać do baku na pełny zbiornik FORTE DFC, wymienić filtr paliwa i tankować normalną ropę z normalnej stacji a wszystko będzie dobrze, szkoda kasy na GOLDa – lepiej iść do Kina
Tankuję tylko golda ze StatOil żadnych problemów .Na całym zbiorniku róznica w rachunku między goldem a zwykłym paliwem to niecałe 20 zeta czy warto oszczędzać te pare złoty ?? jak dotąd nigdy nie stosowałem żadnych ulepszaczy.W zeszłym roku koledze w Fokusie zwykłe paliwo ze StatOil zamarzło przy -25 podczas jazdy od tamtej pory leje golda i żadnych problemów
Fredo napisał(a): Pytam, bo mnie to interesuje (lać, czy nie)
Czego więcej od naszych wypowiedzi oczekujesz? po prostu to stary sprawdzony środek, który zdaje egzamin nawet w największych mrozach. Nigdy nie zaszkodzi, a to tez istotne. Dziś wlałem sobie pierwszą działkę.....
Stanowczo nie warto lać Golda. Zeszłej zimy miałem go pełniutki zbiornik (deklarowany był do – 35).
I jajco. Stałem ponad 3h bo przy – 28 paliwo zaczęło zamarzać w przewodach i silnik nie dawał rady wkręcić się powyżej 2000 obrotów. Jak temperatura wzrosła do -20 pojechałem dalej...
Jak dla mnie to wyrzucanie kasy.
A co do depresatorów. Skyyd działa. Ale wcale nie gorzej działa Diesel Protector (mam na aukcjach 0,5l i 1l)
Po tamtej przygodzie zalałem właśnie Protectora i miałem już spokój (na zwykłym paliwie).
Sporo ludzi tego używa (głównie do TDI) i sobie chwalą.
I jajco. Stałem ponad 3h bo przy – 28 paliwo zaczęło zamarzać w przewodach i silnik nie dawał rady wkręcić się powyżej 2000 obrotów. Jak temperatura wzrosła do -20 pojechałem dalej...
Jak dla mnie to wyrzucanie kasy.
A co do depresatorów. Skyyd działa. Ale wcale nie gorzej działa Diesel Protector (mam na aukcjach 0,5l i 1l)
Po tamtej przygodzie zalałem właśnie Protectora i miałem już spokój (na zwykłym paliwie).
Sporo ludzi tego używa (głównie do TDI) i sobie chwalą.
Mariusz ..... na pewno w 1.6 MZ-CD to nie bedzie mialo skutków ubocznych?
PS Kiedy będziesz w Wawie? bo bym kupił ale jak mam płacić za przesyłkę to kupie od kogoś w stolicy
PS Kiedy będziesz w Wawie? bo bym kupił ale jak mam płacić za przesyłkę to kupie od kogoś w stolicy
Paliwo paliwowi nie równe a już na pewno nie w naszym kraju na razie mróz dopiero straszy zobaczymy co będzie jak spadnie temperatura do -25 wtedy napiszemy co komu się dzieje
CezaR83 napisał(a):na pewno w 1.6 MZ-CD to nie bedzie mialo skutków ubocznych?
Na bank będzie ok.
Praktycznie do każdego CR'a się nadaje. AdBlue, DPF i inne usrojstwa nie mają tu żadnego znaczenia.
A do Wawy się niestety/stety nie wybieram
Zrób większe zakupy, jak przejrzysz ofertę to coś znajdziesz (niekoniecznie do auta )
Zatankowałem BP Ulitimate i wlałem 50ml zakupionego wcześniej Skydd'a – zobaczę jakie efekty!
W zasadzie to dobrze byłoby żeby nie zobaczył żadnych "dodatkowych" efektów
Ma palić jak paliło i jeździć
To wszystko to profilaktyka a nie leczenie.
Ma palić jak paliło i jeździć
To wszystko to profilaktyka a nie leczenie.
Statoil wprowadza arktyczne paliwo zimowe.
od 25.11.2010.
Zaintrygowały mnie te arktyczne parametry
od 25.11.2010.
DieselGold arktyczny jest to olej napędowy klasy Premium, specjalnie przygotowany na potrzeby Statoil, charakteryzujący się arktycznymi parametrami niskotemperaturowymi, wzbogacony innowacyjnym pakietem dodatków. Arktyczna baza produktu zapewnia niższą temperaturę mętnienia i temperaturę zablokowania zimnego filtra, dzięki czemu poranny rozruch silnika napędzanego tym paliwem będzie możliwy w temperaturze nawet do –45°C. Dodatkowo pakiet dodatków uszlachetniających chroni i utrzymuje w czystości silnik zapewniając optymalną i bezproblemową eksploatację przez całą zimę.
Standardowe produkty paliwowe dostępne na rynku najczęściej wzbogacane są o dodatki zwane depresatorami. Powoduje to jedynie polepszenie parametrów niskotemperaturowych tych paliw, nie dając gwarancji bezproblemowej eksploatacji w przypadku wystąpienia ekstremalnie niskich temperatur. DieselGold natomiast został oparty na zmodyfikowanej bazie o arktycznych parametrach, dzięki czemu zapewnia skuteczniejszą ochronę przed mrozami i zmniejsza ryzyko unieruchomienia pojazdu.
DieselGold zapewnia:
Maksymalną ochronę podzespołów silnika w ekstremalnie niskich temperaturach.
Bezproblemowy rozruch zimnego silnika.
Utrzymanie w czystości aparatury wtryskowej oraz komory spalania.
Wydajną i ekonomiczną pracę jednostki napędowej w trudnych warunkach zimowych.
Zaintrygowały mnie te arktyczne parametry
CezaR83 napisał(a):nawet do –45°C. .....
DieselGold natomiast został oparty na zmodyfikowanej bazie o arktycznych parametrach, dzięki czemu zapewnia skuteczniejszą ochronę przed mrozami i zmniejsza ryzyko unieruchomienia pojazdu.
taaaaa
Grzyby napisał(a):nie warto lać Golda. Zeszłej zimy miałem go pełniutki zbiornik (deklarowany był do – 35).
I jajco. Stałem ponad 3h bo przy – 28 paliwo zaczęło zamarzać w przewodach i silnik nie dawał rady wkręcić się powyżej 2000 obrotów. Jak temperatura wzrosła do -20 pojechałem dalej
Arktyczny marketing
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki