Paliwo V-Power

Postprzez Murray » 6 mar 2011, 17:31

Ja tankowałem [PB-95AL] moje wrażenia są takie: cichszy silnik i bardziej jakby elastyczno-wkręcający się w obroty co za tym idzie przyśpiech na wyższych biegach lekko bardziej dla mnie odczuwalny niż na PB95 Orlen...

Podsumowując łagodność, cichość i dobre przyspieszenie.... <spoko>
Może LOTOS chce odzyskiwać klientów na swoje paliwo i daje dobrej jakości....
Cena w podobie jak na Orlenie za litr...

A pytam o to paliwo bo chcem wiedzieć czy ktoś z was tankując PB95AL miał podobne odczucia, co do zachowania auta ??
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 22:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Postprzez Murray » 10 kwi 2011, 21:52

Ja teraz tankuje cały czas Shell V-Power (cena 5,64), powiem wam ciekawiej się jeździ szczególnie na wyższych biegach i nie mam jakiś tam bultań na nierozgrzanym silniku. :D
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 22:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Postprzez Tomek6 » 16 kwi 2011, 19:22

Murray napisał(a):(cena 5,64)


To jest argument, który neguje wyższość V-Power'a <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 22:42
Posty: 1297

Postprzez donleon » 16 lis 2011, 22:01

Wlewałem V-Power Diesel przy dużych mrozach i nadal będę to robił: silnik chodzi ciszej, nie szarpie, jest mocniejszy, a paliwa ubywa trochę wolniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2009, 19:32
Posty: 439
Skąd: Radom
Auto: mazda 3 1,6 DI 2006 HB-była.
Jest... toyota

Postprzez madozi » 21 lis 2011, 20:30

ja też zauważyłem lepszą pracę silnika po zalaniu BP Ultimate Diesel(myślę że to też na temat nie ma sensu zakładać wątku o ulepszonych paliwach innych producentów) na trasie Wrocław-Zakopane-Wrocław(plus mega korki na zakopiance) autko też mniej spaliło mam zamiar teraz w okresie zimowym tankować to paliwko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 11:26
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: była Mazda 6 MZR-CD 136
jest M3 Top Sport 2003r

Postprzez mazdausers » 10 lip 2015, 17:16

Powiem tak w autach japońskich, koreańskich jak najbardziej różnica w jeździe jest odczuwalna, natomiast w autach europejskich marek nie ma żadnej różnic więc nie warto przepłacać.
Początkujący
 
Od: 2 cze 2015, 11:41
Posty: 22
Auto: mazda rx-8
2005

Postprzez sidneypolek » 18 sie 2015, 13:03

Cześć,

Pracuję w centrum finansowym Shella, od kolegów z działu Polskiego wiem, że standardowe paliwo FuelSave jest kupowane od Orlenu/Lotosu, natomiast wszystkie V-Powery są sprowadzane z Niemiec, konkretnie z rafinerii Schwedt.
Początkujący
 
Od: 16 lut 2015, 14:42
Posty: 22
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 2.0 MZR 2005

Postprzez Domelek » 20 sie 2015, 09:22

Z benzyną w kraju tak jest że orlen i lotos chociaż czasem też coś idzie ze "Szweda' zależy zawsze od ceny bieżącej . Ropa chodzi też rafineria Rostock i barki od ruskich przypływają zależy od dostawcy ale koncerniaki dosypują swoich środków w dużych nalewniach czasem dostawca po drodze na stacje uszlachetnia wedle specyfikacji i mają te Vpowery i ultimaty itd. Problem w tym że towar na kraj i tak idzie z innych nalewaków niż na cysterny niemieckie yhyhhyhy <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2014, 19:48
Posty: 326 (0/4)
Skąd: Szczecin
Auto: 2002 Premacy 1.8 ma 101 koniów na benzynę, ubrana w Lodowcowy Błękit vel"Mrufka"

Postprzez Alfred Hugecock » 14 cze 2016, 21:11

Domelek napisał(a):Problem w tym że towar na kraj i tak idzie z innych nalewaków niż na cysterny niemieckie

Kolejny mit. Podobnie jak z tym że do piwa używa się żółci bydlęcej itp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2016, 20:43
Posty: 42 (11/13)

Postprzez lantan » 19 cze 2016, 21:37

Alfred Hugecock napisał(a):Kolejny mit. Podobnie jak z tym że do piwa używa się żółci bydlęcej itp.


To chyba do piwa <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2014, 13:39
Posty: 161 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 2 DY, 2003r., 1.4 80KM, Pb+LPG

Postprzez Alfred Hugecock » 19 cze 2016, 22:19

Że co?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2016, 20:43
Posty: 42 (11/13)

Postprzez Domelek » 20 cze 2016, 21:04

No sam nie widziałem jeszcze ( słyszałem z kilku żrodeł bezpośrednich, czytaj kierowca cysterny ) ale to nie teoria spiskowa tylko realia i podobno kwestie zwartości Bio komponentu w niemczech i u nas, a co więcej to nawet nie myślę bo różnych historii się nasłuchałem hyhyh. <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2014, 19:48
Posty: 326 (0/4)
Skąd: Szczecin
Auto: 2002 Premacy 1.8 ma 101 koniów na benzynę, ubrana w Lodowcowy Błękit vel"Mrufka"

Postprzez KrzyzakMitsu » 1 paź 2018, 20:28

O to mój temat – co prawda odgrzeję kotlet, ale chętnie się wypowiem.
Kiedyś tankowałem tylko v-power, przejechałem na nim ponad 20 tys km dopóki nie zatankowałem najtańszego paliwa na innej stacji, akurat był to Statoil. I okazało się że spala go regularnie 10% mniej niż v-power. Od tej pory omijam stacje Shell szerokim łukiem i biorę tam gdzie taniej – najczęściej Lotos lub Orlen oraz na stacjach Auchan bo tam mają to samo paliwo tylko taniej. Nigdy się na tym paliwie nie zawiodłem a auto o którym mowa nadal na baku robi 720km zamiast 650 jak to było na v-power.
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 18:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki