maziadm napisał(a):Valvo dobre hydrokraki, co nie znaczy, że złe. U nas w PL akurat są uważane z b. dobre, w innych rejonach Europy już nie tak bardzo. Parametry przeciętne.
LM na pewno lepsze niż Valvo, ale droższe, no ale taniej można Meguina to samo, ale dla innych klientów. No i mają kilka FullSyntetyków PAO, w Pl dostępne 2-3 z wszystkich 6ciu.
Millers grubo przereklamowany, szczególnie na forach (taki marketing szeptany), a parametry po prostu kiepskie. Pytam szwagra co na wyspach prawie dekadę spędził i wieloma autami jeździł (2 prywatne zmieniane co 2-3 lata i 2 służbowe zmieniane co 2 lata), w sumie chyba więcej niż 12szt. Nowe serwisowane w ASO jak i stare około 10 letnie. Na pytanie o MillersOil .... odpowiedział a co to jest... Mała danych, ukrywanie pod marketingowymi sloganami typu nano coś tam itp.
Także żaden z w/w nie jest jakąś gwiazdą, aczkolwiek w każdej marce znajdziemy takie przeciętne i takie perełki i o te perełki chodzi.
Same bzdury w powyższym poście. Valvo dobre hydrocrac? Np który Valvo? Bo na pewno SynPower i Maxlife 5W40 nie są hydrocrac, to są pełne syntetyki. Obydwu używałem, jednego w Suzzie, drugiego w Passacie 1,8 turbo benzyna i w Hondzie. Pozostanę przy valvo Maxlife 5W40 w Pastuchu i Hondzie, bo Suzzie która jeździła na SynPower 5W30 już sprzedana. Zastanawiałem się nad zmianą na Amsoil, ale po głębszej analizie jednak zostaje Valvoline.