Witam , po MPV szukałem CX-7 , ale jakoś tak wyszło, że mam zastępczaka
Nissan Murano 4x4 2007r , sprowadzony ze Stanów przez górala z Nowego Targu .
Mało eksploatowany raczej , bo na zegarach miał 70 tys mil .
Silnik VQ 3,5L V6 181kw czyli pod 250KM i 318 Nm – jedzie, ale nie zaskakuje osiągami
Skrzynia CVT- na razie pracuje idealnie, choć różnie o niej piszą
Napęd 4x4 niby stały , z dodatkową blokadą dyferencjału
Zamontowałem gaz , widlasta jednostka i gabaryty auta sprawiają że spalanie PB przy normalnej eksploatacji wychodzi ok 13-14 l na 100km, gazu ok 15-16 mu wystarcza , w linku realizacja montażu
http://autogaz-busko.pl/stara/galeria/# ... murano.jpg
wnętrze – golas jak na suv'a
centralny,
wspomaganie,
elektrycznie regulowane siedzenie kierowcy,
regulowana wielofuncyjna kierownica góra dół,
elektrycznie regulowane pedały (gaz,hamulec ),
klima dwustrefowa ,
czujniki ciśnienia w kołach ,
zamontowany czytnik USB, czytnik kart pamięci
coby coś grało bo radia z ameryki- kicha, słaba antena i nieparzyste stacje,
welur- to na plus bo skóry nienawidzę
brak ogrzewania lusterek -w zimę irytujące
sama jazda autem super , zawieszenie zestrojone fajnie bo twardo , auto pewnie się prowadzi, jest ciche i tak mnie jak i mojej żonce mniam
kilka fotek murańca
Nissan Murano Z50 VQ35DE 2007 r. LPG
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 14 gru 2014, 00:19 przez gazparts, łącznie edytowano 9 razy
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Nissanowi dobija 20 tys km jak u nas jeździ , i mija mu rok .
w sumie ma 8latek i ma niecałe 90tys mil
Opiszę jak wyglądają wydatki przez ten okres eksploatacji
Zaczęło się od wymiany tulei wahacza
https://www.google.pl/search?biw=1304&b ... B800%3B800
uszkodzony element podczas wciskania hamulca przenosił słyszalne i wyczuwalne puknięcia , powstałe z luzu zawieszenia
przetoczyłem wszystkie tarcze auto sporo stało, więc i hamulce zastane .
Tyle przy zawieszeniu , koszt coś pod 500zł
Jadąc autem spokojnie silnik schodzi na jakieś 1400obr wtedy w środku słychać było niskie basowe buczenie-rezonans , szukałem szukałem przyczyny ,
okazało się, że poduszka silnika przy rozrządzie miała dość, wymiana banalna i dostępność na alegro taniego zamiennika zaskoczyła mnie pozytywnie , i efekt fajny bo buczenie ustało .
Wydatek jakieś 100zł
Któregoś dnia zaczął ciężko palić nie na tyk ale trzeba było pokręcić i świecił checka błąd czujnika wałka – wymiana na używany załatwiła sprawę , znowu 100zł
Olej w silniku filtry – to norna , Jednak jeśli ktoś chce wymienić olej w skrzyni CVT musi się liczyć z wydatkiem 700zł
bo potrzebne jest do wymiany przelewowej ok 14l tego produktu
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... j1-4-litry
wymiana jest prosta , zresztą opisana ma forum nissanzone
tą czynność należy powtarzać co 60-70 tys mil.
Skrzynia pracuje bardzo dobrze.
Miałem jeszcze lekki wyciek z podstawy filtra oleju oring zaczął sączyć się i ciapało na miskę olejową ,
rozebrałem uszczelniłem połączenie i po problemie.
Rudej na razie brak .
Dodam tylko, że teraz jest wszystko w należytym stanie
w sumie ma 8latek i ma niecałe 90tys mil
Opiszę jak wyglądają wydatki przez ten okres eksploatacji
Zaczęło się od wymiany tulei wahacza
https://www.google.pl/search?biw=1304&b ... B800%3B800
uszkodzony element podczas wciskania hamulca przenosił słyszalne i wyczuwalne puknięcia , powstałe z luzu zawieszenia
przetoczyłem wszystkie tarcze auto sporo stało, więc i hamulce zastane .
Tyle przy zawieszeniu , koszt coś pod 500zł
Jadąc autem spokojnie silnik schodzi na jakieś 1400obr wtedy w środku słychać było niskie basowe buczenie-rezonans , szukałem szukałem przyczyny ,
okazało się, że poduszka silnika przy rozrządzie miała dość, wymiana banalna i dostępność na alegro taniego zamiennika zaskoczyła mnie pozytywnie , i efekt fajny bo buczenie ustało .
Wydatek jakieś 100zł
Któregoś dnia zaczął ciężko palić nie na tyk ale trzeba było pokręcić i świecił checka błąd czujnika wałka – wymiana na używany załatwiła sprawę , znowu 100zł
Olej w silniku filtry – to norna , Jednak jeśli ktoś chce wymienić olej w skrzyni CVT musi się liczyć z wydatkiem 700zł
bo potrzebne jest do wymiany przelewowej ok 14l tego produktu
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... j1-4-litry
wymiana jest prosta , zresztą opisana ma forum nissanzone
tą czynność należy powtarzać co 60-70 tys mil.
Skrzynia pracuje bardzo dobrze.
Miałem jeszcze lekki wyciek z podstawy filtra oleju oring zaczął sączyć się i ciapało na miskę olejową ,
rozebrałem uszczelniłem połączenie i po problemie.
Rudej na razie brak .
Dodam tylko, że teraz jest wszystko w należytym stanie
dziś sprawdziłem walory napędu 4x4 ,
muranem dostaliśmy się bezdrożami na okoliczną górkę
muranem dostaliśmy się bezdrożami na okoliczną górkę
Nissan zmienił właściciela
na jego miejsce na podwórko wiechały dwa auta
Volvo v50 i MPV L3 2,3L
temat zamykam
na jego miejsce na podwórko wiechały dwa auta
Volvo v50 i MPV L3 2,3L
temat zamykam
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości