Przyszło mi przedstawić mój nowy nabytek
Po dość udanym Lanosie przyszła pora na wybór odpowiedniej marki
Co do samego samochodu, kupiona 28.04.2013 w okolicach Łodzi, sprowadzona z Niemiec, na liczniku malował się przebieg ok 165 tys. km, cała reszta auta okazała się w dobrym stanie jak za rocznik i cenę za jaką udało się ją zakupić
Wypoażenie:
Chyba prawie komplet czyli:
-4x airbag
-abs
-tcs
-4x el szyby
-el., podgrzewane lusterka
-sterowanie radiem z kierownicy
-halogeny przód
-przesuwana i składana tylna kanapa (na początku tego nie chciałem i stawiałem na pakiet sportive, ale okazało się że to dobry bajer)
-2 dinowe radio cd
-klimatyzacja
-wspomaganie
-immo
Od zakupu zrobione:
-rozrząd kompletny z pompą wody
-olej z filtrem x2
-uszczelniacz wału prawy
-przeczyszczony cały układ hamulcowy
-nowy płyn chłodniczy
-czujniki abs i gumy stabilizatora (wszystko na tył)
-Czyszczenie wnętrza i woskowanie całej karoserii
-Nabicie, osuszenie, odgrzybienie i ozonowanie klimatyzacji (działa bez problemowo) 23.07.2013, 16.06.2015
-Wymiana filtra kabinowego (a raczej dwóch) 28.07.2013, 16.06.2015 obecnie węglowe valeo
-łączniki stabilizatorów tył 06.2013 ponownie 25.06.2015 na łączniki od VOLVO S60/V70, łącznik przestał obijać się o stabilizator
-opony na zimę
-klocki tył
-felgi na lato
-Lusterko kompletne prawe (z moją nakładką w kolorze) po uszkodzonym mocowaniu (tak było od kiedy kupiłem)
-przewód hamulcowy elastyczny prawy przód
-skórzana kierownica
-czasowa regulacja przedniej wycieraczki
-sworznie wahaczy przód 03.04.2014
-felgi na zimę
-zbieżność zawieszenia (przód i tył)
-subwoofer alpine + wzmacniacz alpine 120 podpięte pod seryjne radio
-reperaturki tylnych nadkoli + malowanie itp itd
– żarówki osram silverstar 2.0 (celowo nie kupione night breakery ze względu na żywotność) + o ile mnie pamięć nie myli takie same są w halogenach
-tarcze Zimmermann + klocki ATE (na przód)+ nowy płyn hamulcowy 02.04.2015 – ok 182 tys km
– zderzak od wersji sportive + nadkola
– 17.08.15 wymiana oleju na Motul 10w40
– 24.08.15 przegląd gazu po 10000
-07.10.2014 przy przebiegu 177777km w samochodzie pojawiła się instalacja podtlenku lpg:
komp- Agis p13 (na ponoć jakimś najnowszym sterowniku)
reduktor – kme silver s6
wtryski – barracuda
W planach jeszcze:
-oczywiście walką z korozją (choć tragedii nie ma) – DONE
-sezon letni jakieś alusy (16, ew. 15 cali) – DONE zdjęcie str.3
-zaślepka od relingów (1 brak) – DONE
-czasowa regulacja przedniej wycieraczki – DONE zdjęcie str.3
-mocowanie lusterka prawego (naderwane) – DONE
-skórzana kierownica
-zbieżność zawieszenia – DONE
-zimowe alu 15 oryginalne z bj po ostatnim lifcie – DONE
-tarcze i klocki przód – DONE
więc jak widać można powiedzieć, że plany na to auto zostały zakończone
Zdjęcia: