madzia o dziwo nie ma grama rdzy,
na prośbę Jarka.ZE
wersja glx
wyposarzenie:
wspomaganie,
instalacja do el. lusterek,
zamykana półka pod radiem,
dzielona tylna kanapa,
elektrycznie regulowane światła,
czujnik poziomu płynu do spryskiwacza – to też chyba każda mazda miała,
schowek na kluczyk – nie wiem jak w innych czy to standart w każdej wersji,
brak abs'u,
jak coś jeszcze mi przyjdzie do głowy to dopiszę
autko zakupiłem w kwietniu 2012r i tydzień po zakupie wyglądało tak:







przez ten tydzień autko doprowadziłem do kultury tzn. popracowałem troszkę nad stanem mechaniki i wymieniłem kilka drobiazgów jak:
tylne amortyzatory ze sprężynami, odbojami i górnymi poduszkami,
przednie tarcze wymieniłem na nacinane + klocki,
obydwa przeguby,
kompletny wydech, stary był przerdzewiały,
sworznie przednich wahaczy, końcówki drążków kierowniczych,
pod maskę wjechała rozpórka kielichów,
no i koła, auto stało na stalowych kołach a opona była każda z innej parafii, znalazłem za garażem alu felgi dokupiłem oponki i teraz wygląda lepiej.
kupiłem też daszek nad tylną szybę od wersji gt, w planach wymiana tylnego zderzaka-pęknięty,
później dospawałem rurkę z nierdzewki do seryjnego tłumika, miało wyglądać a nie ryczeć


w między czasie wjechał do bagażnika nowy zbiorniczek do płynu

w między czasie założyłem elektryczne lusterka od gt'ka, wymieniłem tylny zderzak i pomalowałem go całego w kolor, przedni jeszcze czeka na wymianę na wersję od gt.
wjechały też przednie kierunki clear, i takie też lampy są zamówione. niestety fotek jeszcze nie zrobiłem.
potem długo nic.... aż do wczoraj,
przywiozłem komplet na swapa 1.8 dohc i kilka pierdół,

motorek z kompletnym osprzętem,

pompa paliwa, komp,

tylna beleczka z tarczami, po kompletnej regeneracji 3 miesiące temu

i mały gratisik dla oka i d...y
w planach swap przednich hamulców na większe,
przedni zderzak "gt",
elektryczne szyby,
klima,
większe koła