Autko z 1990r. Pierwotnie jeździło w Niemczech. Ma 158 000 km, ale wg. mechanika na 100% kręcony (zużycie sprzęgła: wymienione na wzmocnione sprzęgło do siników o mocy około 150KM). Sprowadzony, miało 2 właścicieli w Polsce, aż w końcu trafiło do mnie
Nie trudno policzyć że auto ma 22 lata i trochę przeszło:
1. Oryginalnie model ma ABS, ale została wymieniona półośka tylna na jakąś z innego modelu i aktualnie ABS nie działa (ta półoś niema jakiś ząbków).
2. Nie działa nawiew ciepłego powietrza – nawet po 20 min jazdy w czasie upałów nie można się dogrzać
3. Przedni prawy błotnik: albo do wymiany, albo trochę trzeba go wyklepać, bo jest wgięty do środka maski.
4.Przedni prawy kierunkowskaz: do wymiany.
5. Inne mankamenty to pękający spojler: oryginalny, chyba z plastiku, pusty w środku. Podobno wywiercenie dziurki i wypełnienie pianką załatwia sprawę.
6. Łagodne wgięcie, niemalże niewidoczne przed bakiem paliwa. Nie mam pojęcia jak to się stało, bo lakier nie jest ani trochę uszkodzony w tym miejscu, a całość wygląda na fabryczne stylizowanie.
7. Progi rdzewieją ale to chyba nic nowego? ;D
8. Duże problemy z elektroniką: był problem z zapłonem i autko było ciągane od jednych specjalistów do drugich przez rok (!) aż w końcu jeden zrobił to w ciągu dnia xd Niestety, pozostawiono niezły bajzel z kablami: niektóre nie są połączone, inne ledwo przylutowane: do zrobienia jest centralny zamek i spryskiwacze.
9. Jeszcze do elektroniki: auto gdzieś pobiera prąd, podejrzewany jest jakiś przetarty kabel. Efekt: po 2 dniach stania akumulator jest na 0. Sprawę na razie załatwia odłączenie klemy na dłuższe postoje (albo regularna jazda ^^)
10. Małe wgniecenie jest jeszcze na tylnym błotniku.
11. Tylne hamulce nie działają. Nie jest to wina samych hamulców, bo ręczny działa nadal. Podejrzewana jest pompka.
Po za tymi 'szczegółami' auto odpala jeździ i po wykręceniu 80Km/h na dwójce zdecydowałem się, że mimo wszystko warto. Szczególnie, że to auto od rodziny i nie tyle je 'kupuję' co 'dostaję'.
Fotki:
Wszelkie komentarze mile widziane
Mazda 626 GD FE3 '90r Coupe 2.0i DOHC 103kW
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 1 kwi 2013, 18:08 przez Rafał_, łącznie edytowano 3 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
- Od: 24 kwi 2012, 20:28
- Posty: 5
- Skąd: Gorzów Wielkopolski
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i DOHC 140 KM '90
No to jakby nie patrzeć jest wersja 144-148 HP – silnik ma duży potencjał, na YT krążą linki z kombi z tym silnikiem gdzie mamy ponad 400HP
Oddaj auto do porządnego elektryka, zrób blachę i ciesz się kultowym już dzisiaj samochodem, niewiele ich jeździ
Oddaj auto do porządnego elektryka, zrób blachę i ciesz się kultowym już dzisiaj samochodem, niewiele ich jeździ
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Witamy w szeregach GD
Auto widać ze potrzebuje trochę pielęgnacji ale myślę ze więcej pochłonie czasu niż pieniędzy bo nie są to jakieś poważne usterki Gorzej trochę z tymi progami ale jeżeli nie ma jakiś wielkich dziur to zrobić wyprawki zabezpieczyć i będzie dobrze
Co do ABSu to wystarczy kupić pewnie piastę do tego modelu ale dedykowana do absu, powinno zadziałać.
Hamulcom może przydała by się wymiana płynu/odpowietrzenie, ręczny jest na linkę dlatego działa i to w sumie dobrze bo nie powinny być zapieczone zaciski poza tym zawsze można zregenerować
Z elektryka najlepiej do dobrego specjalisty Ale pobór prądu możesz sprawdzić tak jak kolega wyżej napisał za pomocą miernika.
Wytrwałości i powodzenia
Auto widać ze potrzebuje trochę pielęgnacji ale myślę ze więcej pochłonie czasu niż pieniędzy bo nie są to jakieś poważne usterki Gorzej trochę z tymi progami ale jeżeli nie ma jakiś wielkich dziur to zrobić wyprawki zabezpieczyć i będzie dobrze
Co do ABSu to wystarczy kupić pewnie piastę do tego modelu ale dedykowana do absu, powinno zadziałać.
Hamulcom może przydała by się wymiana płynu/odpowietrzenie, ręczny jest na linkę dlatego działa i to w sumie dobrze bo nie powinny być zapieczone zaciski poza tym zawsze można zregenerować
Z elektryka najlepiej do dobrego specjalisty Ale pobór prądu możesz sprawdzić tak jak kolega wyżej napisał za pomocą miernika.
Wytrwałości i powodzenia
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
No no kolejna gd FE3N Gratuluję
A co do prędkości to 100 na 2 leci śmiało Ale top po oswojeniu się z Magdalenką
A co do prędkości to 100 na 2 leci śmiało Ale top po oswojeniu się z Magdalenką
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Gratuluje. Kolorek odpowiedni, brak niepotrzebnego tuningu.. Dobry materiał na young timera
- Od: 2 cze 2012, 12:54
- Posty: 38
- Skąd: Radzymin
- Auto: Jest:
Skoda Octavia I 1.9 TDI 101 koni '07
Audi 80 B4 2.8 Quattro 174 konie '92
Było:
Mazda 626 GW 2.0 FS + LPG
Mazda 323F 1.8 FP + LPG
Mazda 626 GE 1.8 105 koni
VW Passat B3 2.0 Variant
itp....
CZARNA : ))))
Jak moja była
Tylko ten znaczek z przodu nie wygląda...ogółnie gratuluję autka, szerokości i niech Ci służy
Jak moja była
Tylko ten znaczek z przodu nie wygląda...ogółnie gratuluję autka, szerokości i niech Ci służy
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
gratuluję będziesz zadowolony życzę rychłego uporania się z usterkami
ps. u mnie prąd zmykał przez zegarek (powodem była uszkodzona stacyjka ) wystarczy rozebrać kostkę i ją oczyścić
ps. u mnie prąd zmykał przez zegarek (powodem była uszkodzona stacyjka ) wystarczy rozebrać kostkę i ją oczyścić
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
I jak tam ?Magdalena dalej żyje
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości