Mazda Xedos 6 CA KF 97r. 2.0 V6 Nighthawk
M-ocna
A-trakcyjna
Z-adbana
D-rapieżna
A-do tego piękna
Mój kolejny nabytek zakochałem się w tych autach i nie mogę bez nich żyć
Autko na swój wiek i przebieg prezentuje się pięknie nic dziwnego że nie jedna osoba ogląda się za nim bo nie sposób go nie zauważyć. Komfort jazdy jak dla mnie jest świetny autko płynie jak w powietrzu widoczność też jest zadowalająca jak na tak niskie autko no może gorzej jest przy cofaniu. Spalanie to nie całe 9l ( nawet mniej ) w trasie a w mieście potrafi zjeść ponad 11 litrów ale jazda tym autkiem w V6 rekompensuje wszystko
Jak dotychczas auto sprawuje się przesympatycznie i bez najmniejszego oporu zapala z zachętą do jazdy
Wyposażenie mojego auta:
– Elektryczne szyby 4x
– Elektryczne podgrzewane lusterka
– Elektryczny szyberdach
– Regulowana wysokość kierownicy
– Wspomaganie
– ABS
– Airbag
– Regulowana wysokość kierownicy
– Immobilizer
– Autoalarm
– Skórzana tapicerka
– Klimatyzacja
– Czarny metalic HX Brylantowy czarny
Wymienione(wszystko z poprzedniego Xedosa):
-Skórzane fotele
-Boczki drzwi
-Przednia szyba od strony kierowcy
-Przednia szyba pasażera
-Kierunkowskazy SMOKE
-Wycieraczki MOTGUM
-Świece zapłonowe irydowe DENSO
-Przewody zapłonowe NGK
-Zamek z siłownikiem klapy bagażnika
-Korek ciśnieniowy
-Korek na bloku silnika
-Bagnet oleju
-Nakładki na progi
-Głosniki Alpine SXE 1750S 2-drożne 280W (przód)
-Głośniki Alpine SXE 6925S 6x9" 2-drożne 280W (tył)
-Radio Alpine CDE-9870R 4x45W
-Mocowanie rejestracji (przód)
-Tylna półka
-Podłokietnik
-Amortyzatory KAYABA eXcel-G gazowe i osłony+odboje (przód)
-Amortyzatory KAMOKA gazowe i osłony z oddzielnymi poliuretanowymi odbojami SACHS (tył)
-Sprężyny -35mm JAMEX (przód i tył)
-Klocki NISSHINBO (tył)
Nowe:
-Akumulator Centra Plus 62Ah 540A
-Dywaniki
-Łożysko koła przedniego lewego
-Oryginalny filtr oleju OE MAZDA
-Olej silnikowy Mobil Super2000 10W40
-Pomalowana atrapa grilla pod kolor auta
-Nowe logo Mazdy (przód i tył)
-Kierownica od Mazdy 6
trochę historii:
– od początku produkcji do 1997r. samochód miał stare logo Mazdy
– od 1997 r. nowe logo Mazdy
– od początku produkcji do 94r. kierownica typu pierwszego
– od 94 do 97r. – kierownica typu drugiego
– od 97 do końca produkcji (1999r.) – kierownica typu trzeciego
– do 94 r. lampy typu pierwszego
– od 94 r. lampy typu drugiego
– W krajach niderlandzkich do 94r. sprzedawano wersję bez airbagu z trójramienną kierownicą i bez klimatyzacji. Po liftingu szklany szyberdach występował w opcji tylko z alcantara i skórzaną tapicerką. W 1995 r. pojawił się drugi airbag oraz immobilizer (mogę się mylić w kwestii roku) oraz kontrolka z płatkiem śniegu (świeci się, gdy temperatura spadnie poniżej 4 stopni C), elektryczne składanie lusterek i climatronic – klimatyzacja półautomatyczna. Nie każdy model ze skórzaną tapicerką posiada elektryczną regulacje fotela kierowcy.Tempomat w późniejszym okresie praktycznie standard.
Mity
– Xedos 6 nigdy nie miał ASR, ESP oraz kontroli trakcji (nie było tych elementów nawet w opcji)
– Xedos 6 nigdy nie miał komputera pokładowego
Kolor lakieru:
A5 Niebieski kosmiczny metalik
HX Brylantowy czarny
Z8 Zielony oceaniczny metalik
A7 Czerwony burgundzki metalik
D7 Bordowy metalik
F6 Srebrno szary metalik
Dane na temat kolorów nadwozia pochodzą z prospektu czerwiec 94r.
Wersje silnikowe
Występowały tylko 2 wersje silnikowe Xedos 6:
– 2.0 V6 (1995ccm) do 94r. moc wynosiła 144KM, później 140KM, przy 6000 obr/m dostępny z 5 biegową skrzynią manualną oraz 4 biegowym automatem rozpędzając pojazd 0-100km/h w 9,4 sek, V/max 214 km/h (wersja z manualem)
– 1.6 R4 79kW ( do 94r. 113 KM, później 107KM), 0-100km/h w 11,9sek, V/max do 184 km/h
Moc silników montowanych w Xedos 6 została obniżona w 1994r. w celu spełnienia norm czystości emisji spalin Euro2
Klimatyzacja/Climatronic
Po czym poznać, czy auto ma zwykłą klimatyzację czy climatronic ? Po pierwsze po odpaleniu silnika oraz po naciśnięciu przycisku na konsoli opisanego jako AC, powinna się na nim zaświecić dioda. W klimatyzacji manualnej regulator temp. opisany jest tylko czerwonymi (cieplej) i niebieskimi (zimniej) kreseczkami. Wersja z climatronicem w tym miejscu ma numery określające ustawioną temperaturę. Poza tym w wersji climatronic siłę nawiewu można ustawić na pozycje 'Auto', czyli włączyć climatronic.
Wersje modelu Xedos 6
Samochód występował w 3 wersjach:
– standard
– business
– exclusive
Wersja exclusive występuje tylko z silnikiem 2.0 V6 i szarą skórą.
Spoko koko auto gotowe na EURO
Taką kupiłem
Auto na zimówkach
A-trakcyjna
Z-adbana
D-rapieżna
A-do tego piękna
Mój kolejny nabytek zakochałem się w tych autach i nie mogę bez nich żyć
Autko na swój wiek i przebieg prezentuje się pięknie nic dziwnego że nie jedna osoba ogląda się za nim bo nie sposób go nie zauważyć. Komfort jazdy jak dla mnie jest świetny autko płynie jak w powietrzu widoczność też jest zadowalająca jak na tak niskie autko no może gorzej jest przy cofaniu. Spalanie to nie całe 9l ( nawet mniej ) w trasie a w mieście potrafi zjeść ponad 11 litrów ale jazda tym autkiem w V6 rekompensuje wszystko
Jak dotychczas auto sprawuje się przesympatycznie i bez najmniejszego oporu zapala z zachętą do jazdy
Wyposażenie mojego auta:
– Elektryczne szyby 4x
– Elektryczne podgrzewane lusterka
– Elektryczny szyberdach
– Regulowana wysokość kierownicy
– Wspomaganie
– ABS
– Airbag
– Regulowana wysokość kierownicy
– Immobilizer
– Autoalarm
– Skórzana tapicerka
– Klimatyzacja
– Czarny metalic HX Brylantowy czarny
Wymienione(wszystko z poprzedniego Xedosa):
-Skórzane fotele
-Boczki drzwi
-Przednia szyba od strony kierowcy
-Przednia szyba pasażera
-Kierunkowskazy SMOKE
-Wycieraczki MOTGUM
-Świece zapłonowe irydowe DENSO
-Przewody zapłonowe NGK
-Zamek z siłownikiem klapy bagażnika
-Korek ciśnieniowy
-Korek na bloku silnika
-Bagnet oleju
-Nakładki na progi
-Głosniki Alpine SXE 1750S 2-drożne 280W (przód)
-Głośniki Alpine SXE 6925S 6x9" 2-drożne 280W (tył)
-Radio Alpine CDE-9870R 4x45W
-Mocowanie rejestracji (przód)
-Tylna półka
-Podłokietnik
-Amortyzatory KAYABA eXcel-G gazowe i osłony+odboje (przód)
-Amortyzatory KAMOKA gazowe i osłony z oddzielnymi poliuretanowymi odbojami SACHS (tył)
-Sprężyny -35mm JAMEX (przód i tył)
-Klocki NISSHINBO (tył)
Nowe:
-Akumulator Centra Plus 62Ah 540A
-Dywaniki
-Łożysko koła przedniego lewego
-Oryginalny filtr oleju OE MAZDA
-Olej silnikowy Mobil Super2000 10W40
-Pomalowana atrapa grilla pod kolor auta
-Nowe logo Mazdy (przód i tył)
-Kierownica od Mazdy 6
trochę historii:
– od początku produkcji do 1997r. samochód miał stare logo Mazdy
– od 1997 r. nowe logo Mazdy
– od początku produkcji do 94r. kierownica typu pierwszego
– od 94 do 97r. – kierownica typu drugiego
– od 97 do końca produkcji (1999r.) – kierownica typu trzeciego
– do 94 r. lampy typu pierwszego
– od 94 r. lampy typu drugiego
– W krajach niderlandzkich do 94r. sprzedawano wersję bez airbagu z trójramienną kierownicą i bez klimatyzacji. Po liftingu szklany szyberdach występował w opcji tylko z alcantara i skórzaną tapicerką. W 1995 r. pojawił się drugi airbag oraz immobilizer (mogę się mylić w kwestii roku) oraz kontrolka z płatkiem śniegu (świeci się, gdy temperatura spadnie poniżej 4 stopni C), elektryczne składanie lusterek i climatronic – klimatyzacja półautomatyczna. Nie każdy model ze skórzaną tapicerką posiada elektryczną regulacje fotela kierowcy.Tempomat w późniejszym okresie praktycznie standard.
Mity
– Xedos 6 nigdy nie miał ASR, ESP oraz kontroli trakcji (nie było tych elementów nawet w opcji)
– Xedos 6 nigdy nie miał komputera pokładowego
Kolor lakieru:
A5 Niebieski kosmiczny metalik
HX Brylantowy czarny
Z8 Zielony oceaniczny metalik
A7 Czerwony burgundzki metalik
D7 Bordowy metalik
F6 Srebrno szary metalik
Dane na temat kolorów nadwozia pochodzą z prospektu czerwiec 94r.
Wersje silnikowe
Występowały tylko 2 wersje silnikowe Xedos 6:
– 2.0 V6 (1995ccm) do 94r. moc wynosiła 144KM, później 140KM, przy 6000 obr/m dostępny z 5 biegową skrzynią manualną oraz 4 biegowym automatem rozpędzając pojazd 0-100km/h w 9,4 sek, V/max 214 km/h (wersja z manualem)
– 1.6 R4 79kW ( do 94r. 113 KM, później 107KM), 0-100km/h w 11,9sek, V/max do 184 km/h
Moc silników montowanych w Xedos 6 została obniżona w 1994r. w celu spełnienia norm czystości emisji spalin Euro2
Klimatyzacja/Climatronic
Po czym poznać, czy auto ma zwykłą klimatyzację czy climatronic ? Po pierwsze po odpaleniu silnika oraz po naciśnięciu przycisku na konsoli opisanego jako AC, powinna się na nim zaświecić dioda. W klimatyzacji manualnej regulator temp. opisany jest tylko czerwonymi (cieplej) i niebieskimi (zimniej) kreseczkami. Wersja z climatronicem w tym miejscu ma numery określające ustawioną temperaturę. Poza tym w wersji climatronic siłę nawiewu można ustawić na pozycje 'Auto', czyli włączyć climatronic.
Wersje modelu Xedos 6
Samochód występował w 3 wersjach:
– standard
– business
– exclusive
Wersja exclusive występuje tylko z silnikiem 2.0 V6 i szarą skórą.
Spoko koko auto gotowe na EURO
Taką kupiłem
Auto na zimówkach
Ostatnio edytowano 15 mar 2013, 00:04 przez Rafał_, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
-
skorpion1985
-
skorpion1985
ładny xedzik, szczególnie podoba mi się na letnich kapciach
Gratuluje i życzę bezawaryjności
Gratuluje i życzę bezawaryjności
Mój xedosik viewtopic.php?f=314&t=134402
- Od: 11 lip 2006, 08:50
- Posty: 735
- Skąd: Świdnik
- Auto: BMW E46 320i
Bandyta napisał(a):ładny xedzik, szczególnie podoba mi się na letnich kapciach
Gratuluje i życzę bezawaryjności
Szczerze tego Xeda mam ponad rok i ogólnie jest w porządku
-
skorpion1985
No wreszcie założyłeś temat gdzie należy
Gratuluję dopieszczonego xedosa i zapału tak 30maj
Gratuluję dopieszczonego xedosa i zapału tak 30maj
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Fajny egzemplarz
zastanawiałem się czy pozbywać się swojego ale patrząc na ten temat znowu biję się z myślami
zastanawiałem się czy pozbywać się swojego ale patrząc na ten temat znowu biję się z myślami
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
DymeK napisał(a):Czarna wygląda czadersko z czarnym grilem
Każdemu tak proponuję pomalować grill pod kolor autka naprawdę zmiana kolosalna
-
skorpion1985
kriskus napisał(a):Fajny Te lampy koło rejestracji z przodu to dzienne? Możesz zrobić jakąś fotkę z bliska jak są zamontowane?
Te lampki były podłączone razem do przeciwmgielnych i wspólnie świeciły, już je zdjąłem bo jakoś przestały mi pasować a były przykręcone do blaszek a te blaszki przykręcone były do górnej strony zderzaka.
-
skorpion1985
-
skorpion1985
skorpion1985 napisał(a):DymeK napisał(a):Czarna wygląda czadersko z czarnym grilem
Każdemu tak proponuję pomalować grill pod kolor autka naprawdę zmiana kolosalna
A co powiesz o moim kolorze auta?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a):A co powiesz o moim kolorze auta?
Kup farbę pod kolor własnej Mazdy pomaluj i zobacz różnicę
-
skorpion1985
Kiedyś miałem taki pomysł i być może go zrealizuję a jak nie to na biało
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości