Ford Probe mk I 2,2l F2T

Postprzez Gib » 11 paź 2011, 21:12

Wydech dolot wałki w D16 schodzi poniżej 7 do setki? To po co ja rzeźbie w tym gównie niemieckim :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 12 paź 2011, 12:44



EOT !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Dominator » 12 paź 2011, 13:12

Wynik cyc malina jak to mówią :) zrob tak w 626 :D
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Gib » 12 paź 2011, 20:38

Z tymi licznikami to różnie bywa. Ja się pytam o realne osiągi na poziomie bardzo niskich 15 ET.

ZE Perfs podaje 16,1 dla ED9 15,8 dla EE8.

Jest u mnie na osiedlu taki CRX może się uda namówić na sparing chłopaka to zdam relację.

EOT
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mlodyMazda » 23 paź 2011, 19:07

Cudowny PROBE! mieliśmy takiego w rodzine ,pare ładnych latek temu wersja USA 2.2 Turbo.
Marzy mi się takie autko ale niestety nie miałbym tego gdzie trzymać.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez Lukas007 » 17 lis 2011, 00:30

Dzieki ;) ... amerykanski GT ma ladne tylne lampy, ale samo body mi sie srednio podoba.

Znalazlem jeszcze jedna fotke ...

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez mlodyMazda » 17 lis 2011, 19:40

Lukas007 napisał(a):Dzieki ;) ... amerykanski GT ma ladne tylne lampy, ale samo body mi sie srednio podoba.

Znalazlem jeszcze jedna fotke ...

Obrazek



Mi te lampy też się podobaja co do body podoba mi się jak na autko z tamtych lat to ma ładną linię ;)

Ten egzemplarz na fotce pierwsza klasa <spoko>
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez Gib » 17 lis 2011, 20:05

I ma fajne przejście z błotnika w lusterka z którego wszyscy robią wielkie halo w vectrze B, a które właśnie w Probe dużo wcześniej było stosowane.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mlodyMazda » 17 lis 2011, 20:21

Gib napisał(a):I ma fajne przejście z błotnika w lusterka z którego wszyscy robią wielkie halo w vectrze B, a które właśnie w Probe dużo wcześniej było stosowane.


Przód jest ładny ,prosty ale z charakterem ,że tak powiem :P ogólnie auta z lat 80-90 mi się podobają
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez Pyton162 » 17 lis 2011, 23:19

ile to zniesie z wiekszym turbo na seryjnym silniku.
Pyton162
 

Postprzez Lukas007 » 18 lis 2011, 10:27

W US bez ingerencji w silnik znosza do 1.6-1.8 bar'a doladowania. Czyli jakies 250-300KM przy dobrym strojeniu i oczywiscie odpowiednio wydajniejszym ukladzie paliwowym. Gorzej ze skrzynia.

Tu jest na doladowaniu 1.8 bar'a

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Boris86 » 26 gru 2011, 22:27

A do ilu wyrabia fabryczne Turbo i Skrzynka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Lukas007 » 26 gru 2011, 23:55

Turbo do 1-1.2 bar'a czyli jakies 180-200KM. Ciezko to nazwac wyrabianiem, bo w tym silniku przestaje sie efektywnie napedzac powyzej 4500rpm, przez co zakres uzytkowy momentu obrotowego jest stosunkowo maly. Skrzynie daja sobie rade w autach takich, jak na filmie powyzej, wiec z tym nie powinno byc problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Boris86 » 27 gru 2011, 00:30

Fajne autko. Mocno mnie zainteresował ten silnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Gib » 27 gru 2011, 02:16

Silnik to generalnie nie jest godny zainteresowania, kolejnym krokiem w ewolucji tego auta powinno być FE3 (2.0 16v z GD) plus osprzęt.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Lukas007 » 27 gru 2011, 18:48

Najpierw się należycie uturbi to co jest, a jak będzie mało (a zważywszy na FWD raczej nie będzie) to będziemy myśleć dalej. Fakt, FE3 ma lepszą charakterystykę ze względu na dwa wałki rozrządu, przez co nie brakuje góry, ale duże turbo w SOHC powinno dać sobie radę.

Zanim kupiłem CRX'a oglądałem GD z takim silnikiem i gdyby nie tragiczny stan wszystkiego prócz motorowni, kupił bym to auto, za w sumie śmieszne pieniądze ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Lukas007 » 2 kwi 2013, 16:12

Nowości

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Rafał_ » 2 kwi 2013, 16:26

Miód malina ten Probasek <spoko> No i pod machą ładnie, zresztą jak we wszystkich twoich wozach <ok>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Seraf » 3 kwi 2013, 09:12

cudo :D wypucowane na sezon :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez Lukas007 » 13 kwi 2013, 01:03

Auto odebrane po kompleksowym detailing'u ...dwie fotki jako przedsmak bardziej "okazałej" sesji

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy