Ford Probe mk I 2,2l F2T

Postprzez Pierzaktar » 24 gru 2014, 21:07

Oo nie wiedzialem ze GE tak skonczyla zywot. Mam nadzieje ze Twoj Tato wyszedl calo i jest ok.

No to chyba u mnie zostanie seryjna turbawka :) okoluce 200km beda dla mnie wystarczajace :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2005, 23:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Lukas007 » 24 gru 2014, 21:35

Na szczescie ma sie dobrze ;)

Co do 200km w tym silniku to nie problem. Wydech, zmiana IC i boost na 1 bar ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez MIRU » 26 gru 2014, 19:28

Lukas007 napisał(a):Co do DET'a to problemem jest zaplon ktorego nie da sie tam ogarnac

a nie chciałes edisa ?? spoko to dziala z det3 ;]
tyle ze bez LC :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 01:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Pierzaktar » 9 sty 2015, 23:13

Kolego a co z pompą paliwa? Seria czy cos wydajniejeszego masz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2005, 23:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Lukas007 » 10 sty 2015, 11:22

Póki co jest seria. Do 250km daje sobie rade w zupelnosci.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pierzaktar » 10 sty 2015, 22:46

ok dzieki za info :)
PS Kupilem probka z niskim przebiegiem i cos obcina przy ok 4.5tys obr. Wiec albo weze musze posprawdzac bo pompuje poza skale albo cos jest porobione :) przeszlo mi przez mysl ze moze paliwa brakuje ale jak mowisz ze pompa wydala to bede szukal innej przyczyny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2005, 23:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Lukas007 » 11 sty 2015, 18:09

Turbo pompuje poza skale bo możesz mieć wsadzone MBC, albo zwykłą zwiężke. Ew. dziurę w wydechu zaraz za turbiną ;) Odcina dlatego, że seryjny komp ma boost cut'a powyżej 12psi z tego co pamiętam. Trzeba posprawdzać wszystko. Tak nawiasem mówiąc to zapraszam na forum Ford Probe Klub Polska ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pierzaktar » 11 sty 2015, 20:20

Dziura w wydechu jest i chyba nie mala. Mbc napewno nie ma. Weze sprawdziłem ale nie jakos bardzo dokladnie wiec moze wszystko po trochu i dlatego tak sie dzieje. Zajme sie tym dopiero jak silnik bedzie w mazdzie s to moze chwile potrwac.
Na forum proba chyba sie zarejestruje bo napewno jest wiele informacji o f2t ale docelowa marka to Mazda :)

W kazdym razie dzieki za pomocne info.
A jak dzialania z Twoim probkiem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2005, 23:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Gib » 11 sty 2015, 20:57

Wkładasz to do GE czy GD?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pierzaktar » 11 sty 2015, 23:00

Do GD.
Musze zmienic miniaturke przy nicku bo nieaktualna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2005, 23:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Lukas007 » 12 sty 2015, 00:39

Jak prace nad moim się zaczną to będę informował ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Pierzaktar » 16 mar 2015, 21:48

Szybkie pytanko, jak sie sprawują oponki Federal?
Na passacie mam nankang i jestem zadowolony a szukajac pokazaly mi sie federale w podobnej cenie i sie zastanawiam.
ps. Sprawdz sobie PW :)
Aha i orientujesz sie z jakiego auta mozna zapodac wieksze wtryski p&p?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2005, 23:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Bartg » 16 mar 2015, 21:55

Ja się przesiadłem z Nankanga na Falken i niebo a ziemia, Nankang się nadaje tylko do aut do 60 koni do toczenia się po mieście na suchej nawierzchni.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Pierzaktar » 16 mar 2015, 22:52

Bartg napisał(a):Ja się przesiadłem z Nankanga na Falken i niebo a ziemia, Nankang się nadaje tylko do aut do 60 koni do toczenia się po mieście na suchej nawierzchni.


Dzieki za opinie, ja osobiscie z nankanga jestem dosyc zadowolony, moze czasem troche sliskie na mokrym(ale to raczej rzadko) ale biore pod uwage ze moje auto jest ciezkie. Zobaczymy jeszcze co ma Lukasz do powiedzenia :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2005, 23:40
Posty: 234 (0/1)
Skąd: okolice Tarnowa
Auto: Były:
-626 GD 8V
-626 GD 16V
-626 GD 12V
-2x 626 GE GT V6
Aktualnie:
-626 GD 2.2T

Postprzez Lukas007 » 17 mar 2015, 01:01

Federal to bardzo dobra opona moim zdaniem.

Co do Nankangów ... ja mam je założone na aucie o mocy 200KM przy momencie 300NM i nie ma na co narzekać. Trzymają dobrze, na mokrym nie sprawiają problemów i w dodatku są to najcichsze opony jakie miałem. Co do ceny to chyba nie muszę się wypowiadać bo każdy może porównać je sobie z "markowymi".

Wtryski pasują od EVO X podobno. Mam kupione, okaże się przy strojeniu czy pasują ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Bartg » 17 mar 2015, 13:16

Pewnie za cene Nankanga nie można narzekać na jakość opony :) Aczkolwiek przesiadka z Yokohamy czy innego Bridgestone jest bolesna jeśli chodzi o przyczepność hamowanie itd.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Lukas007 » 17 mar 2015, 14:38

Przesiadałem się nie raz i nic nie bolało ;) ... ale każdy ma swoją opinię.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Paweł » 17 mar 2015, 15:01

Dokładnie. Wykształcony testami z niemieckich gazet, nigdy wcześniej nie kupiłbym chińskiej lub koreańskiej opony. Przypadkiem trafiłem jednak na auto na "HighPerfomerach HS3" (marka krzak krzaków – nawet bez strony internetowej)... Wcześniej nie zwróciłem uwagi na napis na ich boku i dopóki ktoś na zlocie nie zaczął się z nich śmiać i mnie nie oświecił, byłem pewien, że jeżdżę na jakichś "michelinach" ;).

Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to przy skrajnym zużyciu drastycznie osłabła i tak słaba trakcja przy ruszaniu na mokrym, ale z hamowaniem do samego końca nie było żadnych problemów. Do zachowania na suchym również nie miałem najmniejszych zarzutów... Zakładam się więc o flaszkę, że 99% z nas miałoby problemy z wyczuciem różnić pomiędzy tym "szajsem" i dwa-trzy razy droższymi gumami, bo jeśli w poszczególnych próbach okazałyby się nawet o 10% gorsze, to w codziennym użytkowaniu, bez aparatury pomiarowej i w zmiennych warunkach, są to różnice nie do wyczucia.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Bartg » 17 mar 2015, 15:13

Ja odczuwałem różnicę między Yokohama AVS a Nankangiem chociażby przy starcie, Nankang przy starcie dynamiczniejszym w Z5 przy 3k obrotów już potrafił stać w miejscu, na mokrym tak samo jest przepaść jak dla mnie, raz mnie juz obróciło na mini rondzie przy prędkości pieszego na mokrej nawierzchni :) Hamowanie to samo, ABS na Nankangu włącza się dużo wcześniej.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Lukas007 » 17 mar 2015, 15:39

Jakie te Nankangi miałeś ? Bo faktycznie pierwsze wersje, bodajże NS-2 były niespecjalne. Teraz mam NS-20 i jest duża różnica na plus.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 19:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy