Ford Probe mk I 2,2l F2T
Witam!
Film przedstawiający jedną z wielu prób przeprowadzonych na hamowni w obecnej konfiguracji –> https://www.youtube.com/watch?v=yHDz5CQfrSI
Chciałbym przedstawić Wam moje drugie auto jakim jest Ford Probe w wersji GT z silnikiem F2T. Auto zostało poddane kilku modyfikacjom które IMO poprawiają jego wygląd zewnętrzny, dźwięk, oraz prowadzenie i trakcję. Felga jaką widzicie na aucie to rarytas w PL – japońska obręcz Kosei która przy średnicy 17" waży jedyne 6.7kg będąc przy tym wytrzymałą, oraz świetnie wykonaną. Opony pochodzą od taiwańskiego producenta, firmy Federal. Opony zachwalane są na forach w US, ja również dołożę do tego swoje przysłowiowe "trzy grosze". Są świetne – świetnie się trzymają, świetnie wyglądają, a do tego mają mega świetną cenę. W porównaniu do Toyo i Hankook'a moge stwierdzic, że to praktycznie ta sama półka ... tylko za wyjątkiem tej cenowej. Zawieszenie wymienione na gwint K-Sport'a. Hamulce na przod to zestaw Revolution Brakes oparty na tarczach 325mm z 4-tloczkowymi zaciskami Willwood'a. Na osi tylnej oryginalne rozmiarowo tarcze KVR – nacinane, ocynkowane; klocki karbonowe i przewody w oplocie. W calym ukladzie krąży płyn Motul RBF 660. Poza tym, w aucie siedzi nieco lepszy sprzęt grający. Radio to 2-din'owy JVC (najwyższy model producenta), a pod piecem Kenwood'a KAC 943 grają z przodu głośniki Morel Tempo 6 razem z umieszczonym w bagażniku suwoofer'em u-Dimension EL S104. Głośników z tyłu oczywiście brak. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło Clutchmasters Stage III. Modyfikacje silnika nie są w pełni ukończone, auto jeździ niewystrojone, poki co jedyna zmiana w sofcie jest chip Probinatora. Walek rozrzadu zmieniony na produkt Colt Cams o profilu "Tri-Flow". Oczywiscie 2.5 calowy wydech od turbiny od BartH'a, zawór upustowy Properfekt'u, MBC tej samej firmy, oraz duży FMIC (450-300) + orurowanie z nierdzewki (2-2.5") na łącznikach od FMIC.pl.
Profil na Performanceprobe.com –> http://www.performanceprobe.com/forum/showthread.php?t=39472
Modyfikacje
I. Silnik
................
– przelotowy wydech 2.5" by BartH Exhaust –> TAK BRZMI
– glowica po obrobce (kanaly, gniazda, nowe zawory ...)
– walek rozrzadu Colt Cams "Tri-Flow"
– zawór upustowy Properfekt typ I (BOV)
– regulator ciśnienia doładowania Properfekt (MBC)
– przewody WN Magnecor 8.5mm
– świece NGK G-Power
– filtr stożkowy + adapter na VAF
– zaślepiony zawór EGR
– Turbo Timer Greddy
– chip Probinator
– FMIC + orurowanie z nierdzewki
...
– pomalowana na srebrno pokrywa zaworów
– olej Valvoline Racing 10W60
Doładowanie : 1 bar
Moc fabryczna: 147KM
Moc obecnie: 225,4 KM
Moment obr. fabrycznie: 258NM
Moment obr. obecnie: 397,2NM
STAGE I –> + 78,4KM & 139.2NM
II. Zawieszenie
...........................
– gwintowane K-Sport
III. Układ hamulcowy
.....................................
– zestaw Revolution na przod :
* tarcze nawiercane 325mm
* zaciski 4-tloczkowe Willwood
* przewody w oplocie Goodridge
...
– zestaw oryginalny na tyl :
* tarcze nacinane KVR silver
* klocki KVR Carbon
* przewody w oplocie KVR
...
– płyn Motul RBF 660
IV. Koła
................
– felgi Kosei K1-TS silver 17x7 ET=42 (waga: 6.7kg)
– opony Federal SS-595 215/45R17 V (waga: 9.6kg)
– nakrętki Gorilla chrome
V. Nagłośnienie –> TAK TO GRA
.............................
– radio JVC KWR900BT
– głośniki przednie: Morel Tempo 6
– subwoofer u-Dimension EL S104
– wzmacniacz Kenwood KAC-943
– okablowanie Caliber (20mm zasilanie ; 2x2.5mm głośnik), Sinuslive 2xRCA
– wygłuszone drzwi, podłoga, bagażnik, nadkola ... (mata dekarska Soudal)[/i]
GALERIA ZDJĘĆ
Pozdrawiam
Łukasz
Film przedstawiający jedną z wielu prób przeprowadzonych na hamowni w obecnej konfiguracji –> https://www.youtube.com/watch?v=yHDz5CQfrSI
Chciałbym przedstawić Wam moje drugie auto jakim jest Ford Probe w wersji GT z silnikiem F2T. Auto zostało poddane kilku modyfikacjom które IMO poprawiają jego wygląd zewnętrzny, dźwięk, oraz prowadzenie i trakcję. Felga jaką widzicie na aucie to rarytas w PL – japońska obręcz Kosei która przy średnicy 17" waży jedyne 6.7kg będąc przy tym wytrzymałą, oraz świetnie wykonaną. Opony pochodzą od taiwańskiego producenta, firmy Federal. Opony zachwalane są na forach w US, ja również dołożę do tego swoje przysłowiowe "trzy grosze". Są świetne – świetnie się trzymają, świetnie wyglądają, a do tego mają mega świetną cenę. W porównaniu do Toyo i Hankook'a moge stwierdzic, że to praktycznie ta sama półka ... tylko za wyjątkiem tej cenowej. Zawieszenie wymienione na gwint K-Sport'a. Hamulce na przod to zestaw Revolution Brakes oparty na tarczach 325mm z 4-tloczkowymi zaciskami Willwood'a. Na osi tylnej oryginalne rozmiarowo tarcze KVR – nacinane, ocynkowane; klocki karbonowe i przewody w oplocie. W calym ukladzie krąży płyn Motul RBF 660. Poza tym, w aucie siedzi nieco lepszy sprzęt grający. Radio to 2-din'owy JVC (najwyższy model producenta), a pod piecem Kenwood'a KAC 943 grają z przodu głośniki Morel Tempo 6 razem z umieszczonym w bagażniku suwoofer'em u-Dimension EL S104. Głośników z tyłu oczywiście brak. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło Clutchmasters Stage III. Modyfikacje silnika nie są w pełni ukończone, auto jeździ niewystrojone, poki co jedyna zmiana w sofcie jest chip Probinatora. Walek rozrzadu zmieniony na produkt Colt Cams o profilu "Tri-Flow". Oczywiscie 2.5 calowy wydech od turbiny od BartH'a, zawór upustowy Properfekt'u, MBC tej samej firmy, oraz duży FMIC (450-300) + orurowanie z nierdzewki (2-2.5") na łącznikach od FMIC.pl.
Profil na Performanceprobe.com –> http://www.performanceprobe.com/forum/showthread.php?t=39472
Modyfikacje
I. Silnik
................
– przelotowy wydech 2.5" by BartH Exhaust –> TAK BRZMI
– glowica po obrobce (kanaly, gniazda, nowe zawory ...)
– walek rozrzadu Colt Cams "Tri-Flow"
– zawór upustowy Properfekt typ I (BOV)
– regulator ciśnienia doładowania Properfekt (MBC)
– przewody WN Magnecor 8.5mm
– świece NGK G-Power
– filtr stożkowy + adapter na VAF
– zaślepiony zawór EGR
– Turbo Timer Greddy
– chip Probinator
– FMIC + orurowanie z nierdzewki
...
– pomalowana na srebrno pokrywa zaworów
– olej Valvoline Racing 10W60
Doładowanie : 1 bar
Moc fabryczna: 147KM
Moc obecnie: 225,4 KM
Moment obr. fabrycznie: 258NM
Moment obr. obecnie: 397,2NM
STAGE I –> + 78,4KM & 139.2NM
II. Zawieszenie
...........................
– gwintowane K-Sport
III. Układ hamulcowy
.....................................
– zestaw Revolution na przod :
* tarcze nawiercane 325mm
* zaciski 4-tloczkowe Willwood
* przewody w oplocie Goodridge
...
– zestaw oryginalny na tyl :
* tarcze nacinane KVR silver
* klocki KVR Carbon
* przewody w oplocie KVR
...
– płyn Motul RBF 660
IV. Koła
................
– felgi Kosei K1-TS silver 17x7 ET=42 (waga: 6.7kg)
– opony Federal SS-595 215/45R17 V (waga: 9.6kg)
– nakrętki Gorilla chrome
V. Nagłośnienie –> TAK TO GRA
.............................
– radio JVC KWR900BT
– głośniki przednie: Morel Tempo 6
– subwoofer u-Dimension EL S104
– wzmacniacz Kenwood KAC-943
– okablowanie Caliber (20mm zasilanie ; 2x2.5mm głośnik), Sinuslive 2xRCA
– wygłuszone drzwi, podłoga, bagażnik, nadkola ... (mata dekarska Soudal)[/i]
GALERIA ZDJĘĆ
Pozdrawiam
Łukasz
Ostatnio edytowano 8 kwi 2014, 12:57 przez Lukas007, łącznie edytowano 8 razy
Piękny. Żałuję, że nie miałem kasy jak chciałeś sprzedać. A ty teraz pewnie się cieszysz, że została. Wszystkie modyfikacje na wielki plus.
- Od: 26 paź 2008, 20:55
- Posty: 599
- Skąd: Włocławek
- Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r
juz z taka mocą bedzie to dobrze jechac , srodek zostaje czy będzie wydmuszka i typowo na krechę
mam nadzieje ze niedlugo sam rozpoczne taki sam projekt tylko ze ja szukam mazdy z tym sercem
mam nadzieje ze niedlugo sam rozpoczne taki sam projekt tylko ze ja szukam mazdy z tym sercem
-
Pyton162
Środek zostaje oryginalny, nic nie będzie wyciągane. Dojdzie jeszcze subwoofer do bagaja, a miejsce obecnych 4 głośników zajmie przedni zestaw odseparowany. Auto typowo do weekendowych wyjazdów, od czasu do czasu dla przyjemności na street. Nie ma co ukrywac – napęd na przód i słaba skrzynia nie pozwalają tanim kosztem zrobic z tego auta potwora. Potencjał w silniku jest do ok. 350KM, ale jak zostało dowiedzione na wielu forach w US, taka moc to zabójstwo dla skrzynii, nie mówiąc już o sprzęgle, które można oczywiście wzmacniac ... u mnie zostaje seria. Pozostaje tylko wystroic i ustawic ciśnienie na 1.1 bar'a – wtedy hamownia.
A dziękuje, dziękuje ... co do głośników to dopiero co je zamontowałem, także ni są do końca wygrzane, ale różnica względem JBL'a jest tak kosmiczna, że nie idzie tego opisac. Te głośniki mają bas, mają dynamikę i precyzję. Są rewelacyjnie wykonane – jednym słowem – klasa. Sub jest zamontowany w 20l skrzynii i stoii sobie za tylnym oparciem.
A tak gra sub ... http://www.youtube.com/watch?v=3tXDvv7o_SE
Już się poprawiam
A tak gra sub ... http://www.youtube.com/watch?v=3tXDvv7o_SE
Bo fotek brak
Już się poprawiam
Gratulacje!
Luks furka no i dobrze się zapowiada (i dzieje się też).
Chciało ci się taki hektar do Łodzi do Bartka po wydech jechać hehe, myslę że nie będziesz żałował ja mam (miałem) jego układ wydechowy 4lata i byłem zadowolony.
Powodzonka!
Luks furka no i dobrze się zapowiada (i dzieje się też).
Chciało ci się taki hektar do Łodzi do Bartka po wydech jechać hehe, myslę że nie będziesz żałował ja mam (miałem) jego układ wydechowy 4lata i byłem zadowolony.
Powodzonka!
- Od: 23 mar 2007, 00:34
- Posty: 207
- Skąd: Łódź
- Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8
On ocynkowany jest? Bo widze że ruda bierze.
Ogolnie to ładny zapindalacz
Ogolnie to ładny zapindalacz
Ford Sierra 2,9 24v 4x4 Cosworth BOA :) Ta ze śmiercionośnym napędem... ~200 koni, v6, rwd, spalanie 10l lpg, lans, czego chcieć więcej? :D
- Od: 12 kwi 2008, 21:16
- Posty: 211
- Skąd: Olsztyn
- Auto: -Sierra mk2 2.0 dohc –>2,9 24v6 4x4
-Sierra mk2 2.0 dohc
-Sierra mk1 85r. 2.0 ohc – Coupe GT :D
No po prostu bajka. Pięknie utrzymane auto.
Co to za folia aluminiowa którą wykleiłeś podłogę i gdzie ją kupiłeś?
Co to za folia aluminiowa którą wykleiłeś podłogę i gdzie ją kupiłeś?
Dziękuję
Wyklejam matą dekarską firmy Soudal ... rolka w zależności od wymiarów kosztuje od 54zł do 78zł (kupione w PSB). Dodam, że na wnętrze poszło prawie całe 2 rolki 15cm x 10m ...
Bagażnik
Wyklejam matą dekarską firmy Soudal ... rolka w zależności od wymiarów kosztuje od 54zł do 78zł (kupione w PSB). Dodam, że na wnętrze poszło prawie całe 2 rolki 15cm x 10m ...
Bagażnik
co Ci powiem, to Ci powiem ale wygląda to nieźle
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości