Fiat Bravo HGT Turbo 2.0 20V
Witam
No i zdradzilem mazde... Mazda stoi sobie juz od jakiegos czasu, byla przygotowywana pod misterny plan montazu biturbo, dostala odprezajaca uszczelke pod glowice, wszystkie nowe graty, wskazniki, kolektory i turbiny od Skyline R33, ale... plan sie zmienil i to dosc mocno bo nagle zawitalo w mojej kolekcji cos nowego co spowodowalo ze mazdy juz nie bede uturbial bo poprostu jej szkoda. Tak wiec mazda bedzie dalej jezdzila z KF-ZE, tylko teraz na uszczelce odprezajacej wiec moze niestety troche stracic mocy, ale ma byc samochodem na codzien i jako democar jesli chodzi o wnetrze i elektronike.
Natomiast nowym nabytkiem jest to oto cudo:
Co niektorzy moga znac to autko, bo jest dosc znane w Polsce w swiatku nocnych wyscigow
Jest to Fiat Bravo, 2.0 20V 5 cylindrow, fabrycznie 155KM w wersji HGT.
W tej chwili... Po "lekkim" tuningu...
Z zewnatrz:
– zderzak przedni od Fiata Marea
– felgi 16" – wedlug mnie zbyt rzucajace sie w oczy, raczej w planach jest zalozenie jakis 17" ale spokojnieszych, srebrnych
– swiatla przednie soczewkowe z xenonami
W srodku:
– fotele kubelkowe F1-Z
– kierownica calkiem przyjemna z naba
– pare wskaznikow a dojdzie ich jeszcze troche...
Mechanicznie:
– zawieszenie Koni z regulacja twardosci
– sprezyny H&R -40mm
– wydech przelot 3" z koncowka 2,5"
– no i cala seria zmian w silniku...
Ogolnie z danych ktore mam w tej chwili:
czas na 1/4 mili – 13,1s
0-100km/h – 4,8s na slickach, 5,1 na normalnych oponach...
Moc: na hamowni bylo ok. 280KM jak na 1/4 mili czas wynosil 13,7s... Teraz czas jest 13,1 natomiast moc bedzie dopiero zmierzona. Powinno byc ok. 320-350KM
I chyba wszystko jasne
Ogolnie jestem pod mega wrazeniem jak to lata. W tej chwili jeszcze pare zmian na pewno bedziemy wprowadzac, natomiast to co jest juz teraz jest niesamowite. Silnik jest zakuty, przygotowany pod 500KM ale tyle na pewno w tym sezonie nie bedziemy wyciagac z tego.
Totalnie niepozorny samochod, ktory objezdza wiekszosc z tego co porusza sie po naszych drogach I o to w tym chodzilo
Pozdrawiam
Darek
No i zdradzilem mazde... Mazda stoi sobie juz od jakiegos czasu, byla przygotowywana pod misterny plan montazu biturbo, dostala odprezajaca uszczelke pod glowice, wszystkie nowe graty, wskazniki, kolektory i turbiny od Skyline R33, ale... plan sie zmienil i to dosc mocno bo nagle zawitalo w mojej kolekcji cos nowego co spowodowalo ze mazdy juz nie bede uturbial bo poprostu jej szkoda. Tak wiec mazda bedzie dalej jezdzila z KF-ZE, tylko teraz na uszczelce odprezajacej wiec moze niestety troche stracic mocy, ale ma byc samochodem na codzien i jako democar jesli chodzi o wnetrze i elektronike.
Natomiast nowym nabytkiem jest to oto cudo:
Co niektorzy moga znac to autko, bo jest dosc znane w Polsce w swiatku nocnych wyscigow
Jest to Fiat Bravo, 2.0 20V 5 cylindrow, fabrycznie 155KM w wersji HGT.
W tej chwili... Po "lekkim" tuningu...
Z zewnatrz:
– zderzak przedni od Fiata Marea
– felgi 16" – wedlug mnie zbyt rzucajace sie w oczy, raczej w planach jest zalozenie jakis 17" ale spokojnieszych, srebrnych
– swiatla przednie soczewkowe z xenonami
W srodku:
– fotele kubelkowe F1-Z
– kierownica calkiem przyjemna z naba
– pare wskaznikow a dojdzie ich jeszcze troche...
Mechanicznie:
– zawieszenie Koni z regulacja twardosci
– sprezyny H&R -40mm
– wydech przelot 3" z koncowka 2,5"
– no i cala seria zmian w silniku...
Ogolnie z danych ktore mam w tej chwili:
czas na 1/4 mili – 13,1s
0-100km/h – 4,8s na slickach, 5,1 na normalnych oponach...
Moc: na hamowni bylo ok. 280KM jak na 1/4 mili czas wynosil 13,7s... Teraz czas jest 13,1 natomiast moc bedzie dopiero zmierzona. Powinno byc ok. 320-350KM
I chyba wszystko jasne
Ogolnie jestem pod mega wrazeniem jak to lata. W tej chwili jeszcze pare zmian na pewno bedziemy wprowadzac, natomiast to co jest juz teraz jest niesamowite. Silnik jest zakuty, przygotowany pod 500KM ale tyle na pewno w tym sezonie nie bedziemy wyciagac z tego.
Totalnie niepozorny samochod, ktory objezdza wiekszosc z tego co porusza sie po naszych drogach I o to w tym chodzilo
Pozdrawiam
Darek
Ostatnio edytowano 4 gru 2012, 04:16 przez darekk86, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
wreszcie temat odblokowany bo zmienilem status na klubowicza
Tak wiec maszynka w trakcie testowania i sprawdzania silnika. Bedzie troche zabawy bo jest ewidentnie wystrojona na zapchanym filtrze powietrza, wiec bedzie trzeba napisac nowa mape na normalna ilosc powietrza. Zobaczymy co z tego wyjdzie
Tak wiec maszynka w trakcie testowania i sprawdzania silnika. Bedzie troche zabawy bo jest ewidentnie wystrojona na zapchanym filtrze powietrza, wiec bedzie trzeba napisac nowa mape na normalna ilosc powietrza. Zobaczymy co z tego wyjdzie
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86 no to pojechałeś
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2350 (22/37)
- Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Mieszane mam uczucia.
Podobają mi się fotele i robota włożona w mechanikę Wygląd też niezły ale powiedziałbym że poza kolorem – pasuje bardziej do opalonej laski niż do maniaka tuningu Ale to tylko moje zdanie.
Co do wnętrza zaś – FIATy w latach dziewięćdziesiątych miały je tragiczne, może poza Coupe Pininfarina. Najważniejsze jednak żebyś miał frajdę z użytkowania
Podobają mi się fotele i robota włożona w mechanikę Wygląd też niezły ale powiedziałbym że poza kolorem – pasuje bardziej do opalonej laski niż do maniaka tuningu Ale to tylko moje zdanie.
Co do wnętrza zaś – FIATy w latach dziewięćdziesiątych miały je tragiczne, może poza Coupe Pininfarina. Najważniejsze jednak żebyś miał frajdę z użytkowania
Chyba bardziej cicho ciemne nie może być ,chociaż...znajoma ma takie tyle żę czerwone i z czarnymi zderzakami Aleeee mocy to wygląd tego auta nie zdradza ani krzty,a druga sprawa to kto je stroił na zapchanym filtrze? trochu tego nie rozumiem,ale dobra niech będzie
Mi ona właśnie się bardzo podoba
Akar.Zaephyr napisał(a):Co do wnętrza zaś – FIATy w latach dziewięćdziesiątych miały je tragiczne, może poza Coupe Pininfarina. Najważniejsze jednak żebyś miał frajdę z użytkowania usmiech
Mi ona właśnie się bardzo podoba
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
z tego co słyszałem to silnik juz jest do roboty , pierścienie chyba padly jak wiem , szkoda ale jak zrobisz bedzie malina
-
Pyton162
Ladna zabaweczka
Znam z Lodzi, fajnie toto latalo
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Jacek176 napisał(a):Myjk napisał(a):OT łoj Kaźmirz! Kot w niewolę trafił!
Dokładnie o tym samym pomyślałem
I to jaki kot, ciekawe autko
Szerokosci
- Od: 6 lip 2008, 14:21
- Posty: 684
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001
dzieki wszystkim
No niestety cos tam sie powalilo z olejem, wiec bede mial troche dlubania przy silniku, ale nawet jak wyplukalo jakies uszczelniacze to i tak warto to szybko naprawic i smigac dalej Tak wiec nie poddaje sie i walczymy dalej bo jak jeden dzien nie wsiadlem do tego samochodu to juz mnie nosi...
No niestety cos tam sie powalilo z olejem, wiec bede mial troche dlubania przy silniku, ale nawet jak wyplukalo jakies uszczelniacze to i tak warto to szybko naprawic i smigac dalej Tak wiec nie poddaje sie i walczymy dalej bo jak jeden dzien nie wsiadlem do tego samochodu to juz mnie nosi...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości