Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03

Postprzez Troll Bagienny » 14 maja 2010, 19:35

Skończyłem dzisiaj wygłuszać auto i muszę w jakąś trasę pojechać, żeby sprawdzić efekty. Maty trafiły na drzwi (przód i tył) i do bagażnika. Walker dzięki serdeczne za pomoc <spoko>

Na auto trafiły także naklejki, żeby chociaż odrobinę wyróżnić auto spośród aut przedstawicieli handlowych ;) Prócz dwóch widocznych na zdjęciach poniżej, zastanawiam się nad naklejkami K&N, (dostałem je razem z dolotem) pod boczne kierunkowskazy. Muszę przyznać, że mam mieszane uczucia i nie wiem w końcu czy się na nie zdecyduję.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Blade » 14 maja 2010, 20:27

K&N zdecydowane nie, chyba że pod maską

Domo Kun rządzi. Ale wiadomo kto wybrał mu miejsce :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Borys » 14 maja 2010, 20:28

Jeśli mam być szczery to nic więcej tam nie naklejaj. Handlowcy jeżdżą białymi ;)


No chyba, że... ;)
Obrazek
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Troll Bagienny » 14 maja 2010, 23:08

Borys, wczoraj o ile dobrze pamiętam Blade przysyłał mi zdjęcie tej naklejki na aucie i powiedziałem mu, że jak będzie w sprzedaży to chyba kupię <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Mev » 14 maja 2010, 23:41

Wywal plastikową brzydką podkładkę pod rejestrację z przodu i z tyłu i tablice bez podkładki przynituj do zderzaka / klapy :P Ew. załóż czarną podkładkę. Detal, ale rzuca się w oczy i sporo może zmienić :P

Dobrze wiem :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Troll Bagienny » 15 maja 2010, 00:11

Jakoś bez podkładki trudno mi to sobie wyobrazić, szczególnie na zderzaku. Myślałem o zmianie podkładki pod rejestracją z przodu i z tyłu, ale nie o wywaleniu jej :P Masz jakieś zdjęcie jak to wygląda?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Mev » 15 maja 2010, 23:48

Tu masz parę fotek jak to u mnie wygląda: viewtopic.php?f=137&t=95462&start=0

A jak na Toyocie to tu: http://moto.wp.pl/gid,77418,title,Toyot ... jecie.html :D

Nie masz w zderzaku jakiegoś oryginalnego wklęśnięcia na rejestrację? (obecnie przykrytego plastikową podkładką :P)

Sorry za czepianie się, ale ja jestem zboczony na punkcie tych podkładek z przodu zawsze na to zwracam uwagę :D i nie rozumiem po co to montować :P Np. w takim Audi A4/A6/A8 z tych nowszych modeli – komicznie to wygląda... Pięknie przygotowane miejsce w atrapie z przodu na rejestrację, ale Polacy nie mogą jej tam zamontować... Muszą mieć jeszcze jedną podkładkę plastikową extra nad tym, która psuje cały wygląd przodu :P

Przykład:
http://www.fourtitude.com/news/uploads/ ... 00_046.jpg
vs
http://photos01.otomoto.pl/photos/origi ... 2944_7.jpg

:D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Troll Bagienny » 16 maja 2010, 03:19

Faktycznie lepiej to wygląda, ale szczerze to zupełnie nie widzą mi się nity w rejestracji :) Chyba po prostu znajdę czarną podkładkę.

A tak mi się jeszcze przypomniało, że napisałem o wygłuszeniu a nie napisałem o niedawnej wymianie zawieszenia <glupek2>
Po wymianie to auto w końcu zaczęło skręcać i okazuje się, że lekko utwardzone, ptroste zawieszenie Corolli nie jest takie złe. Stare sprężyny, jak widać na załączonym obrazku nie nadawały się do niczego (podobnie jak amortyzatory) i można je było bez większych problemów zginać w rękach.
Obrazek

Nie wiem co to były za sprężyny, ale wiem, że obniżały o 30mm i były czerwone <lol> Nowe to Eibach, też -30mm, ale te są już zdecydowanie twardsze. Dopóki nie pojechałem tym autem po wymianie do Wrocławia, wydawało mi się, że prawie nie ma różnicy w twardości. Cudowna dolnośląska kostka uświadomiła mi, że jednak się myliłem. Na szczęście sprężyny są dobrym kompromisem pomiędzy komfortem i prowadzeniem w zakrętach. Auto się prawie nie wychyla, ale nie wykrzywia kręgosłupa na dziurach. Zdjęcia jak auto wygląda nie wrzucam, bo tak jak mówiłem, wysokość się nie zmieniła :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Mev » 16 maja 2010, 07:54

Cykne Ci foto z bliska jak nie zapomnę tych tablic :)

Widzę, że nie tylko ja polubiłem Eibacha :P

Obrazek
ori vs. SportLine -50mm :P

U Ciebie to ProKit jak się domyślam? :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Udesky » 16 maja 2010, 10:53

Te amortyzatory to przód czy tył bo cieniutkie jakieś. Nie myślałeś nad Bilsteinami B6 lub B8?
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Troll Bagienny » 16 maja 2010, 21:12

Mev, tak ProKit :)
Udesky, myślałem ale wyczytałem, że do -30mm bardzo dobrze sprawują się standardowe amortyzatory, dopiero do -45mm potrzebne są sportowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Udesky » 16 maja 2010, 22:32

B6 to zamiennik serii. Niby B8 są pod glebę -30mm bo mają mniejszy skok. Jednak w praktyce wygląda to tak, że B6 spokojnie dają radę na -30mm.
Po za tym są znacznie lepsze od serii. Ja czuję dużą różnicę. Inną ich zaletą jest to, że są regenerowalne i można ustawić w nich skok, niestety tylko w zakładzie – dają jakieś podkładki czy coś. Ewentualnie mogłeś jeszcze pomyśleć nad KYB AGX, do Octavii koszt kompletu to coś ok 1600zł, nie wiem jak do Toyki.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Gib » 23 maja 2010, 21:57

B4 to seria, B6 utwardzone, B8 to już twarde a z wyższymi numerami są chyba gwinty. Ja miałem B6 na seryjnych springach to auto uginało się może ze 2cm
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Vein » 30 sie 2010, 15:32

Trollu żyjesz Ty jeszcze czy Cie nauczanie jazdy wykończyło :P

Napisz mi czy jesteś zadowolony z opon, bo muszę wybrać coś do swojej Toyki na przyszły sezon i zbieram opinie. Jakbyś zmieniał teraz opony to kupiłbyś jeszcze raz Toyo czy może coś innego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2007, 12:21
Posty: 655
Skąd: Lubin
Auto: Toyota Corolla E12

Postprzez Troll Bagienny » 30 sie 2010, 21:49

Żyję, dzięki za zainteresowanie :) A nie uczę bo od jakiegoś czasu mam sporo ważniejszych spraw na głowie.
Co do opon to w tym przedziale cenowym zdecydowanie kupiłbym te same, bo do zwykłej jazdy (+ od czasu do czasu trochę szybszy start i zakręt :) ) nadają się świetnie. Na suchej nawierzchni trzymają się znakomicie, co właściwie nie dziwi, bo nawet opony z niższej półki dają radę, ale co ważne na mokrej drodze opona dobrze odprowadza wodę, więc nie czuć lęku przy prowadzeniu auta w ulewie. Oczywiście jeśli masz zamiar startować w wyścigach to poleciłbym coś innego, ale chyba nie o takim użytkowaniu mowa ;) Jeśli prócz T1R będziesz miał do wyboru Proxes 4, to też możesz śmiało brać. Miałem w Maździe i mogę o nich napisać to samo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez misiak89-89 » 21 paź 2011, 20:37

Heja, czy to nie czasem na Ciebie nie czekaliśmy ostatnio z pytonem? :)

ps ładną masz tą toyke <spoko>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Troll Bagienny » 25 paź 2011, 10:06

Tak, na mnie :) Pisałem mu wtedy, że mogę się nie wyrobić i rzeczywiście nie dałem rady. Ostatnio jestem zalatany jak pedofil w dzień dziecka, ale postaram się zawitać na kolejnym spocie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez misiak89-89 » 6 lis 2011, 19:35

faktycznie jesteś zalatany ...śmignołeś jak pocisk :D

...ale dźwięk jaki wydaje ten twój wózek – mega zacny <ok>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy