Toyota Corolla E12 2ZZ-GE '03
Skończyłem dzisiaj wygłuszać auto i muszę w jakąś trasę pojechać, żeby sprawdzić efekty. Maty trafiły na drzwi (przód i tył) i do bagażnika. Walker dzięki serdeczne za pomoc
Na auto trafiły także naklejki, żeby chociaż odrobinę wyróżnić auto spośród aut przedstawicieli handlowych Prócz dwóch widocznych na zdjęciach poniżej, zastanawiam się nad naklejkami K&N, (dostałem je razem z dolotem) pod boczne kierunkowskazy. Muszę przyznać, że mam mieszane uczucia i nie wiem w końcu czy się na nie zdecyduję.
Na auto trafiły także naklejki, żeby chociaż odrobinę wyróżnić auto spośród aut przedstawicieli handlowych Prócz dwóch widocznych na zdjęciach poniżej, zastanawiam się nad naklejkami K&N, (dostałem je razem z dolotem) pod boczne kierunkowskazy. Muszę przyznać, że mam mieszane uczucia i nie wiem w końcu czy się na nie zdecyduję.
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Borys, wczoraj o ile dobrze pamiętam Blade przysyłał mi zdjęcie tej naklejki na aucie i powiedziałem mu, że jak będzie w sprzedaży to chyba kupię
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Wywal plastikową brzydką podkładkę pod rejestrację z przodu i z tyłu i tablice bez podkładki przynituj do zderzaka / klapy Ew. załóż czarną podkładkę. Detal, ale rzuca się w oczy i sporo może zmienić
Dobrze wiem
Dobrze wiem
f*ck
Jakoś bez podkładki trudno mi to sobie wyobrazić, szczególnie na zderzaku. Myślałem o zmianie podkładki pod rejestracją z przodu i z tyłu, ale nie o wywaleniu jej Masz jakieś zdjęcie jak to wygląda?
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Tu masz parę fotek jak to u mnie wygląda: viewtopic.php?f=137&t=95462&start=0
A jak na Toyocie to tu: http://moto.wp.pl/gid,77418,title,Toyot ... jecie.html
Nie masz w zderzaku jakiegoś oryginalnego wklęśnięcia na rejestrację? (obecnie przykrytego plastikową podkładką )
Sorry za czepianie się, ale ja jestem zboczony na punkcie tych podkładek z przodu zawsze na to zwracam uwagę i nie rozumiem po co to montować Np. w takim Audi A4/A6/A8 z tych nowszych modeli – komicznie to wygląda... Pięknie przygotowane miejsce w atrapie z przodu na rejestrację, ale Polacy nie mogą jej tam zamontować... Muszą mieć jeszcze jedną podkładkę plastikową extra nad tym, która psuje cały wygląd przodu
Przykład:
– http://www.fourtitude.com/news/uploads/ ... 00_046.jpg
vs
– http://photos01.otomoto.pl/photos/origi ... 2944_7.jpg
A jak na Toyocie to tu: http://moto.wp.pl/gid,77418,title,Toyot ... jecie.html
Nie masz w zderzaku jakiegoś oryginalnego wklęśnięcia na rejestrację? (obecnie przykrytego plastikową podkładką )
Sorry za czepianie się, ale ja jestem zboczony na punkcie tych podkładek z przodu zawsze na to zwracam uwagę i nie rozumiem po co to montować Np. w takim Audi A4/A6/A8 z tych nowszych modeli – komicznie to wygląda... Pięknie przygotowane miejsce w atrapie z przodu na rejestrację, ale Polacy nie mogą jej tam zamontować... Muszą mieć jeszcze jedną podkładkę plastikową extra nad tym, która psuje cały wygląd przodu
Przykład:
– http://www.fourtitude.com/news/uploads/ ... 00_046.jpg
vs
– http://photos01.otomoto.pl/photos/origi ... 2944_7.jpg
f*ck
Faktycznie lepiej to wygląda, ale szczerze to zupełnie nie widzą mi się nity w rejestracji Chyba po prostu znajdę czarną podkładkę.
A tak mi się jeszcze przypomniało, że napisałem o wygłuszeniu a nie napisałem o niedawnej wymianie zawieszenia
Po wymianie to auto w końcu zaczęło skręcać i okazuje się, że lekko utwardzone, ptroste zawieszenie Corolli nie jest takie złe. Stare sprężyny, jak widać na załączonym obrazku nie nadawały się do niczego (podobnie jak amortyzatory) i można je było bez większych problemów zginać w rękach.
Nie wiem co to były za sprężyny, ale wiem, że obniżały o 30mm i były czerwone Nowe to Eibach, też -30mm, ale te są już zdecydowanie twardsze. Dopóki nie pojechałem tym autem po wymianie do Wrocławia, wydawało mi się, że prawie nie ma różnicy w twardości. Cudowna dolnośląska kostka uświadomiła mi, że jednak się myliłem. Na szczęście sprężyny są dobrym kompromisem pomiędzy komfortem i prowadzeniem w zakrętach. Auto się prawie nie wychyla, ale nie wykrzywia kręgosłupa na dziurach. Zdjęcia jak auto wygląda nie wrzucam, bo tak jak mówiłem, wysokość się nie zmieniła
A tak mi się jeszcze przypomniało, że napisałem o wygłuszeniu a nie napisałem o niedawnej wymianie zawieszenia
Po wymianie to auto w końcu zaczęło skręcać i okazuje się, że lekko utwardzone, ptroste zawieszenie Corolli nie jest takie złe. Stare sprężyny, jak widać na załączonym obrazku nie nadawały się do niczego (podobnie jak amortyzatory) i można je było bez większych problemów zginać w rękach.
Nie wiem co to były za sprężyny, ale wiem, że obniżały o 30mm i były czerwone Nowe to Eibach, też -30mm, ale te są już zdecydowanie twardsze. Dopóki nie pojechałem tym autem po wymianie do Wrocławia, wydawało mi się, że prawie nie ma różnicy w twardości. Cudowna dolnośląska kostka uświadomiła mi, że jednak się myliłem. Na szczęście sprężyny są dobrym kompromisem pomiędzy komfortem i prowadzeniem w zakrętach. Auto się prawie nie wychyla, ale nie wykrzywia kręgosłupa na dziurach. Zdjęcia jak auto wygląda nie wrzucam, bo tak jak mówiłem, wysokość się nie zmieniła
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Mev, tak ProKit
Udesky, myślałem ale wyczytałem, że do -30mm bardzo dobrze sprawują się standardowe amortyzatory, dopiero do -45mm potrzebne są sportowe.
Udesky, myślałem ale wyczytałem, że do -30mm bardzo dobrze sprawują się standardowe amortyzatory, dopiero do -45mm potrzebne są sportowe.
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
B6 to zamiennik serii. Niby B8 są pod glebę -30mm bo mają mniejszy skok. Jednak w praktyce wygląda to tak, że B6 spokojnie dają radę na -30mm.
Po za tym są znacznie lepsze od serii. Ja czuję dużą różnicę. Inną ich zaletą jest to, że są regenerowalne i można ustawić w nich skok, niestety tylko w zakładzie – dają jakieś podkładki czy coś. Ewentualnie mogłeś jeszcze pomyśleć nad KYB AGX, do Octavii koszt kompletu to coś ok 1600zł, nie wiem jak do Toyki.
Po za tym są znacznie lepsze od serii. Ja czuję dużą różnicę. Inną ich zaletą jest to, że są regenerowalne i można ustawić w nich skok, niestety tylko w zakładzie – dają jakieś podkładki czy coś. Ewentualnie mogłeś jeszcze pomyśleć nad KYB AGX, do Octavii koszt kompletu to coś ok 1600zł, nie wiem jak do Toyki.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Trollu żyjesz Ty jeszcze czy Cie nauczanie jazdy wykończyło
Napisz mi czy jesteś zadowolony z opon, bo muszę wybrać coś do swojej Toyki na przyszły sezon i zbieram opinie. Jakbyś zmieniał teraz opony to kupiłbyś jeszcze raz Toyo czy może coś innego?
Napisz mi czy jesteś zadowolony z opon, bo muszę wybrać coś do swojej Toyki na przyszły sezon i zbieram opinie. Jakbyś zmieniał teraz opony to kupiłbyś jeszcze raz Toyo czy może coś innego?
- Od: 3 mar 2007, 12:21
- Posty: 655
- Skąd: Lubin
- Auto: Toyota Corolla E12
Żyję, dzięki za zainteresowanie A nie uczę bo od jakiegoś czasu mam sporo ważniejszych spraw na głowie.
Co do opon to w tym przedziale cenowym zdecydowanie kupiłbym te same, bo do zwykłej jazdy (+ od czasu do czasu trochę szybszy start i zakręt ) nadają się świetnie. Na suchej nawierzchni trzymają się znakomicie, co właściwie nie dziwi, bo nawet opony z niższej półki dają radę, ale co ważne na mokrej drodze opona dobrze odprowadza wodę, więc nie czuć lęku przy prowadzeniu auta w ulewie. Oczywiście jeśli masz zamiar startować w wyścigach to poleciłbym coś innego, ale chyba nie o takim użytkowaniu mowa Jeśli prócz T1R będziesz miał do wyboru Proxes 4, to też możesz śmiało brać. Miałem w Maździe i mogę o nich napisać to samo.
Co do opon to w tym przedziale cenowym zdecydowanie kupiłbym te same, bo do zwykłej jazdy (+ od czasu do czasu trochę szybszy start i zakręt ) nadają się świetnie. Na suchej nawierzchni trzymają się znakomicie, co właściwie nie dziwi, bo nawet opony z niższej półki dają radę, ale co ważne na mokrej drodze opona dobrze odprowadza wodę, więc nie czuć lęku przy prowadzeniu auta w ulewie. Oczywiście jeśli masz zamiar startować w wyścigach to poleciłbym coś innego, ale chyba nie o takim użytkowaniu mowa Jeśli prócz T1R będziesz miał do wyboru Proxes 4, to też możesz śmiało brać. Miałem w Maździe i mogę o nich napisać to samo.
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
Heja, czy to nie czasem na Ciebie nie czekaliśmy ostatnio z pytonem?
ps ładną masz tą toyke
ps ładną masz tą toyke
Tak, na mnie Pisałem mu wtedy, że mogę się nie wyrobić i rzeczywiście nie dałem rady. Ostatnio jestem zalatany jak pedofil w dzień dziecka, ale postaram się zawitać na kolejnym spocie
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
faktycznie jesteś zalatany ...śmignołeś jak pocisk
...ale dźwięk jaki wydaje ten twój wózek – mega zacny
...ale dźwięk jaki wydaje ten twój wózek – mega zacny
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości