Nissan Silvia SR20DET GT2871R @ 1.6 bara

Postprzez Papajo » 2 lut 2009, 15:57

do zlotu mazdy myśle ze bedzie 0.9

pomyśl o wtryskach lub jesli chcesz zostawić ori wtryski to pomyśl nad takim czymś ;)
http://www.aeromotiveinc.com/products.php?prod=10
+ strojenie na jakiejś "śwince" + przymierzaj się do zmiany sprzęgła ;)

je bez strojenia na ori wtryskach bał bym się tyle "dmuchać" ....
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez ravo » 2 lut 2009, 16:04

Papajo napisał(a):je bez strojenia na ori wtryskach bał bym się tyle "dmuchać" ....

czemu ? ja dmuchem nawet dwa razy tyle na ori hehehe bez przesady, ze ori sa tak slabe, dmuchnij tyle i sprawdz AFR
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Papajo » 2 lut 2009, 16:13

czemu ? bo w tych okolicach kończy się wydajność ori wtrysków
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez ravo » 2 lut 2009, 18:07

a do coupe wkladaja wtryski z 200sx jak sie koncza nasze :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Papajo » 2 lut 2009, 21:55

Ravo, a jaką wydajność mają seryjne z coupe?
seria z sr20det ma 370cc
zeby zrobic bezpiecznie pod 300KM (0,9 – 1 bar) trzeba miec coś około 440cc
i dlatego wlasnie mozna zastosowac regulator cisnienia paliwa – przy ustawieniu regulatora w okolicy 3,5 – 4 bara ori wtryski pracują własnie jak by miały te 440cc ;)
Oczywiscie lepiej jest kupic komplet wiekszych wtrysków np 550cc ktore mają te zalete, że mogą zostać ogarniete jeszcze przez "swinkę" (np. smt6), bo do wiekszych to już stand alone by się przydał...
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez ravo » 2 lut 2009, 23:50

20vt ma 330, na seryjnych wtryskach moce siegaja spokojnie 300KM jak sie chce wiecej i tanio, wklada sie z 16vt 380cc albo z 200sx i wtedy lataja z mocami rzedu 350KM
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 2 lut 2009, 23:54

ravo napisał(a):na seryjnych wtryskach moce siegaja spokojnie 3000KM

no już nie przesadzaj :D

ta tym setapie co mam 270-280 chciałbym mieć, raczej nie będę się bawił w jakieś dodatkowe sprzęty, od 300 z dużym + będę się martwił :) ale raczej do tej mocy nie dojdzie, szczególnie na T28
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Papajo » 3 lut 2009, 00:59

@ravo – no tak ale chyba ma tez znaczenie to że masz 5 garów a nie 4, (czyli o 1 wtrysk więcej), nie?
@noucamp – do ok. 300KM T28 wystarczy, ale nawet przy tych 270-280 zakupiłbym aeromotiva, bo seria wtryski bedą chodzić już na pogaraniczu wydajności, no i jakaś "świnka" niezbędna... – moja rada, zrobisz jak chcesz :P
a jesli przetestujesz to na "300 z dużym +" to już chyba nie bedziesz miał co testować, bo silnik bedzie do remontu <lol>
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez ravo » 3 lut 2009, 01:14

Papajo
hehhe no tak, glupi zapomnialem ze mam jeden wiecej :) dlatego sa slabsze niz w 16vt :)
t28 jest slaba, w coupe daje rade do 270 max calkowity
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 3 lut 2009, 10:26

Papajo napisał(a):@noucamp – do ok. 300KM T28 wystarczy, ale nawet przy tych 270-280 zakupiłbym aeromotiva

chłopak z turbokillers maja 300+ na seryjnych wtryskach, poza tym nie chce mieć 300 koni na tej turbinie, niby się da ale potem się wysra mi i będzie płacz ;)

jak będzie 300+ to będzie parę modyfikacji w silniku, ale jak mówię, nie śpieszy mi się, zresztą i tak na 220 koniach nie mam raczej trakcji, oczywiście na warunkach jakie panują za oknem :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Papajo » 3 lut 2009, 10:48

zapomniałem jeszcze o takim drobnym szczególe jak stopień "zimniejsze" świece :P

ps. zycze bezawaryjnej eksploatacji ;)
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez ravo » 3 lut 2009, 16:31

Papajo napisał(a):zapomniałem jeszcze o takim drobnym szczególe jak stopień "zimniejsze" świece

ja moge sie dalej wymadrzac to dla mnie to kolejny zbytni wydatek
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 4 lut 2009, 10:18

noucamp napisał(a):zresztą i tak na 220 koniach nie mam raczej trakcji, oczywiście na warunkach jakie panują za oknem


To driftuj, oponki oszczędzisz.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez noucamp » 6 mar 2009, 21:58

Byłem dziś na hamowni :) Szału nie ma, ryczeć też nie ma co ;)

seria
moc: 200
moment obr.: 265 Nm

Po wydechu i paru innych pierdołach i doładowanie 0,7 (seria ma 0,6)

moc: 215.6 KM przy 6452 RPM
moment:271.4 NM przy 4637 RPM

Obrazek

Mam pytanie, jako że widać ładnie że przy 6 tyś włacza sie VTC (zmienne fazy wałków) i moc rośnie a koleś nie dokręcił do odcinki (czyli 7200) tylko do ~6400 :| chyba że to tak ma być ??
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez radekkm » 6 mar 2009, 22:07

ale ojej,moc caly czas wzrastala wiec jest duza szansa ze jest wiecej
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez noucamp » 6 mar 2009, 22:08

radekkm napisał(a):ale ojej,moc caly czas wzrastala wiec jest duza szansa ze jest wiecej

dlatego nie wiem o co chodzi zabardzo... powinien do odcinki dokręcić, a przynajmniej do 7 tyś
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez radekkm » 6 mar 2009, 22:14

noucamp napisał(a):a przynajmniej do 7 tyś

zgadza sie,idz do barana i reklamoj,zawsze przed hamowaniem powinnni pytac na ile odcinka i do tego punktu krecic motor,amatorzy :|
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez noucamp » 6 mar 2009, 22:19

radekkm napisał(a):noucamp napisał:
a przynajmniej do 7 tyś

zgadza sie,idz do barana i reklamoj,zawsze przed hamowaniem powinnni pytac na ile odcinka i do tego punktu krecic motor,amatorzy ysz


to tak jak Type R kręcić do 7 tyś... ;)

na szczęście miałem za darmo.... ale wybiorę się w najbliższym czasie tam teraz będzie beka za s14 jest słabe ;)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Gib » 6 mar 2009, 22:23

bo troszki jest, moment już nie wzrośnie. 6 Nm ponad serie to pewnie tyle co błąd pomiaru. Oczywiście mody też nie były grube.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 6 mar 2009, 22:27

noucamp napisał(a):to tak jak Type R kręcić do 7 tyś

nie spodziewalbym sie jakis fajerwerkow w nissanie po 6400 obrotow,moze zgubil jakies 2 max 5 km
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy