Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
U mnie pod blokiem stacjonuje taka biała. Też chyba GT... Czarno czerwonymi akcentami. Nie wiem czy to fabryczna ale raczej tak. Zwraca uwagę.
Spory postęp koreańce zrobiły od 2011 roku kiedy to o mały włos nie kupiłem KIA Ceed SW – i na szczęście padło wówczas na Niebieską.
Spory postęp koreańce zrobiły od 2011 roku kiedy to o mały włos nie kupiłem KIA Ceed SW – i na szczęście padło wówczas na Niebieską.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Pierwszy 1000 km pękł na trasie 6.9 – prędkość 88 km/h po mieście 9.8 średnia prędkość 28 km/h .
Ile waży kianka ? bo Ci powiem że no spalanie w trasie bardzo atrakcyjne ale zaś w mieście to takie no mogłoby być lepsze. Ja swoją mazda 2.5 w mieście osiągam 10 i przy dość ciężkiej nodze jaka średnia prędkość musiałbym zerknąć. No ale w trasie masz niższe spalanie.
Pusta 1290 Kg , spalanie w trasie dziś na tempomacie ok 120-130 już takie wesołe nie jest 8.5
Silnik mały. Dlatego. Moja 2.5 przy większych prędkościach pali mniej niż 1.6 w trójce.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):Silnik mały. Dlatego. Moja 2.5 przy większych prędkościach pali mniej niż 1.6 w trójce.
Twoja pali mniej niż 1.6 w trójce główne z tego względu, że ma bezpośredni wtrysk paliwa, wysoką kompresję, mocno odchudzoną wagę osprzętu na silniku, skrzynię z bardzo długimi przełożeniami itd. a nie dlatego, że silnik większy stare 3.7 V6 Mazdy nie spali mniej niż Twoja a przecież przy nim to 2.5 jest małe, w drugą stronę – GJ 2.0 z kolei spali mniej na pewno a silnik mniejszy Jasne, 2.5 czasem potrafi spalić tyle samo praktycznie czy ciut mniej ale raczej przy gonieniu w specyficznych warunkach niż przy jeździe z stałą prędkością po autostradzie (do tego przy porównaniu MT z AT). W GT dużą rolę odgrywać będzie m.in. fakt, że ma jednak krótką skrzynię to raz – dwa, silniki Kii nie grzeszą nadzwyczajną efektywnością jeśli chodzi o spalanie a po trzecie to auto dopiero się dociera i spalanie się zapewne zmieni na lepsze jeszcze Bo te 8,5l przy 120~130 km/h na tempomacie to więcej niż u mnie (przy 270KM i niemal 5m auta).
Ostatnio edytowano 3 lut 2018, 17:22 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
Weelkoo napisał(a):Bo te 8,5l przy 120~130 km/h na tempomacie to więcej niż u mnie (przy 270KM i niemal 5m auta).
No nie żartuj
marcin255 napisał(a):No nie żartuj
Jeżeli piszesz o spalaniu chwilowym przy 120~130km/h to tak – spalanie przy takiej prędkości oscyluje mi przeważnie w granicach 7,5~8,0l. Jeżeli o spalaniu zmierzonym na odcinku kilkunastu czy kilkudziesięciu kilometrów pokonanych w całości drogą z taką prędkością na tempomacie to też, wówczas średnie spalanie kręci się wokół 8l (czasem wysokie 7l, czasem niskie 8) Jeśli zaś piszesz o długiej trasie (kilkaset kilometrów) z różnymi drogami, która pokonana została ze średnią prędkością na całej trasie 120~130 km/h to spalania nie będę miał niższego (no ale skoro piszesz o tempomacie na 120~130 to zapewne w grę wchodzi pierwszy lub drugi przypadek, bo by utrzymać średnie 120~130 na długiej trasie to tempomat raczej bliżej 140~150 i to zakładając, że jednak prawie cała trasa to autostrada )
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1148 (0/16)
- Skąd: Bieruń
- Auto: Lexus IS 200t
No właśnie. U mnie też 7.5 przy tych predkosciach.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
no tylko płasko nie było , zobaczymy za jakis czas jak się wszystko poukłada i zmienię olej na ECO
z innej strony za te 200 KM , jestem jej w stanie wybaczyć
z innej strony za te 200 KM , jestem jej w stanie wybaczyć
Pewnie będzie lepiej jak dotrzesz.
Ja, z własnego doświadczenia jeśli chodzi o silniki doładowane, jeździłem Mini Cooperem S z 2011r. (2.0 192km), więc porównywalny silnik. Skrzynia automat. Katowałem go po Alpach i max jaki udało mi się uzyskać to 8 l. Przy "spokojniejszej" jeździe (jeśli o takiej można mówić przy tym samochodzie) spalanie wychodziło 6,5 l. Byłem w szoku jak mało palił. Wiem, samochód mniejszy, ale ważył coś koło 1250 kg. No a odpychał się nieziemsko!
Ja, z własnego doświadczenia jeśli chodzi o silniki doładowane, jeździłem Mini Cooperem S z 2011r. (2.0 192km), więc porównywalny silnik. Skrzynia automat. Katowałem go po Alpach i max jaki udało mi się uzyskać to 8 l. Przy "spokojniejszej" jeździe (jeśli o takiej można mówić przy tym samochodzie) spalanie wychodziło 6,5 l. Byłem w szoku jak mało palił. Wiem, samochód mniejszy, ale ważył coś koło 1250 kg. No a odpychał się nieziemsko!
- Od: 21 lis 2010, 00:25
- Posty: 686 (1/3)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
chyba ,ze po dzwonie i dokleili zwykły zderzak od pro ceeda
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości