Opel Vectra C 2.0T OPC line
Napisane: 2 sty 2018, 12:37
Cześć,
Uważnych obserwatorów działu giełda to auto może wydać się znajome...
Korzystając z wolnego i tanich biletów postanowiłem w 2. dzień świąt pojechać do Szwecji z zamiarem zakupu auta w które spakuje się nasza 3 osoba rodzina, a czasem też psa i rodziców.
Plan zakładał zakup mazdy 6 GY lub GH, 2.0, 2.3 lub 2.5 benzynę z automatyczną skrznią biegów. Plan się nawet udał, ale trafiła się też b. ładna Vectra C. Nigdy nie byłem fanem Opli z tego okresu.
Auto, będąc jeszcze w Szwecji pojawiło się w giełdzie, z myślą, że sprowadzę je aby sprzedać...
BTW Wielkie podziękowania dla PITa, że ze względu na pogodę na Bałtyku przyleciał do Szwecji, aby przejechać ze mną 1500 km tylko po drogach.
Z każdym kilometrem coraz bardziej lubiłem auto za:
– cudowny silnik, zresztą ten sam co w Saabie,
– ogromny bagażnik,
– utwardzone zawieszenie,
– długie przełożenia 6-biegowej skrzyni biegów,
– za osiągi – testując auto na "niemieckiej" autostradzie A1 pomiędzy Toruniem a Grudziądzem, na liczniku była 2 z przodu i nie wiem dlaczego inne auta b. szybko zjeżdżały na prawy pas...
– spalanie oscylujące 8-10 w zależności od prędkości przelotowych.
Zainteresowanie Saabem jest słabe i zakup w tym momencie GH jest dla nas za drogi, więc wczoraj zapadła wspólna decyzja o pozostawieniu Vectry, a sprzedaży GH.
Coś o aucie:
– 2.0T, chyba 175 KM chociaż mam wrażenie, że więcej,
– pakiet stylistyczny OPC,
– karawan z ogromnym bagażnikiem...
Wyposażenie:
– Skandynawska 3, czyli grzanie pupy, tempomat i automatyczne światła,
a dokładniej:
32X Wykończenie siedzeń: antracyt
32Y Wykończenie boczku drzwi: antracyt
80I Wykończenie wnętrza: czarne
A14 Przyciemnione szyby drzwi tylnych i klapy bagażnika
A51 Przednie siedzenia kubełkowe
A53 Fotele przednie: regulacja 6-cio kierunkowa, regulacja podparcia lędźwiowego
AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego
AJT Uchwyty do montażu siatki zabezpieczającej za drugim rzędem siedzeń
AP9 Siatka zabezpieczająca oddzielająca część pasażerską od bagażowej
AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód
AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną
B7Y Chromowane nakładki na progu drzwi
BA9 Klimatyzowany schowek
BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia
BNN Schowek w bagażniku
BTI Wewnętrzna listwa w kolorze metaliczny węgiel drzewny z wkładem aluminiowym matowym
BW4 Listwy ozdobne okien bocznych: chromowane
C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
CE1 Wycieraczki przednie sterowane czujnikiem deszczu
CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe
CJ2 Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza
D09 Podłokietnik przedni środkowy
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DD8 Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
DH6 Osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera z podświetlanym lusterkiem
DJ1 Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy światłoczułe, przyciemnione po stronie pasażera
DW0 Zestaw wskaźników: czarne tarcze, srebrne pierścienie lakierowane
EA1 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego lewego
EA2 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego prawego
FX2 Przełożenie przekładni głównej: 3.91
FX3 ESP – układ stabilizacji toru jazdy
H31 Reflektory: klosze bezbarwne, czarne wnętrzem
JL9 Układ ABS
K09 Alternator: 120A
K34 Tempomat elektroniczny
KA1 Podgrzewane siedzenia przednie
KD4 Gniazdko elektryczne 12 w przedniej konsoli
KKV Ramka dookoła dźwigni zmiany biegów
LQ8 Silnik benzynowy 2.0 TURBO
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
MU9 Ręczna skrzynia biegów 6-biegowa typu F40CR
N55 Kierownica 3-ramienna sportowa, ergonomiczna
N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
OGA Pojazd specjalny Opla, Russelsheim
P92 Kołpak na felgi 16 wzór campagne rm2007
PAZ Wykończenie wewnętrzne: Tunis
PXE Tkanina wykończeniowa: Scala/Elba
QFP Opony 215/55 R16-93 v
QN1 Felgi strukturalne 6 1/2J x 16, 5 szprych
SVA Przedni uchwyt na napoje
SVB Tylny uchwyt na napoje
T56 Spojler tylny dachowy, Sport
T61 Układ automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej
T96 Przednie światła przeciwmgielne
TFZ Klosze tylnych lamp: ciemnoczerwone
TN7 Akumulator: 66Ah
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
TRP Ramka do instalacji radia
TSP pakiet oświetlenia wnętrza: lampki do czytania z przodu i tyłu, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
U08 Klakson: wielotonowy
U66 Głośniki: 7 sztuk
UAG Wyświetlacz wielofunkcyjny graficzny (GID) wariant 1
UCH Radio CD 30 MP3
UEC Automatyczna recyrkulacja powietrza (czujnik jakości powietrza)
V2T Relingi dachowe: malowane proszkowo
V3E Relingi dachowe: srebrne
VFB Ochraniacz przed uszkodzeniami tylnego bocznego zewnętrznego poszycia nadwozia
VG9 Wosk zabezpieczający karoserii
VK8 Schowek na okulary
VYE Sportowa dźwignia zmiany biegów pokryta skórą
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
WBE Wyposażenie: odbiornik radiowy
WDH Pakiet wyposażenia: OPC 2 (sportowy wygląd zewnętrzny i sportowe wyposażenie wewnętrzne)
XA7 Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
Z0M Konwersja modelu Elegance 2
Z1F Prędkościomierz w km/h
Plany:
– serwis olejowo-filtrowy,
– usunięcie rdzy z tylnej klapy (nad rejestracją) co jest standardem w tych autach,
– usunięcie rdzy z dołu przednich błotników,
– przy okazji soczewek i spryskiwaczy montaż ksenonów,
– sprawdzenie możliwości podniesienia mocy do 220 KM oraz ceny instalacji LPG,
– zakup 17'' kół o tym samym wyglądzie co obecne 16'' z zimowymi,
– montaż czujników cofania z/lub kamerą cofania,
– montaż klubowej podkładki pod przednią tablicę rejestracyjną (tył zawsze nituje bo nie cierpię jak coś hasłuje przy zamykaniu klapy..)
Update 2018.01.05
– zakupiłem wykładzinę do bagażnika,
– montaż ksenonów odpada bi mam palnik H1, a w Vectrze są H7...
– znalazłem dużo ładniejsze felgi, ale 18'': http://allegro.pl/opel-18-opc-zafira-astra-3-vectra-oryginal-i7012655468.html
W weekend zabawa z klapą i błotnikami...
BTW
Miło się czyta: http://www.auto-swiat.pl/uzywane/wszystko-o-vectrze-c/82q27
Uważnych obserwatorów działu giełda to auto może wydać się znajome...
Korzystając z wolnego i tanich biletów postanowiłem w 2. dzień świąt pojechać do Szwecji z zamiarem zakupu auta w które spakuje się nasza 3 osoba rodzina, a czasem też psa i rodziców.
Plan zakładał zakup mazdy 6 GY lub GH, 2.0, 2.3 lub 2.5 benzynę z automatyczną skrznią biegów. Plan się nawet udał, ale trafiła się też b. ładna Vectra C. Nigdy nie byłem fanem Opli z tego okresu.
Auto, będąc jeszcze w Szwecji pojawiło się w giełdzie, z myślą, że sprowadzę je aby sprzedać...
BTW Wielkie podziękowania dla PITa, że ze względu na pogodę na Bałtyku przyleciał do Szwecji, aby przejechać ze mną 1500 km tylko po drogach.
Z każdym kilometrem coraz bardziej lubiłem auto za:
– cudowny silnik, zresztą ten sam co w Saabie,
– ogromny bagażnik,
– utwardzone zawieszenie,
– długie przełożenia 6-biegowej skrzyni biegów,
– za osiągi – testując auto na "niemieckiej" autostradzie A1 pomiędzy Toruniem a Grudziądzem, na liczniku była 2 z przodu i nie wiem dlaczego inne auta b. szybko zjeżdżały na prawy pas...
– spalanie oscylujące 8-10 w zależności od prędkości przelotowych.
Zainteresowanie Saabem jest słabe i zakup w tym momencie GH jest dla nas za drogi, więc wczoraj zapadła wspólna decyzja o pozostawieniu Vectry, a sprzedaży GH.
Coś o aucie:
– 2.0T, chyba 175 KM chociaż mam wrażenie, że więcej,
– pakiet stylistyczny OPC,
– karawan z ogromnym bagażnikiem...
Wyposażenie:
– Skandynawska 3, czyli grzanie pupy, tempomat i automatyczne światła,
a dokładniej:
32X Wykończenie siedzeń: antracyt
32Y Wykończenie boczku drzwi: antracyt
80I Wykończenie wnętrza: czarne
A14 Przyciemnione szyby drzwi tylnych i klapy bagażnika
A51 Przednie siedzenia kubełkowe
A53 Fotele przednie: regulacja 6-cio kierunkowa, regulacja podparcia lędźwiowego
AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego
AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego
AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego
AJT Uchwyty do montażu siatki zabezpieczającej za drugim rzędem siedzeń
AP9 Siatka zabezpieczająca oddzielająca część pasażerską od bagażowej
AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód
AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną
B7Y Chromowane nakładki na progu drzwi
BA9 Klimatyzowany schowek
BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia
BNN Schowek w bagażniku
BTI Wewnętrzna listwa w kolorze metaliczny węgiel drzewny z wkładem aluminiowym matowym
BW4 Listwy ozdobne okien bocznych: chromowane
C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń
C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania
CE1 Wycieraczki przednie sterowane czujnikiem deszczu
CE4 Spryskiwacze reflektorów wysokociśnieniowe
CJ2 Klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa (climatronic) z czujnikiem jakości powietrza
D09 Podłokietnik przedni środkowy
D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
DD8 Światłoczułe lusterko wewnętrzne (automatycznie przyciemniane)
DH6 Osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera z podświetlanym lusterkiem
DJ1 Lusterko zewnętrzne po stronie kierowcy światłoczułe, przyciemnione po stronie pasażera
DW0 Zestaw wskaźników: czarne tarcze, srebrne pierścienie lakierowane
EA1 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego lewego
EA2 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego prawego
FX2 Przełożenie przekładni głównej: 3.91
FX3 ESP – układ stabilizacji toru jazdy
H31 Reflektory: klosze bezbarwne, czarne wnętrzem
JL9 Układ ABS
K09 Alternator: 120A
K34 Tempomat elektroniczny
KA1 Podgrzewane siedzenia przednie
KD4 Gniazdko elektryczne 12 w przedniej konsoli
KKV Ramka dookoła dźwigni zmiany biegów
LQ8 Silnik benzynowy 2.0 TURBO
MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów
MU9 Ręczna skrzynia biegów 6-biegowa typu F40CR
N55 Kierownica 3-ramienna sportowa, ergonomiczna
N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe
NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej
NT4 Norma emisji spalin: EEC 05
OGA Pojazd specjalny Opla, Russelsheim
P92 Kołpak na felgi 16 wzór campagne rm2007
PAZ Wykończenie wewnętrzne: Tunis
PXE Tkanina wykończeniowa: Scala/Elba
QFP Opony 215/55 R16-93 v
QN1 Felgi strukturalne 6 1/2J x 16, 5 szprych
SVA Przedni uchwyt na napoje
SVB Tylny uchwyt na napoje
T56 Spojler tylny dachowy, Sport
T61 Układ automatycznego włączania świateł do jazdy dziennej
T96 Przednie światła przeciwmgielne
TFZ Klosze tylnych lamp: ciemnoczerwone
TN7 Akumulator: 66Ah
TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania
TRP Ramka do instalacji radia
TSP pakiet oświetlenia wnętrza: lampki do czytania z przodu i tyłu, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych
U08 Klakson: wielotonowy
U66 Głośniki: 7 sztuk
UAG Wyświetlacz wielofunkcyjny graficzny (GID) wariant 1
UCH Radio CD 30 MP3
UEC Automatyczna recyrkulacja powietrza (czujnik jakości powietrza)
V2T Relingi dachowe: malowane proszkowo
V3E Relingi dachowe: srebrne
VFB Ochraniacz przed uszkodzeniami tylnego bocznego zewnętrznego poszycia nadwozia
VG9 Wosk zabezpieczający karoserii
VK8 Schowek na okulary
VYE Sportowa dźwignia zmiany biegów pokryta skórą
W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy
WBE Wyposażenie: odbiornik radiowy
WDH Pakiet wyposażenia: OPC 2 (sportowy wygląd zewnętrzny i sportowe wyposażenie wewnętrzne)
XA7 Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej
Z0M Konwersja modelu Elegance 2
Z1F Prędkościomierz w km/h
Plany:
– serwis olejowo-filtrowy,
– usunięcie rdzy z tylnej klapy (nad rejestracją) co jest standardem w tych autach,
– usunięcie rdzy z dołu przednich błotników,
– przy okazji soczewek i spryskiwaczy montaż ksenonów,
– sprawdzenie możliwości podniesienia mocy do 220 KM oraz ceny instalacji LPG,
– zakup 17'' kół o tym samym wyglądzie co obecne 16'' z zimowymi,
– montaż czujników cofania z/lub kamerą cofania,
– montaż klubowej podkładki pod przednią tablicę rejestracyjną (tył zawsze nituje bo nie cierpię jak coś hasłuje przy zamykaniu klapy..)
Update 2018.01.05
– zakupiłem wykładzinę do bagażnika,
– montaż ksenonów odpada bi mam palnik H1, a w Vectrze są H7...
– znalazłem dużo ładniejsze felgi, ale 18'': http://allegro.pl/opel-18-opc-zafira-astra-3-vectra-oryginal-i7012655468.html
W weekend zabawa z klapą i błotnikami...
BTW
Miło się czyta: http://www.auto-swiat.pl/uzywane/wszystko-o-vectrze-c/82q27