Bigbluee napisał(a):Masz system Delphi, Siemens czy Bosch? Zależnie od systemu, korekcje mają różne normy.
Bosch ma do +3 a Delphi i Siemens do +1,5
Druga sprawa to działanie na teraz –> Liquy Molly Diesel Spulung na caly bak.
Po trzecie, zaprzyjaźnij się z olejem półsyntetycznym 2T (do dwusówów). Jak nie kojarzysz tematu to mogę rozwinąć.
Przed zimą sprawdź korekcje ponownie.
Akurat tutaj niby jest tolerancja o te 0.6 mg/stroke. [Bosch]
CO do LM Diesel Spulunga – ja to ładuje nawet na 1/4 baku. Na tym środku można odpalić bezpiecznie auto lejąc go do filtra – bez obaw.
Neonixos – Spokojnie lej olej 2t, z tym, że najlepiej Shell VSX 2t. Podobno najlepsza baza olejowa na takie akcje. Dużo znajomych z podkręconych 1.9 CDTi / JTD leje i poleca włącznie ze mną
Swoją drogą – założyłem wtryskwiacze z 2.0 CDTi. Jedne praktycznie nowe z przebiegiem 40km mi zwineli sprzed nosa, więc wlazłem trochę inaczej w temat i kupiłem inne. W każdym razie – pasują plug and play, wymiana 20 minut, nie trzeba kodować – info od osób, które mają napakowane po 250km+ na nich. Po korektach na razie ciężko coś stwierdzić, bo trzeba poprawić soft pod te wtryski. Na razie wygląda to tak, że 2 są idealne a 2 na granicy tolerancji. W najgorszym wypadku sobie 1-2 zregeneruje, a bazowo już duuuużo wydajniejszy wtryskiwacz
Wrażenia póki co – jedzie dużo płynniej i mocniej. Mniej dymi, zobaczymy czy przeżyje trasę (lecę do Szczytna
) i tłok nie popłynie