Opel Signum 1.9CDTi '08 Cosmo+ – Sprzedany
Napisane: 4 gru 2017, 20:22
Witam,
Przedstawiam mój kolejny wynalazek. Troszkę d...o-wóz żeby poodkładać na japońca
Auto kupiłem od znajomych, w bardzo fajnym wyposażeniu i lekko nakoksowane.
Jest troszkę namodzone i można by więcej, ale tym razem zostanę raczej tylko przy kwestiach wizualnych.
OPEL Signum 2008r z silnikiem 1.9 CDTi (150km oryginalnie)
W wersji wyposażenia Cosmo Plus oraz podobno z salonu wyjechał o 1cm niższy niż wersja Sport.
Wyposażenie:
– ABS, ESP, IDS+
– Bixenon skrętny, AFL doświetlanie zakrętów,
– elektryczne fotele przód, kierowcy z pamięcią
– podgrzewanie foteli x4 + wentylowany fotel kierowcy Multicontur,
– TwinAudio
– Radio + navi – (duży ekran)
– dwustrefowa klimatyzacja
– rolety w szybach z tyłu
– domykanie, otwieranie lusterek, szyb, szyberdachu z pilota
– czujniki parkowania przód + tył
– opuszczanie prawego lusterka przy biegu wstecznym
Coś tam pewnie jeszcze by się znalazło
Modyfikacje do tej pory:
– Hamulce z Saaba 9-3 Aero – 314mm przód, tył wentylowane tarcze
– Usunięte klapy wirowe
– Usunięty EGR
– Wyprogramowany DPF
– Turbo hybryda
– FMIC
– Program na 204Km i 400Nm + by TuneUP Gdańsk
– z tyłu 'Clean look' bez znaczków
– wygłuszenie wnętrza i bardzo porządne okablowanie do audio
Podczas pierwszych prac:
Wymienione amortyzatory przód, łożyska MCP, osłony, łączniki
Plany:
– Wymiana amortyzatorów na zwykłe, bez CDC/IDS+ (przód – już zrobiony)
– Większe koło na lato
– Może Eibach sprężynki chociaż i tak jest już sztywno i nisko
– Mooooże przelot
Przedstawiam mój kolejny wynalazek. Troszkę d...o-wóz żeby poodkładać na japońca
Auto kupiłem od znajomych, w bardzo fajnym wyposażeniu i lekko nakoksowane.
Jest troszkę namodzone i można by więcej, ale tym razem zostanę raczej tylko przy kwestiach wizualnych.
OPEL Signum 2008r z silnikiem 1.9 CDTi (150km oryginalnie)
W wersji wyposażenia Cosmo Plus oraz podobno z salonu wyjechał o 1cm niższy niż wersja Sport.
Wyposażenie:
– ABS, ESP, IDS+
– Bixenon skrętny, AFL doświetlanie zakrętów,
– elektryczne fotele przód, kierowcy z pamięcią
– podgrzewanie foteli x4 + wentylowany fotel kierowcy Multicontur,
– TwinAudio
– Radio + navi – (duży ekran)
– dwustrefowa klimatyzacja
– rolety w szybach z tyłu
– domykanie, otwieranie lusterek, szyb, szyberdachu z pilota
– czujniki parkowania przód + tył
– opuszczanie prawego lusterka przy biegu wstecznym
Coś tam pewnie jeszcze by się znalazło
Modyfikacje do tej pory:
– Hamulce z Saaba 9-3 Aero – 314mm przód, tył wentylowane tarcze
– Usunięte klapy wirowe
– Usunięty EGR
– Wyprogramowany DPF
– Turbo hybryda
– FMIC
– Program na 204Km i 400Nm + by TuneUP Gdańsk
– z tyłu 'Clean look' bez znaczków
– wygłuszenie wnętrza i bardzo porządne okablowanie do audio
Podczas pierwszych prac:
Wymienione amortyzatory przód, łożyska MCP, osłony, łączniki
Plany:
– Wymiana amortyzatorów na zwykłe, bez CDC/IDS+ (przód – już zrobiony)
– Większe koło na lato
– Może Eibach sprężynki chociaż i tak jest już sztywno i nisko
– Mooooże przelot