Strona 4 z 21

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 11 gru 2017, 23:03
przez Neonixos666
Taki za bardzo widoczny jak się nie świeci

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 12 gru 2017, 23:36
przez PeKa
Dzisiaj dotarła żółta folia do oklejenia halogenów oraz nowe letnie oponki :D
Spłatał też dziś figla czujnik stopu i wracałem do domu 3km ze świecącym stale stopem. Problem na szczęście błyskawicznie rozwiązany :)

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 14 gru 2017, 13:06
przez Gib
Graty fury!

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 14 gru 2017, 20:26
przez PeKa
Dzięki, dzięki :)

Dzisiaj udało się okleić halogeny. Foty po ciemku i auto uświnione że łoooooooooo....

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 14 gru 2017, 21:46
przez mark.87
Widze ze jednak instrukcja od L3 a dokladnie wklejony fragment sie przydal bo dzialasz ciagle do przodu

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 15 gru 2017, 12:47
przez PeKa
mark.87 napisał(a):Widze ze jednak instrukcja od L3 a dokladnie wklejony fragment sie przydal bo dzialasz ciagle do przodu


Zdecydowanie instrukcja się przydała, raz jeszcze dzięki!

Przed chwilą odebrałem paczkę od Mariusza z podstawową chemią, dzięki Mariusz <spoko>

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 18 gru 2017, 22:40
przez PeKa
Dzisiaj się okazało, że tarcze z przodu do wymiany. Dziwne, ze nikt wcześniej nie zwrócił na to uwagi...
Mniejsza o to, wymieniam. Zastanawiam się tylko czy razem z klockami, bo klocki mają jeszcze mnóstwo mięsa.
No i pytanie, czy tarcze sprzedawane są kompletami na oś czy na sztuki?

PostNapisane: 18 gru 2017, 23:03
przez Neonixos666
PeKa napisał(a):No i pytanie, czy tarcze sprzedawane są kompletami na oś czy na sztuki?


pytasz jak byś chciał tylko jedną wymienić <lol> , raczej kompletami :)

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 18 gru 2017, 23:07
przez PeKa
Oczywiście, że wymienić chce komplet na oś, ale w sklepach opisane jest... A zawsze mi się wydawało, że sprzedawany jest komplet, bo tak się wymienia przecież.

PostNapisane: 19 gru 2017, 00:58
przez Grzyby
PeKa napisał(a):Przed chwilą odebrałem paczkę od Mariusza z podstawową chemią, dzięki Mariusz

Nie ma za co.
Tylko coś pogoda słaba na zabawy w pucowanie :)

PostNapisane: 19 gru 2017, 11:59
przez loockas
PeKa napisał(a):Oczywiście, że wymienić chce komplet na oś, ale w sklepach opisane jest... A zawsze mi się wydawało, że sprzedawany jest komplet, bo tak się wymienia przecież.


Tarcze zwykle są właśnie wyceniane za szt.

Jak będziesz szukał kiedyś na tył, to raczej oryginał. Tarcza jest zintegrowana z piasta, a co za tym idzie również z łożyskiem. Na szczęście cena jest znośna. Przed wymianą zaopatrz się w nasadkę do nakrętki piasty (36 chyba) :)

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 19 gru 2017, 12:57
przez PeKa
Na szczęście na razie tylko przód. A z tego co widziałem, montaż jest bardzo przystępny i nie trzeba dużych nasadek.

PostNapisane: 19 gru 2017, 13:49
przez loockas
Nasadka potrzebna jest na tył. Przód to banał, jak w większości aut.

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 19 gru 2017, 14:43
przez Beny
Ja bym klocki zostawił jak są ok,dotrą się do tarczy i zmienisz następnym razem.
Graty nowego nabytku :)
Zaraz trzeba będzie stworzyć podział,samochody zastępcze i laguny <lol>

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 19 gru 2017, 23:28
przez PeKa
Nie nie, wlecą nowe klocuchy od razu. 150PLN więcej jakoś przełknę ;)
Dzięki <spoko>

Brembo+Brembo za 550PLN czy ATE+ATE za 610PLN?

Przy okazji odświeżę zaciski, na razie z przodu, bo pogoda nie zachęca. Tylko na jaki kolor :|

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 20 gru 2017, 09:18
przez Xenocyd
Ja bym zakładał ATE.

PostNapisane: 21 gru 2017, 11:03
przez zemoj
brii napisał(a): Jak najbardziej ładowali ale nie do kombi. Prócz tego trzeba zaprzeczyć temu, że jednostka nie jest udana – to Nissanowskie VQ35DE

Szkoda, że bo silnik z "Zetki" w takim klocku mógłby na drodze niejednego zaskoczyć... ;)
Fajna opcja na tanie Gran Turismo, to Laguna Coupe właśnie z tym silnikiem.

Re: Renault Laguna III GrandTour 2.0 dCi 2010 + pakiet GT

PostNapisane: 22 gru 2017, 08:34
przez Gib
OT start
Silnik to raczej z maximy niż z 350Z mimo że prawie taki sam ale jednak inny. No i Laga Coupe z tym motorem nadal jakimś bardzo szybkim autem nie jest:
http://www.zeperfs.com/en/fiche2695-ren ... upe-v6.htm
EOT

PostNapisane: 22 gru 2017, 08:54
przez zemoj
Racja, więcej analogii do Maximy, bo silnik montowany poprzecznie, fwd no i podobnie mocowo czyli jednak trochę biedniej niż w Zetce, ale mimo wszystko, naprawdę ładne coupe z V6 i bogatym wyposażeniem w tych pieniądzach ciężko znaleźć. Pug 407 coupe jednak wygląda i jedzie słabiej.
Poza tym za oceanem Maximy 3.5 mocno modyfikują, więc i w Lagunie z pewnością też się da jeszcze osiągi poprawić, choć struganie jakoś mocno przednionapędówki wg mnie średnio ma sens. Auto raczej do stylowego cuisingu i komfortowego połykania tras. Mimo wszystko, fajne.

Wracając do właściwego wątku, to 4WS świetna sprawa w wielu testach faktycznie potwierdzają skuteczność tego systemu. W kombi to auto całkiem wygląda, bo tył w liftbacku to jakiś dramat.
Żółte halogeny do takiego auta średnio mi pasują. Masz coś na usprawiedliwienie? :P

PostNapisane: 22 gru 2017, 08:56
przez brii
Gib napisał(a):Silnik to raczej z maximy niż z 350Z

W 350Z były zarówno DE jak i HR. DE występowało w kilku wariantach z różnymi głowicami i mapami, moc rozciągała się od 177kW (głownie Renaulty) przez 190kW (Maxima) do 214kW (350Z). Ekstremalnie podkręcano ten motor do ponad 300kW do sportu. Istniała też wersja 160kW na Koreę.

Gib napisał(a):Laga Coupe z tym motorem nadal jakimś bardzo szybkim autem nie jest

Najsłabszy wariant tego silnika + skrzynia AT która nie była konstruowana do sportu tylko do crusingu daje takie efekty ;)

zemoj napisał(a):struganie jakoś mocno przednionapędówki wg mnie średnio ma sens. Auto raczej do stylowego cuisingu i komfortowego połykania tras

<spoko>