Strona 6 z 21

PostNapisane: 6 lut 2018, 19:12
przez sylwia323F

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 6 lut 2018, 19:24
przez mark.87
Jak dla mnie 1 albo 3. Idealnie wyglądają według mnie

PostNapisane: 6 lut 2018, 19:36
przez Weelkoo
sylwia323F napisał(a):ale ze wzgledu na wage wybralbym oz alleggerite:
https://www.ozracing.com/wheels/oz-raci ... gerita-hlt
http://www.felgi.pl/felga/oz/alleggerita-hlt-titanium


Allegerita nie występuje nawet w rozmiarze na zimę tj. 19" a tu wchodzą w grę 20" :P A lżejsze są np. Superforgiata ale jedne jak i drugie to niesamowicie rzadkie felgi, do tego nie spełniające podstawowego warunku – cena ma być wyraźnie poniżej a nie powyżej 10k ;)

PostNapisane: 6 lut 2018, 20:02
przez stachan
Fajnie wyglądają:

1. felgi z RS6


5. BBS CH-R


<spoko>

PostNapisane: 6 lut 2018, 21:25
przez Mr_Bartek
A może 3SDM 0.08? Jak nie to 1 i 2. :)

Obrazek

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 6 lut 2018, 22:56
przez PeKa
Oooo te rolki kosa! <spoko>

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 7 lut 2018, 18:17
przez Danmazda
Ja bym brał nr. 6 są super. Nr. 2 też są nie złe :)

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 8 lut 2018, 12:32
przez Socyopatic
2 najlepsze

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 8 lut 2018, 21:46
przez jpski
Jedyna słuszna opcja to bramka nr 8...

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 9 lut 2018, 07:44
przez Weelkoo
Podliczyłem sobie głosy z różnych źródeł i wychodzi na to, że najlepiej przyjmowane są OE z RS-6, OE z R8 / TT RS, Avant Garde M590 i Worki – w któryś z tych wzorów będę więc celował zapewne, może niekoniecznie w wykonaniu OE – i tak finalnie zależy co i za ile się trafi ;) Dzięki za opinie <spoko>

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 18 lut 2018, 18:49
przez Weelkoo
Śmigamy dalej i nabijamy kilometry – pękło prawie 4 tysiące kilometrów od momentu wymiany oleju, stan nadal MAX, więc największa obawa co do silnika wydaje się być bezzasadna <spoko> Powoli szykuje się do wymiany sprzęgła (wpadnie seryjny LUK lub Sachs zapewne), do końca lutego pewno temat ogarniemy ;) Auto jak na razie cieszy i to podwójnie – z jednej strony zapas mocy pod pedałem gazu daje sporo frajdy, z drugiej jak delikatnie się z nim obchodzę to potrafi takim spalaniem się zadowolić:

Obrazek

To z dziś, przejazd z Oświęcimia do Bielska, trochę terenu zabudowanego, trochę dróg lokalnych, kilka kilometrów ekspresówką, do tego trochę podjazdów – gdyby nie te ostatnie to okolice 6,5 w zasięgu <ok> Powrót szybszą trasą na której dałem jej w palnik (+ spory i szarpany ze względu na światła ruch) i 3l średnio więcej <diabełek> Ale jak widać da się też oszczędnie <spoko>

PostNapisane: 20 lut 2018, 10:16
przez zemoj
Przy tej mocy, spalanie rewelacja.

PostNapisane: 20 lut 2018, 10:24
przez KMBak
Jak delikatnie jedziesz to pewnie nawet turbina nie dmucha. To i oszczędność jest. Ale fakt 270km i takie spalanie robi wrażenie.

PostNapisane: 20 lut 2018, 19:36
przez brii
Eeetam spalanie jak na moc nie urywa ;)

Weelkoo napisał(a):pękło prawie 4 tysiące kilometrów od momentu wymiany oleju, stan nadal MAX, więc największa obawa co do silnika wydaje się być bezzasadna

<spoko> to teraz można w pełni pogratulować nabytku :)

PostNapisane: 20 lut 2018, 20:07
przez loockas
Weelkoo napisał(a):Powoli szykuje się do wymiany sprzęgła (wpadnie seryjny LUK lub Sachs zapewne),


Już? Przy tym przebiegu?

PostNapisane: 20 lut 2018, 20:27
przez Weelkoo
loockas napisał(a):Już? Przy tym przebiegu?


a no już, przy zakupie wiedziałem że będzie do wymiany – czuć było pierwsze oznaki delikatnego ślizgania się sprzęgła, na hamowni to potwierdziłem, po chipie czuć nieco wyraźniej jak się przytrafi także wymieniam zanim zacznie się na dobre ślizgać. Początkowo przez to podejrzewałem, że może przebieg być nie ten ale nie – papiery, każdy jeden moduł wraz z kluczykiem oraz historia w ASO potwierdzały te 75 tysięcy więc poprzedni właściciel albo przypalił albo nie ogarniał ;P ;)

KMBak napisał(a):Jak delikatnie jedziesz to pewnie nawet turbina nie dmucha. To i oszczędność jest. Ale fakt 270km i takie spalanie robi wrażenie.


Raczej dmucha, nisko zaczyna dmuchać (<1500 RPM) a na przesadnie niskich obrotach nie jeżdżę ;)

brii napisał(a): to teraz można w pełni pogratulować nabytku


Dzięki! Nie ukrywam, że to największa obawa wobec auta była choć opinie sugerowały, że to nie przedliftowe A4/A5/Q5 to jednak wątpliwości były ;) <spoko>

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 9 mar 2018, 21:28
przez Weelkoo
Nabijamy kilometry na razie powoli, za nami łącznie jakieś 5000 km <spoko> Robi się cieplej więc i warunki do utrzymania auta w należytej czystości zrobiły się lepsze – kilka więc zdjęć po dzisiejszym myciu i aplikacji QD <spoko> Felg nadal szukam :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

<serduszka>

Przy okazji wrzucam sample z kamerki, bo zgrałem ostatnio kilka klipów by zweryfikować jakość – i tak, w 1080p60 jest porównywalna z Yi, jednak 1440p30 prezentuje się wyraźnie lepiej i tego trybu będę się trzymał.

Obrazek

Jak widać na powyższym zrzucie z nagrania tablice samochodów jadących w przeciwnym kierunku w dobrym oświetleniu są czytelne nawet przy wyższych prędkościach czego w Yi brakował. Sama kamera bardzo dyskretna i na razie spisuje się bez zastrzeżeń <spoko> Jak na cenę w PL bardzo dobra oferta, jak ktoś trafi w promocji od chińczyków (ja brałem z banggood z wysyłką z magazynu EU więc bez ryzyka cła itp., do tego dostawa w niespełna tydzień, koszt !~250PLN za wersję z GPS) to świetna IMO propozycja <ok> Poniżej przykładowe nagrania w 1080p60 i 1440p30 (jakość pliku wyjściowego jest lepsza niż to co widoczne na YT ze względu na kompresję)





<spoko>

PostNapisane: 9 mar 2018, 22:03
przez KMBak
Patrząc na płynność obrazu to 60Hz to fake. Znaczy jak wiele tanich kamer sportowych wstawia co drugą klatkę identyczną z poprzednią. Czyli niby 60Hz ale klatek jednak 30. Takie mam wrażenie w przypadku Twojego filmu. Zatem faktycznie lepszym rozwiązaniem 1440p.

Na Twoich fotkach nawet Audi jakoś się prezentuje. ;) <spoko>

PostNapisane: 9 mar 2018, 22:50
przez Dymian
większość tanich kamerek tego pokroju ma interpolowane 1080p do 4k nawet- sam taką mam. Wolę na niej jednak 1080p 60fps niż coś kombinowanego wyżej.

Re: Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black (267KM/395Nm) // Weelkoo

PostNapisane: 9 mar 2018, 23:29
przez Weelkoo
KMBak napisał(a):Patrząc na płynność obrazu to 60Hz to fake


Nie, każda klatka jest inna – wygląda to normalnie jak na 60FPS choć wieczorem część klatek faktycznie wydaje się gubić (w drugiej części filmu jest fragment za dnia do porównania) ;) Ale ostrość, szczegółowość wyraźnie gorzej się prezentuje niż w 1440p.

Dymian napisał(a):większość tanich kamerek tego pokroju ma interpolowane 1080p do 4k nawet


Tu akurat to natywne 2560x1440 (sensor OV4689 w technologi OmniBSI-2, rozdzielczość sensora 2688x1522) interpolowanym (jak w Yi Dash) bym sobie głowy nie zawracał ;)