Strona 2 z 4

PostNapisane: 22 lip 2018, 09:52
przez sylwo
Mam problem z drganiami. Nie jestem w stanie sprecyzować czy bardziej na kierownicy czy na aucie. Po zakupie wymieniłem tarcze i klocki przód bo przy hamowaniu było czuć poszarpywanie. Pomogło na chwilę i po jakimś czasie wymieniłem tuleje magla... i znowu problem bo drgania od 80+ nie do zniesienia. Magiel miał luzy więc oddałem do regeneracji. Co ciekawe po tych wymianach założyłem stare tarcze i klocki i nie ma drżenia przy hamowaniu. Ale tarcze rotingera zakupione wcześniej udało się wymienić na nowe w ramach reklamacji – czekają na montaż do momentu aż uporam się z drganiami. Teraz te 80+ są mniej odczuwalne ale powyżej 120km/h już jest masakra. Słabnie przy około 180 ale wiadomo, że to żadne pocieszenie. Mam już dość <płacze>

PostNapisane: 22 lip 2018, 10:23
przez piwo
A inny komplet kół?

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 22 lip 2018, 17:36
przez adidom
Może piasty mają już bicia? Chociaż jak na starych tarczach nie bije to nie wiem. Felgi proste? Opony dobre? Całe koła masz dobrze wyważone?

PostNapisane: 23 lip 2018, 11:31
przez sylwo
Wyważane już w kilku warsztatach i w każdym twierdzili, że poprzednie wyważanie było źle wykonane <glupek2> jeden gość nawet sam po sobie poprawiał. Chciałbym oddać auto do warsztatu gdzie mi je kompleksowo sprawdzą ale chyba takich nie ma a ja lexem jeżdżę tylko w weekendy i nawet nie mam czasu sam się tym zająć.

PostNapisane: 25 lip 2018, 00:19
przez Majk500
A olej w skrzyni biegów?? może stary spracowany i coś mu tam dolega???

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 28 lis 2018, 19:59
przez sylwo
Majk500 napisał(a):A olej w skrzyni biegów?? może stary spracowany i coś mu tam dolega???

Olej skrzyni i dyfra wymienione były przy okazji wymiany uszczelniaczy.

A teraz:

46968805_199766987576442_8548023764254720000_n.jpg
tuleje dyfra.jpg
46938692_1944313072543339_6579423279340060672_n.jpg
47032312_265350537511591_5871247137177600000_n.jpg
47289681_383981859012574_946147833218596864_n.jpg


Lexus już od kilku dni nie jeździ. Szykuje się na zimę niczym niedźwiedź :D ale obudzi się zanim śnieg spadnie :D

Zamówione tuleje sanek, dyfra, wahaczy przednich, maglownicy. Chyba wszystkie będą poliuretanowe.
poliuretany.jpg


Konserwacja elementów które tego wymagają i sanek oczywiście też (będą pomalowane proszkowo). Oczywiście wszystko miało przebiec szybko i sprawnie ale jak zwykle niespodzianki wyszły w trakcie. Otóż producent nie przewidział, że auto trafi a moje ręce i nie zaprojektował sanek tak jak bym chciał.
Ale na szczęście Maliniak wszystkim się zajmie <lol> w końcu to moc JAKUZY <spoko>

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 29 lis 2018, 21:26
przez Niron
poliuretanowe? ciekawe czy nie będzie czuć jakiś szarpnięć przy zmianie biegów, w końcu są twarde, a tak mi się wydaje pojęcia nie mam, dyfer trochę pracuje na tych poduszkach

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 29 lis 2018, 21:45
przez rafałmazda
szanuję <uklon> czerwone są najszybsze <spoko> hahaha hahaha hahaha
Niron zasięgnąłem trochę opinii o poliuretanach (co prawda pod kątem zawieszenia) i to już nie jest tak, że skoro poli to zacznie trzeszczeć i zrobi się wóz drabiniasty, bo można dobrać takie, które będą wręcz lepsze niż OEM :D

PostNapisane: 29 lis 2018, 21:56
przez sylwo
Tak dokładnie jest jak piszesz rafałmazda. Nie wszystkie tuleje ale niektóre wysyłam do regeneracji i wg ich twardości robi się nowe. Dlatego tyle się za to płaci bo można by przecież zaspawać wszystko na sztywno i też by działało :D a jeśli stare były od nowości to sądzę, że bardziej odbiegały od normy...

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 29 lis 2018, 23:23
przez Matthew90
Nieźle się ten niedźwiedź regeneruje przed zimą :D

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 4 gru 2018, 18:22
przez sylwo
Coraz bliżej Mikołajek. Jeszcze tylko czekamy na 4 tuleje i można składać.

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 4 gru 2018, 19:47
przez Dominator
Ja bym chyba tyle nie wytrzymał bez fury;) zerknij w przewody hamulcowe, trochę już przepracowały.

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 7 gru 2018, 17:48
przez Niron
a to nawet nie widziałem że tak się da, dobrze wiedzieć :) , wygląda to teraz lepiej niż nowe :D

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 7 gru 2018, 18:59
przez sylwo
Powoli ale do przodu <spoko>

IMG_3381.JPG
IMG_3382.JPG
IMG_3386.JPG
IMG_3387.JPG
IMG_3376.JPG
IMG_3384.JPG

PostNapisane: 7 gru 2018, 19:11
przez Bo_Lo
Nie chciałbym byc złym prorokiem,ale zalozenie polibuszy(tez te najmiękciejsze) do mocowania dyfra ,to byl mod ktorego żałowałem najbardziej w subaru .Zresztą nie tylko ja ;)
Teraz to dopiero może ci sie zrobić pralka frania w kabinie .

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 7 gru 2018, 19:25
przez sylwo
Nie strasz nie strasz ;)

Nie chciał bym przedobrzyć ale już się nie wycofam. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych drgań, które tuleje musiałyby niwelować.

IMG_3394.JPG

IMG_3395.JPG

PostNapisane: 7 gru 2018, 20:45
przez Bo_Lo
Tu nie chodzi o straszenie,po prostu polibusze uwydatnią i spotęgują wszelkie zużycie(naturalne z racji przebiegu) w zespole napędowym.O ile miękka guma jest właśnie po to żeby niwelować te drgania/dżwięki o tyle poli je uwydatni z racji wiekszej sztywności.O ile do gruza/rajdówki to dobre rozwiązanie bo komfort nie ma znaczenia o tyle w daily to pomyłka.Po szale na polibusze w subarynach ,nauczeni doświadczeniem ludzie wracają do OEM gum(nie dotyczy rajdówek).
https://forum.subaru.pl/topic/64447-pol ... ki-tyl-gt/

PostNapisane: 7 gru 2018, 21:51
przez sylwo
Chodzi tylko o tuleje dyfra? Miałem duże luzy sanek i stąd pomysł na renowację całego tyłu. Za bardzo auto pływało. W razie czego będę się ratował zmianą na miękkie tuleje. Ale mam nadzieję, że będzie ok.

PostNapisane: 7 gru 2018, 22:51
przez Bo_Lo
Tak tylko o mocowabie dyfra.Ale skoro juz masz poli a nie ma duzo roboty z samym dyfrem to skladaj.Moze sie okaze ze jest spoko.

Re: Lexus GS300 2002 USA

PostNapisane: 14 gru 2018, 20:23
przez sylwo
Bo_Lo Jednak wyszło na Twoje i bez ryzyka zamówiłem te dwie tuleje z NTY.
48277498_515935912240864_1423544627968868352_n.jpg
48385515_509841152826692_5049040979105939456_n.jpg


Jutro rano odbieram – jeszcze tylko geometria i można driftować jak Kickster łoplem.