Renault Megane II F1 R26 '07
Będę startował głównie na małym torze więc powinno być idealnie. Na Poznań też nie powinny się przegrzać jak pojadę z głową.
Co do opon przejechałem może 5km są jeszcze śliskie. Niestety z braku czasu dotarcie będzie w drodze na Poznań oby tylko było sucho. W szoku jestem że nie było słychać stukania drążka.
Dopisano 15 mar 2018 20:21:
Ps 280 KM
Co do opon przejechałem może 5km są jeszcze śliskie. Niestety z braku czasu dotarcie będzie w drodze na Poznań oby tylko było sucho. W szoku jestem że nie było słychać stukania drążka.
Dopisano 15 mar 2018 20:21:
Ps 280 KM
Pytanie laika. Da się na takich oponach jeździć na codzień czy to masochizm? Pomijam oczywiście kwestie zimnych dni gdzie pewnie ślizga się na niej jak na letnich po śniegu
Do polowe słabszego civica również leje ravenola tyle że 0w40. Spoko oliwa ponoć i małe prawdopodobieństwo podroby, mała podaż, stosunkowo mało punktów sprzedazy. Myślałem że do upalania i uturbionego silnika pójdziesz w jakieś W50.
loockas napisał(a):Pytanie laika. Da się na takich oponach jeździć na codzień czy to masochizm? Pomijam oczywiście kwestie zimnych dni gdzie pewnie ślizga się na niej jak na letnich po śniegu
Da się spokojnie. Na miękkiej VR2 lata się OSy przy minusowych temperaturach
Chciałem ale ten racing ma lepsze parametry niż niektóre 10w60 i wszyscy płakali że do tego silnika tylko 5w40. Choć ja tam lubię starą szkołę nim więcej smoły tym lepiej. Nigdy panewek w Subaru nie robiłem a latałem w zimie na 20w60 hehe przy minus 10 bagnet nie chciał wyjść.
Ten klucz to klamka od starych okien? patent fajny bo nie każdy ma kwadrat na warsztacie
Dominator napisał(a):Do polowe słabszego civica również leje ravenola tyle że 0w40. Spoko oliwa ponoć i małe prawdopodobieństwo podroby, mała podaż, stosunkowo mało punktów sprzedazy. Myślałem że do upalania i uturbionego silnika pójdziesz w jakieś W50.
Jak.porownywalem parametry z eneosem i valvolinem, to faktycznie ravenol miał lepsze parametry,
Też się nad nim zastanawiałem, ale poszedłem w Penrite'a.
Hehe bo mnie Pawełek z Wrocławia nastraszył
Kiedyś do golfa 2 wlałem do skrzyni mineralny bo kasy nie miałem i potem zawsze gdy było na minusie musiałem ćwiczyć rękę bo ledwo wajcha chodziła
Dopisano 16 mar 2018 8:27:
P.s to zwykła klamka z drzwi :–)
Kiedyś do golfa 2 wlałem do skrzyni mineralny bo kasy nie miałem i potem zawsze gdy było na minusie musiałem ćwiczyć rękę bo ledwo wajcha chodziła
Dopisano 16 mar 2018 8:27:
P.s to zwykła klamka z drzwi :–)
Bartek1986 napisał(a):Da się spokojnie. Na miękkiej VR2 lata się OSy przy minusowych temperaturach
Ok, a jak jest z trwałością takiej opony? Widze, że to co kupił Ravo jest podejrzanie tanie. Może śmieszne pytanie ale czy zakup takich opon jako po prostu komplet letnich do jazdy codziennej to skrajna głupota? Wiem, że Ravo pewnie będzie na nich nawet w zimie jeździł, ale pytam z ciekawości
Patrząc na prognozy pogody to chyba na poznań na zimówkach pojadę
Ja wlałem 5w50 VR1 Valvoline. Taki mi zalecił gość który rozebrał już setki tych silników i jeździ na nim pewnie połowa ST/RS w PL. Tani jak olej w markecie. Wymiana co 7-8k. Po 5k dolałem 0,5l, ale przy wymianie było wlane o 0,3 mniej niż producent przewiduje. Wygląda to dobrze.
loockas napisał(a):Ok, a jak jest z trwałością takiej opony?
Zależy od wybranej mieszanki i warunków. Jak założysz miekką mieszankę na lato i będziesz upalał przy +30 może się szybko taka opona skończyć. Ale generalnie ciężko tutaj wypowiedzieć się na temat wytrzymałości bo każdy upala auto na takich oponach więc ma 3x4 razy taka opona ciężej niż cywilna. Generalnie na średnich i twardych mieszankach nie powinno być większego problemu.
loockas napisał(a):jest podejrzanie tanie.
Powiedziałbym że jak na nadlewki są Ok albo nawet trochę drogie ale spoko
loockas napisał(a):Może śmieszne pytanie ale czy zakup takich opon jako po prostu komplet letnich do jazdy codziennej to skrajna głupota?
Masz usportowioną wersję hatchbaka więc nie powiedziałbym. Czasem może Ci taka opona pupę uratować.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
A to już zależy od samego bieżnika opony. Są przecież semi deszczowe, można je naciąć nawet u producenta zaznaczając że mają sobie bdb radzić w deszczu. Jeżdżę na semi już rok i nie doświadczyłem problemów w deszczu ale wiadomo też że nie szaleje tak w deszczu jak na suchym.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
loockas napisał(a):Na deszczu jest pewnie masakra?
Wcale nie. Kup sobie średnią i próbuj. Jak będzie ciepło i deszcz to się dość pozytywnie zaskoczysz
Dopisano 16 mar 2018 16:05:
Tu macie Miko na średnich na Poznaniu
Loockas spokojnie ja cały sezon jeżdżę na semi w większości przypadków są dużo lepsze od zwykłej opony oczywiście w sytuacjach skrajnych są niebezpieczne ale jak się ma tego świadomość jest ok. Na twardych zrobiłem cały rok plus zloty i zawody i wyglądają ok. Na średniej mieszance docietej na deszcz pojechałem na Ryki w upał i dzięki tylko Bartkowi wróciłem do domu więc jest różnie.
ravo napisał(a):Na średniej mieszance docietej na deszcz pojechałem na Ryki w upał i dzięki tylko Bartkowi wróciłem do domu więc jest różnie.
Tzn co masz na myśli to mówiąc bo ja nie w temacie? Przegrzały się? Cały bieżnik zszedł?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 18:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Oj bo na Ułęż, która zniszczy każdą oponę i taką temperaturę to twarda by była za miękka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości