Renault Megane II F1 R26 '07
ravo napisał(a):ak tylko wrócę robię w końcu DP powinno 270KM się pojawić
I szybciej będzie turbo wstawać.
I już po wywaleniu kata. Na wolnych jest głośniej na wyższych bardziej basowo ogólnie cicho w środku.
Mocowo nie czuje szoku ale na pewno zakres mocy się rozszerzył jest teraz prawie cały czas dostepny maksymalny moment.
Mocowo nie czuje szoku ale na pewno zakres mocy się rozszerzył jest teraz prawie cały czas dostepny maksymalny moment.
Jestem zawiedziony co więcej zdziwiony bo miałem dużo mocniejsze auta i byłem pewny że jest te 270 bo auto jest bardzo szybkie. Głównym powodem był afr widzę że jest aż nad to bezpiecznie
Dopisano 06 lip 2017 17:58:
Źle zdjęcie
Dopisano 06 lip 2017 17:58:
Źle zdjęcie
znam to uczucie pomodzone w aucie ma być wiecej jak seria a tu wychodzi dupa ......
ale dupochamownia mówi ale to jedzie uuuuuuu
ale dupochamownia mówi ale to jedzie uuuuuuu
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Nie mam czasu podłączyć wskaźnika tylko go zamontowałem ale po obd2 trzyma prawie do końca doładowanie, zaczyna od piku 1.2 i trzyma około 1.1-1 a na samym końcu 0.9 ale po obd strasznie się tnie i ciężko fachowo odczytać dane.
Może dv nie daje rady ? możesz kogoś polecić na strojenie, wymagam 270KM
Może dv nie daje rady ? możesz kogoś polecić na strojenie, wymagam 270KM
"Renaty" nie wiem kto dobrze ogarnia Jedyną osobą jaką znam, to Ty
Jak wygląda w ogóle opcja strojenia? Seryjny sterownik się poddaje?
Jak masz typową plecionkę w wydechu (peszel elastyczny) to jeszcze bym go obejrzał w środku
Potrafią z zewnątrz wyglądać zdrowo a w środku średnica palca
Jak paliwska masz za dużo na górze to skutecznie może zdusić moc. Mnie dziwi jedynie ten niutek szybko spadający. Aktuator sprawny? DV też by wypadało sprawdzić.
Jak wygląda w ogóle opcja strojenia? Seryjny sterownik się poddaje?
Jak masz typową plecionkę w wydechu (peszel elastyczny) to jeszcze bym go obejrzał w środku
Potrafią z zewnątrz wyglądać zdrowo a w środku średnica palca
Jak paliwska masz za dużo na górze to skutecznie może zdusić moc. Mnie dziwi jedynie ten niutek szybko spadający. Aktuator sprawny? DV też by wypadało sprawdzić.
ravo napisał(a):możesz kogoś polecić na strojenie, wymagam 270KM
GCS Tuning.
https://www.facebook.com/GCSTuning/phot ... =3&theater
https://www.facebook.com/GCSTuning/phot ... =3&theater
Tam nie ma żadnej plecionki już.
Tak seryjny sterownik daje radę to sagem są auta wystrojone na nim nawet na 500KM
Aby sprawdzić dv wystarczy wskaźnik? Bardzo ciężko to odkręcić bo on jest na turbo. Akurator bez pompki sprawdzę?
Tak seryjny sterownik daje radę to sagem są auta wystrojone na nim nawet na 500KM
Aby sprawdzić dv wystarczy wskaźnik? Bardzo ciężko to odkręcić bo on jest na turbo. Akurator bez pompki sprawdzę?
No to elegancko, to tylko potrzebny człowiek z interfejsem
Wskaźnikiem raczej nie sprawdzisz, chyba że wiesz jak powinien przebiegać boost względem obrotów w sprawnym RS'ie.
Aktuator raczej ciężko sprawdzić bez jakiegokolwiek źródła nadciśnienia i manometru (żeby nie uszkodzić membrany). Zanim bym się wybrał na strojenie, to ogarnąłbym mechanicznie auto – zamiast niedomagania korygować softem.
Wskaźnikiem raczej nie sprawdzisz, chyba że wiesz jak powinien przebiegać boost względem obrotów w sprawnym RS'ie.
Aktuator raczej ciężko sprawdzić bez jakiegokolwiek źródła nadciśnienia i manometru (żeby nie uszkodzić membrany). Zanim bym się wybrał na strojenie, to ogarnąłbym mechanicznie auto – zamiast niedomagania korygować softem.
No nie do końca podobnie Popatrz na oba wykresy powyżej 4 tys.
Te porównania szczerze można niestety sobie darować. Nie tylko mając na uwadze 2 różne hamownie. Zobacz również jak różna temp. pomiaru miałeś w obu przypadkach. Mimo korekcji hamowni to różnice wyjdą spore. Tak samo jak maks moment przy 31xx przy ostatnim pomiarze – ten pierwszy peak to raczej uślizg rolek, może zbyt małe obciążenie ale przez to cały pomiar bierze w łeb.
Ten z jetronica raczej pokazał bardziej rzeczywisty obraz sytuacji.
Tak na przyszłość, to lepiej sprawdzać auto na tej samej hamowni przy możliwie zbliżonych warunkach otoczenia, jeżeli oczywiście chcemy się dowiedzieć czy dane mody poszły in + czy in –.
Te porównania szczerze można niestety sobie darować. Nie tylko mając na uwadze 2 różne hamownie. Zobacz również jak różna temp. pomiaru miałeś w obu przypadkach. Mimo korekcji hamowni to różnice wyjdą spore. Tak samo jak maks moment przy 31xx przy ostatnim pomiarze – ten pierwszy peak to raczej uślizg rolek, może zbyt małe obciążenie ale przez to cały pomiar bierze w łeb.
Ten z jetronica raczej pokazał bardziej rzeczywisty obraz sytuacji.
Tak na przyszłość, to lepiej sprawdzać auto na tej samej hamowni przy możliwie zbliżonych warunkach otoczenia, jeżeli oczywiście chcemy się dowiedzieć czy dane mody poszły in + czy in –.
onyx napisał(a):"Renaty" nie wiem kto dobrze ogarnia .
Ja mogę polecic kolegę GTH z forum Laguny, kilkanaście osób u niego podkrecalo auta i bardzo chwała sobie. Jeśli dobrze pamiętam to jest to B-Rperformance. Namiary napewno znajdziesz w necie bądź forum Laguny
Jedź do Heko. Siedzi w Reno od dawna. Na pewno kilka tych RSek już robił. Opinie ma bardzo dobre, ludzie z całej PL do niego jeżdżą i nikt nie narzeka. Robi z głową, nie "picuje" wykresów by ładnie wyglądały. Po drodze możesz wpaść na kawę
Chyba tak zrobię. Odezwę się do niego. Jak teraz to wyrywa kierownicę jak byłe niebieskie coupe to ciekawe co będzie z większą mocą. Ale ten samochód jest gokartowy niesamowicie daje wrażenie poruszanie się bardzo szybkim autem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości