Renault Megane II F1 R26 '07

Postprzez ravo » 20 cze 2017, 22:04

Niestety brak. W niedzielę jadę nim w bardzo długa trasę ale jak tylko wrócę robię w końcu DP powinno 270KM się pojawić
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Neonixos666 » 20 cze 2017, 22:08

ravo napisał(a):ak tylko wrócę robię w końcu DP powinno 270KM się pojawić


I szybciej będzie turbo wstawać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9470 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Grzyby » 27 cze 2017, 00:16

pomyśl nad zestawem antyrowowym :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez ravo » 27 cze 2017, 06:36

Tylko Ty na mnie tak działasz hihi

Dopisano 27 cze 2017 18:24:

Auto oddane na decata zobaczymy co z tego wyjdzie. Marzy mi się 270KM.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez ravo » 28 cze 2017, 17:16

I już po wywaleniu kata. Na wolnych jest głośniej na wyższych bardziej basowo ogólnie cicho w środku.
Mocowo nie czuje szoku ale na pewno zakres mocy się rozszerzył jest teraz prawie cały czas dostepny maksymalny moment.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez ravo » 6 lip 2017, 17:50

Jestem zawiedziony co więcej zdziwiony bo miałem dużo mocniejsze auta i byłem pewny że jest te 270 bo auto jest bardzo szybkie. Głównym powodem był afr widzę że jest aż nad to bezpiecznie

Dopisano 06 lip 2017 17:58:

Źle zdjęcie
Załączniki
IMG_20170706_174225.jpg
IMG_20170706_160938.jpg
IMG_20170706_175643.jpg
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez loockas » 6 lip 2017, 19:53

Ważne, że wyszło powyżej serii :)

Blachy byś zmienił... :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez ravo » 6 lip 2017, 19:59

No muszę bo śmieją się na forum reno ze zamienić dkl na ul i wychodzi ulep
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez DARO MAZDA 323 » 7 lip 2017, 13:09

znam to uczucie pomodzone w aucie ma być wiecej jak seria a tu wychodzi dupa ......

ale dupochamownia mówi ale to jedzie uuuuuuu
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez onyx » 7 lip 2017, 15:57

Bardziej ten wykres przypomina stare diesel'e ;) Góra mocno cierpi...
Jak ogólnie z trzymaniem boostu powyżej 4200 obr.?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ravo » 7 lip 2017, 16:01

Nie mam czasu podłączyć wskaźnika tylko go zamontowałem ale po obd2 trzyma prawie do końca doładowanie, zaczyna od piku 1.2 i trzyma około 1.1-1 a na samym końcu 0.9 ale po obd strasznie się tnie i ciężko fachowo odczytać dane.
Może dv nie daje rady ? możesz kogoś polecić na strojenie, wymagam 270KM :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez onyx » 7 lip 2017, 16:13

"Renaty" nie wiem kto dobrze ogarnia ;) Jedyną osobą jaką znam, to Ty :)
Jak wygląda w ogóle opcja strojenia? Seryjny sterownik się poddaje?

Jak masz typową plecionkę w wydechu (peszel elastyczny) to jeszcze bym go obejrzał w środku ;)
Potrafią z zewnątrz wyglądać zdrowo a w środku średnica palca :P
Jak paliwska masz za dużo na górze to skutecznie może zdusić moc. Mnie dziwi jedynie ten niutek szybko spadający. Aktuator sprawny? DV też by wypadało sprawdzić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez loockas » 7 lip 2017, 18:13

ravo napisał(a):możesz kogoś polecić na strojenie, wymagam 270KM


GCS Tuning.

https://www.facebook.com/GCSTuning/phot ... =3&theater

https://www.facebook.com/GCSTuning/phot ... =3&theater
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez ravo » 7 lip 2017, 20:08

Tam nie ma żadnej plecionki już.
Tak seryjny sterownik daje radę to sagem są auta wystrojone na nim nawet na 500KM
Aby sprawdzić dv wystarczy wskaźnik? Bardzo ciężko to odkręcić bo on jest na turbo. Akurator bez pompki sprawdzę?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez onyx » 8 lip 2017, 00:26

No to elegancko, to tylko potrzebny człowiek z interfejsem :)

Wskaźnikiem raczej nie sprawdzisz, chyba że wiesz jak powinien przebiegać boost względem obrotów w sprawnym RS'ie.
Aktuator raczej ciężko sprawdzić bez jakiegokolwiek źródła nadciśnienia i manometru (żeby nie uszkodzić membrany). Zanim bym się wybrał na strojenie, to ogarnąłbym mechanicznie auto – zamiast niedomagania korygować softem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez ravo » 8 lip 2017, 07:10

Pytanie czy sa niedomagania :–( A zerkniesz jeszcze na pierwszy wykres z jetronica? Tam niby podobnie i nic nie mówili
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez onyx » 8 lip 2017, 17:56

No nie do końca podobnie ;) Popatrz na oba wykresy powyżej 4 tys.
Te porównania szczerze można niestety sobie darować. Nie tylko mając na uwadze 2 różne hamownie. Zobacz również jak różna temp. pomiaru miałeś w obu przypadkach. Mimo korekcji hamowni to różnice wyjdą spore. Tak samo jak maks moment przy 31xx przy ostatnim pomiarze – ten pierwszy peak to raczej uślizg rolek, może zbyt małe obciążenie ale przez to cały pomiar bierze w łeb.
Ten z jetronica raczej pokazał bardziej rzeczywisty obraz sytuacji.
Tak na przyszłość, to lepiej sprawdzać auto na tej samej hamowni przy możliwie zbliżonych warunkach otoczenia, jeżeli oczywiście chcemy się dowiedzieć czy dane mody poszły in + czy in –.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mark.87 » 8 lip 2017, 23:14

onyx napisał(a):"Renaty" nie wiem kto dobrze ogarnia ;) .


Ja mogę polecic kolegę GTH z forum Laguny, kilkanaście osób u niego podkrecalo auta i bardzo chwała sobie. Jeśli dobrze pamiętam to jest to B-Rperformance. Namiary napewno znajdziesz w necie bądź forum Laguny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez loockas » 9 lip 2017, 11:02

Jedź do Heko. Siedzi w Reno od dawna. Na pewno kilka tych RSek już robił. Opinie ma bardzo dobre, ludzie z całej PL do niego jeżdżą i nikt nie narzeka. Robi z głową, nie "picuje" wykresów by ładnie wyglądały. Po drodze możesz wpaść na kawę :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez ravo » 9 lip 2017, 11:44

Chyba tak zrobię. Odezwę się do niego. Jak teraz to wyrywa kierownicę jak byłe niebieskie coupe to ciekawe co będzie z większą mocą. Ale ten samochód jest gokartowy niesamowicie daje wrażenie poruszanie się bardzo szybkim autem.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy