Zagłoba napisał(a):wymiana oleju na najlepszy z możliwych olejów do motorsportu: Millers NT+ 5w40
Na bardzo dobry, jeden z lepszych ale nie najlepszy
Tym bardziej, że najlepszy olej do motorsportu nie jest równoznaczny z najlepszym olejem do cywilnego auta (wręcz przeciwnie, ze względu na niską pompowalność i wysoką lepkość w temperaturach poniżej temperatury roboczej).
Zagłoba napisał(a):Potem przyjechały nowe, jeszcze twardsze sprężyny, Pro-Kity od Eibacha
A tu żebyś się nie zdziwił, bo przy zawieszeniach M to różnie bywa ale oby faktycznie usztywniły
Zagłoba napisał(a):Załączam zdjęcie eko-rekordu 5.3l
Ale to chwilowe, na dystansie kilku kilometrów czy normalne spalanie z jakieś trasy?
Zagłoba napisał(a):czeka tylko na hamowanie, niestety nie mam kiedy podjechać krw
To wszystko szacunki z dupohamowni? Hamowanie konieczne, ja bym robił od razu po zakupie BOX;a żeby wiedzieć czy badziewia nie oddać w ustawowym terminie 14 dni jeśli kreski były by nie takie
A jak faktycznie na 5,5 do 100 to powinno wypluć >250KM – przy ~300KM pomodzone 320i którym jechałem robiło 100 wg. Driftboxa w 5,2s . No i po raz kolejny pewno zadaje to samo pytanie – czemu BOX a nie porządny program?
Auto petarda, osiągi bez dwóch zdań świetne jak na moc i koszta (zakupu i utrzymania), względem spalania wręcz rewelacyjne
A z planami widać postępujesz sprawnie