Ford Focus ST MK2 '07
Masz gdzieś wykres? Powyżej 6k moc może spadać, ale zmieniając bieg na wyższy znów wpadasz w zakres najwyższej mocy zamiast zmieniać bieg gdy się dopiero zaczyna.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Tak wiem, ale po wielu próbach wydaje mi się, że zmieniając przy ok 6,5 zmiana jest najefektywniejsza. Przynajmniej na seryjnym programie. Chociaż nigdy tego jakoś konkretnie nie weryfikowałem poza 1/4 w Rykach.
Okres największego parcia na sprzedaż chyba za mną. Było to w ubiegłym miesiącu. Na szczęście szybko znalazłem inne cele na wydanie kasy Tak poważnie, to szkoda by mi było tego auta. Trochę kasy już wsadziłem, a baza do zabawy jest całkiem sensowna. Buda zdrowa, silnik wydaje się też mimo prawie 210kkm. Auto już jakoś specjalnie na wartości nie powinno stracić więc może to jest właśnie ten moment, by zrobić z niego prawdziwy funcar i zacząć się bawić w mody. Zwłaszcza, że zawsze chciałem ale brakowało na to kasy
Okres największego parcia na sprzedaż chyba za mną. Było to w ubiegłym miesiącu. Na szczęście szybko znalazłem inne cele na wydanie kasy Tak poważnie, to szkoda by mi było tego auta. Trochę kasy już wsadziłem, a baza do zabawy jest całkiem sensowna. Buda zdrowa, silnik wydaje się też mimo prawie 210kkm. Auto już jakoś specjalnie na wartości nie powinno stracić więc może to jest właśnie ten moment, by zrobić z niego prawdziwy funcar i zacząć się bawić w mody. Zwłaszcza, że zawsze chciałem ale brakowało na to kasy
Krzemol1994 napisał(a):Fajna relacja, ciekawie się czyta. Mam nadzieję, że kiedyś i ja wreszcie tor odwiedzę ale zawsze coś... I nie bardzo mam czym bo Alfą to raczej średnio.
Coltem! Tylko uwaga – mnie wypadły przednie klocki No ale to był "tor", nie TOR
Bez ruszania na razie. Delikatny program planuję. Od czegoś trzeba zacząć. Ale to jeszcze chwilę zejdzie. Trochę gratów muszę wymienić. Największy zgryz mam z wydechem, muszę przemyśleć dostępne rozwiązania.
rozwiązanie jest jedno – przelot
Przy turbo nie bój się przelotu.U mnie po założeniu turbo,na przelocie tylko z zostawiona seryjna średnica 2 cali jest ciszej niż na seryjnym wydechu i końcowym remusie komorowym.Teraz mam DP3 całe,--2.5 cała do miejsca po kącie,później 2 cale i końcowy 2.5 cała turboworksa (polecam ,podjebki magnaflowa za ułamek ceny a jakość bdb ).
Ja bym poszedł w pełen przelot na seryjnej lub delikatnie większej średnicy.Jesli masz seryjnie 2.25 cała to rób 2.5 na dwóch jak największych tłumikach.
Ja bym poszedł w pełen przelot na seryjnej lub delikatnie większej średnicy.Jesli masz seryjnie 2.25 cała to rób 2.5 na dwóch jak największych tłumikach.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tylko że w latach 90 jeśli coś miało być wytrzymałe to robili to z zapasem dlatego stare konstrukcje biorą na klatę dwa razy tyle ile wychodziło z fabryki, obecnie już nie koniecznie i niekiedy moc fabryczna to max bo po co wytrzymalsze robić i wykosztować się .
Nie chodzi o wytrzymałość z lat 90 czy milenium, tylko o to że ten blok przy tej pojemności już jest troszkę za bardzo rozwiercony = mało mięsa i niestety potrafi klęknąć, nawet w serii bywa to problemem, dodając koksu potęgujemy sobie możliwość fuckupu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Zablaszkowane lub z wkładką latają powyżej 300km. Chcąc jednak mieć 300+ trzeba już wymienić o wiele więcej rzeczy. Raczej się nie będę decydował
Ten silnik jest ulubieńcem angoli i tam trzeba sięgać po sprawdzone rozwiązania.
Ten silnik jest ulubieńcem angoli i tam trzeba sięgać po sprawdzone rozwiązania.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości