Ford Focus ST MK2 '07

Postprzez loockas » 14 kwi 2018, 21:30

Powyżej 6k nie ma sensu, bo moc zaczyna już spadać. Po programie można wyżej. To nie Honda :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Mr_Bartek » 14 kwi 2018, 21:36

Masz gdzieś wykres? Powyżej 6k moc może spadać, ale zmieniając bieg na wyższy znów wpadasz w zakres najwyższej mocy zamiast zmieniać bieg gdy się dopiero zaczyna.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez loockas » 14 kwi 2018, 21:49

Tak wiem, ale po wielu próbach wydaje mi się, że zmieniając przy ok 6,5 zmiana jest najefektywniejsza. Przynajmniej na seryjnym programie. Chociaż nigdy tego jakoś konkretnie nie weryfikowałem poza 1/4 w Rykach.

Okres największego parcia na sprzedaż chyba za mną. Było to w ubiegłym miesiącu. Na szczęście szybko znalazłem inne cele na wydanie kasy :P Tak poważnie, to szkoda by mi było tego auta. Trochę kasy już wsadziłem, a baza do zabawy jest całkiem sensowna. Buda zdrowa, silnik wydaje się też mimo prawie 210kkm. Auto już jakoś specjalnie na wartości nie powinno stracić więc może to jest właśnie ten moment, by zrobić z niego prawdziwy funcar i zacząć się bawić w mody. Zwłaszcza, że zawsze chciałem ale brakowało na to kasy :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Krzemol » 15 kwi 2018, 08:22

Fajna relacja, ciekawie się czyta. Mam nadzieję, że kiedyś i ja wreszcie tor odwiedzę ale zawsze coś... I nie bardzo mam czym bo Alfą to raczej średnio.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1561 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo 166 TI 2.4 175KM '05r

Postprzez Szymon » 15 kwi 2018, 08:30

Krzemol1994 napisał(a):Fajna relacja, ciekawie się czyta. Mam nadzieję, że kiedyś i ja wreszcie tor odwiedzę ale zawsze coś... I nie bardzo mam czym bo Alfą to raczej średnio.


Coltem! Tylko uwaga – mnie wypadły przednie klocki :D No ale to był "tor", nie TOR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2008, 23:01
Posty: 6451 (358/159)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: '13 Lexus IS250 III
'16 Scenic w Longu
'02 Mini Cooper
'04 Mazda Rx-8/4

Postprzez sewo » 15 kwi 2018, 08:34

zawsze do odciny :D Musisz się przełamać :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Wielkopolski
 
Od: 11 cze 2007, 18:54
Posty: 2248 (37/52)
Skąd: Poznań / Komorniki / Wiry / Luboń
Auto: Cx7 Er
MX5 Na
Transit Connect
Było:
MX5 Nbfl , RX8 Fe

Postprzez loockas » 27 kwi 2018, 20:58

Kolejny mały krok w celu poprawienia fabryki :)

IMG_0084.jpg
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez PeKa » 28 kwi 2018, 00:13

Co to za pipek?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2014, 23:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez loockas » 28 kwi 2018, 10:32

Zawór DV od properfekt. Zastąpi oryginalny, który jest plastikowy. Mój już zaczyna prawdopodobnie lekko puszczać. Poza tym przyda się przy większym doładowaniu :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Gib » 28 kwi 2018, 11:06

Robisz closed deck, czy podnosisz bez ruszania?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez loockas » 28 kwi 2018, 11:41

Bez ruszania na razie. Delikatny program planuję. Od czegoś trzeba zacząć. Ale to jeszcze chwilę zejdzie. Trochę gratów muszę wymienić. Największy zgryz mam z wydechem, muszę przemyśleć dostępne rozwiązania.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Neonixos666 » 28 kwi 2018, 13:26

rozwiązanie jest jedno – przelot :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 28 kwi 2018, 14:25

Przy turbo nie bój się przelotu.U mnie po założeniu turbo,na przelocie tylko z zostawiona seryjna średnica 2 cali jest ciszej niż na seryjnym wydechu i końcowym remusie komorowym.Teraz mam DP3 całe,--2.5 cała do miejsca po kącie,później 2 cale i końcowy 2.5 cała turboworksa (polecam ,podjebki magnaflowa za ułamek ceny a jakość bdb ).
Ja bym poszedł w pełen przelot na seryjnej lub delikatnie większej średnicy.Jesli masz seryjnie 2.25 cała to rób 2.5 na dwóch jak największych tłumikach.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Dominator » 28 kwi 2018, 22:08

Tak jak wyżej. Doskonale wiemy, że za niedługo będzie Ci brakować ognia. Pójdzie program, 300kucy trzeba zrobić musowo i wydech odetkac. Rób przyszłościowo, skoro poprawiasz fabrykę.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Gib » 28 kwi 2018, 22:25

300 to zabije ten blok imo. ale co ja tam wiem. nie mam takiego to się nie martwię, 300 to było teoretyczne max tłoków w 2.3L T5 i pewnie jakby bozia dała tyle by było :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Dominator » 28 kwi 2018, 22:37

Saabowe b205r z lat 90 wytrzymuje 300 po kontroli panewek a ten prawie 10lat młodszy silnik nie wytrzyma? Przecież robią coraz lepsze samochody ponoć?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Neonixos666 » 28 kwi 2018, 22:57

Tylko że w latach 90 jeśli coś miało być wytrzymałe to robili to z zapasem dlatego stare konstrukcje biorą na klatę dwa razy tyle ile wychodziło z fabryki, obecnie już nie koniecznie i niekiedy moc fabryczna to max bo po co wytrzymalsze robić i wykosztować się :P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Gib » 29 kwi 2018, 08:03

Nie chodzi o wytrzymałość z lat 90 czy milenium, tylko o to że ten blok przy tej pojemności już jest troszkę za bardzo rozwiercony = mało mięsa i niestety potrafi klęknąć, nawet w serii bywa to problemem, dodając koksu potęgujemy sobie możliwość fuckupu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8938 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez loockas » 29 kwi 2018, 09:46

Zablaszkowane lub z wkładką latają powyżej 300km. Chcąc jednak mieć 300+ trzeba już wymienić o wiele więcej rzeczy. Raczej się nie będę decydował :)

Ten silnik jest ulubieńcem angoli i tam trzeba sięgać po sprawdzone rozwiązania.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez onyx » 30 kwi 2018, 11:18

Zrób bezpieczny program i lepszy zawias ;) Dłubiąc grubiej ten motor można nieźle popłynąć, a RS'em i tak nie będzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ZdzichuZ i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy