Lexus LS400 1UZ-FE 1998r

Postprzez Majk500 » 14 kwi 2017, 16:06

Założyłem koła.
20170414_120823.jpg

I fajnie, ale trochę wystają z przodu...
20170413_160044.jpg

Więc zapadła decyzja by coś z tym zrobić
20170413_170337.jpg

I póki co wygląda tak
20170414_120838.jpg

20170414_120832.jpg

Latem będą prace typu "body works" a jak uzbieram pieniążki to zimą felgi zostaną odnowione.
Opony to yokohama advan sport v105, sprawdzona w xedosie. Także innego wyboru nie mogło być. Rozmiar 275/30/R20.
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Koci@k » 14 kwi 2017, 17:17

Wow :D Świetne auto Majk! Podoba mi się bardzo ten model...wgl lexy są mega. Ty jakoś zawsze takie kanapowce wygodne lubiłeś więc wybór specjalnie mnie nie dziwi. Więcej fot daj! Radości z pokonywanych nim kilometrów życzę i udanych modów :)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 10:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez MariuS » 21 kwi 2017, 16:04

Ale teraz wysoko stoi (nie sam prześwit miedzy oponą a rantem nadkola a wysokość zderzaków od ziemi).
Przydałby się teraz AirRide <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 08:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez jacobs » 21 kwi 2017, 17:14

Hmm, te poszerzenia zupełnie nie pasują do tego samochodu. Nie dało się błotnika zrollowac? Poza tym odpowiednie kąty i by pewnie weszło

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 12:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Pyton » 21 kwi 2017, 21:01

Z tymi poszerzaniami to jakis agro tuning wyszedl.
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2015, 14:34
Posty: 315 (1/5)
Skąd: dziki zachod
Auto: Infiniti fx35
Była Mazda BG; BA; BJ; BK

Postprzez Dominator » 21 kwi 2017, 21:07

Tylko rolowanie, ewentualnie spawanie i poszerzanie. Lekki naciąg też by był wskazany, za szerokie opony. Na obecną chwilę słabo to wyszło.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Majk500 » 21 kwi 2017, 21:19

Wyszło jak wyszło... niestety. Potrzebowałem jednak auto jezdne i nie mogłem sobie pozwolić na jakieś większe przeróbki, bo zwyczajnie nie było na to czasu. Rolowanie nie wchodzi w grę, ponieważ blacha na błotnikach jest za gruba. Opony węższe nie mogły być bo felgi mają 9 i 10 cali, więc z tyłu już są naciągnięte. Wracam do domu w wakacje, także wtedy wszystko będzie ogarnięte jak należy.
Tak jak teraz jest na pewno nie zostanie ;)
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Bartg » 25 kwi 2017, 10:27

Ło losie a co to się stało tutaj <nie powiem> <cisza> 10 cali na 275 to żaden naciąg, 255 by spokojnie wystarczyło, teraz nie dość, że auto stoi jak traktor to jeszcze widać, że za szerokie opony/koła do serii.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7805 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez zemoj » 25 kwi 2017, 10:38

Dokładnie. Węższa opona z przodu dużo by pomogła.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 21:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Majk500 » 11 maja 2017, 21:09

Powoli zbieram fanty... także latem powinno być lepiej :)
Załączniki
666-zawieszenie-gwintowane-UCF20-Tein-1-300x300.jpg
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Niron » 12 maja 2017, 09:08

pneumatyka zła, gwint zakładasz czy mi się wydaje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez Majk500 » 12 maja 2017, 22:02

Pneumatyka jest mega zarąbista i autem się po prostu płynie. Niestety ma to swoje wady (dla mnie), przy jeździe szybszej niż 160 auto zaczyna pływać i w zakrętach się dość mocno wygina, czego nie lubię.
Marzy mi się LS460, tam te amorki są dużo bardziej dopracowane, bo można je utwardzić i auto się prowadzi jak na normalnych amortyzatorach, ale cóż...
Może kiedyś na ten gwint wlecą poduszki, ale to jest jeszcze wielki znak zapytania.
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Niron » 12 maja 2017, 22:41

taka zamiana, to wiele wyjaśnia, ja tam też nie lubię jak auto się kładzie za mocno w zakręcie, dla tego się cieszę, że xedos jest ma jakieś tam sprężyny obniżające i fajnie się go da prowadzić dzięki nim.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 18:33
Posty: 853 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez Yoki » 13 maja 2017, 07:57

Może masz cos z Amorami ja leciałem 200 licznikowe na zimówkach i nie odczuwałem problemów, poszedł by więcej ale zimówki to śmietnik. Przy 170 dopiero tym autem fajnie się jechało. Po za tym pneumatyka ma regulację ręczna (stała) lub elektroniczną( trzeba zainstalować sterownik i wtedy płynnie zmieniasz) i przechyły auta też się wtedy zmieniają. Niestety gwint to powrót do tradycyjnego "twardego" zawiasu i poduszki na nim niczego nie zmienią.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 14:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Majk500 » 13 maja 2017, 19:10

Ja opony mam nówki i to na zimę mam contiwintercontact TS850 (takie jak miałem i przetestowałem w xedosie) także wina opon i zbieżności odpada (bo robiłem).
Z amorami może być faktycznie coś nie teges bo czasami auto stoi idealnie, a czasami tył siedzi jak zarwany a przód jak terenówka. Z wiedzy jaką udało mi się zdobyć to niektórym poduchy strzelają przy ok 300 tys a niektórzy jeżdżą i ponad 500 tys i działają jak należy. Także też jest to loteria.
Obecnie nie mam kasy na amorki za 10 tysi, a muszę poogarniać co nieco przy tym aucie.
Gwint natomiast kosztował ok 1/4 tego a będzie to pewne i bezpieczne. Nie wystrzeli poducha na przykład. Z drugiej strony nie wiem czy bardziej nie odpowiada mi właśnie tradycyjny zawias.
Zamontuję, ustawię, (zrobię inne rzeczy), pojeżdżę i zdam relacje jak to wygląda :)
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Neonixos666 » 13 maja 2017, 21:00

Ja trafiłem na fajny filmik, 1:30 wymiata :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Damian68 » 13 maja 2017, 23:23

<wow> <wow> <wow> <wow> <wow> <wow>
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez makmarc » 14 maja 2017, 20:55

Wygląda jakby to było takie nieprawdopodobne :P
makmarc
 

Postprzez DARO MAZDA 323 » 15 maja 2017, 07:42

ONLY Lexus :)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Majk500 » 31 lip 2017, 18:37

Zacząłem coś już działać. Na początek spuściłem powietrze z ori amorków.
20170728_185533.jpg
20170728_185548.jpg

Następnie kontrola, co gdzie zawadza i co zrobić. Troszkę klepania i wszystko pasi.
20170729_113929.jpg
20170729_134836.jpg
20170729_134850.jpg
20170729_134946.jpg

Następnie rzeźba start!!
20170729_182312.jpg
20170729_182332.jpg
20170729_190610.jpg
20170729_190632.jpg
20170730_165932.jpg
20170730_165944.jpg
20170730_175328.jpg

No i efekt końcowy jest naprawdę zadowalający. Po pomalowaniu wszystko będzie wyglądać jak fabryczne, czyli najlepsza przeróbka-na pierwszy rzut oka seria, ale jednak nie do końca <czarodziej>
20170730_212525.jpg
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 22:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy