Strona 3 z 3

Re: Saab 9-3 II Aero Cabrio

PostNapisane: 11 wrz 2017, 10:50
przez torek
Danmazda, raptem 60 KM więcej miał mpsik <rotfl> wielki mi halo <rotfl> <rotfl>

Piwo, wtryski seryjne, zielone, czyli chyba jak gdzieś czytałem 350cc. Turbinka też seria czyli td04 14T.
Jak by wsadzić turbo hybrydę 19T, i wtryski 630cc, zmienić sprzęgło, albo chociaż obić kewlarem, a także wstawić kolektor z polifta (wydechowy), to można się motać na 340KM, bez żadnego zakuwania i jakieś 450-480Nm. Ale mi się już nie chce za bardzo. Nie ma szpery, więc trochę bez sensu ładować tyle mocy w auto które waży 1670kg i ma naped na przód, gdzie to tył jest tu bardziej dociążony <czarodziej>

PostNapisane: 17 wrz 2017, 15:48
przez Socyopatic
Ładnie ogarnąłeś tego Szweda <spoko> na początku jak zakładałeś galerie ta przesiadka była dla mnie kompletnie niezrozumiała ale teraz jakieś tam jej zalety też widze ;)

PostNapisane: 18 wrz 2017, 08:57
przez MrShaleck
torek napisał(a):i wtryski 630cc,


Myślę, że Boscha 440ccm ogarną u CIebie do 19t, a podobno są dużo bardziej stabilne. Podobno z Dekami bywa problem, jeden leje tak drugi siak. U mnie deki wyleciały właśnie na rzecz Boscha i z td04-19t nie ma najmniejszego problemu taki setup :)

PostNapisane: 18 wrz 2017, 09:31
przez piwo
Które to wtryski na allegro? Do 300 kucy starcza?
znalazlem sobie te bosche. niestety starczaja wg sprawdzonej opini tylko do 280koni wiec calkowicie odpadaja. musza byc simensy 630.

Re: Saab 9-3 II Aero Cabrio

PostNapisane: 19 wrz 2017, 11:43
przez torek
Roxygenium, a seryjne zielone wtryski aero nie są czasem 400cc? bo one zapętlają sie przy 270-280KM..
Większość osób które idą w moce 300+ ładują jednak 630cc

Re: Saab 9-3 II Aero Cabrio

PostNapisane: 19 wrz 2017, 14:00
przez piwo
zielone starczaja na 260 przy w miare aferze tzn <12. jak chce sie wieksza moc z zielonych to trzeba juz afrem isc w gore co srednio jest bezpieczne choc sa osoby co jezdza na afrze 12,5 -13 i silnik zyje. wtedy przy tym afrze i 100% laniu idzie pod 280 kunia osiagnac. zielone z tego co wiem to 370ccm.
http://saabotage.pl/viewtopic.php?t=831&p=9903
https://forum.vectraklub.pl/topic/17517 ... o-potwora/

PostNapisane: 19 wrz 2017, 17:15
przez MrShaleck
torek napisał(a):Roxygenium, a seryjne zielone wtryski aero nie są czasem 400cc? bo one zapętlają sie przy 270-280KM..
Większość osób które idą w moce 300+ ładują jednak 630cc


Nie pisałem akurat o seryjnych zielonych wtryskach (370 czy też 400 nie pamiętam), tylko konkretnie o Boschu 440ccm. Do okolic 300-320 podobno da radę na nich. Potem coś mocniejszego, Deki jak już to z pewnego źródła trzeba brać niestety np. Maptun.

Mi bliżej do b235 niz b207, więc tutaj też wtryski dają trochę inne wyniki :)

Re: Saab 9-3 II Aero Cabrio

PostNapisane: 20 wrz 2017, 12:17
przez torek
No w sumie możesz mieć rację Piwo.
Zawsze można wymienić pompę paliwa na wydajniejszą i podnieść ciśnienie na listwie. Taki zabieg też coś da ;)