Saab 9-3 II Aero Cabrio
Po sprzedaży MPS przesiadłem się na coś.. hm.. inszego
Do garage wjechał saab z pancernym 2.0T o seryjnej mocy 210KM w pakiecie Aero z końca 2004r
Auto ze znikomym przebiegiem 130k km. Ale też straaaznie zaniedbane, zarówno lakierniczo, jak i wnętrzarsko najważniejsze jednak że jest bezwypadkowe.
Ale wszystko sie ogarnie
Z modów które planuję.. to podnieść moc.. niby teraz nie jest seria, bo jest coś koło 250KM (wg zapewnień sprzedawcy) ale auto i tak nie jedzie, wiec trzeba coś na modzić.
Z planów:
Dolot,
IC,
DP 3'
Wtryski 630cc
i może turbo hybryda
Jeśli to wszystko bym zrobił, no to okolice 320-340KM będą
Z wyposażenia:
Elektryczny dach
Windshot
KLimatronic dwustrefowy
Elektryczne szyby i lusterka
Skórzana tapicerka (jasna)
Navi
Audio Premium 150 (Subwoofer w kanapie tylnej)
Alu 17'
Duże tarcze hamulcowe 314mm
Tempomat
Multifunkcyjna kiera
6b skrzynia
Podłokietnik
Pakiet ospoilerowania Aero
Obiżone seryjnie zawieszenie Aero -15mm
Xenony
chyba to wsjo
Z rzeczy które zrobiłem
Zakupiona rozpórka przednia
Zakupione Alu 19' TSW Nurburging w kolrze Bronze Gold (miałem robić w kolor Candy Red, ale chyba nie będę )
Opony Dunlop Sp Sport Maxx 225/35
W tym miesiącu jeszcze powinno mi się udać zakupić springi Eibach i ogarnąć wnętrze. Muszę zmodyfikować kilka obleśnych plastików
Mam nadzieję, po zmianie sprężyn będzie trochę badziej stabilny. Mimo że nie ma tragedii to jednak do MPS'a duuużo mu brakuje
nie robiłem jeszcze porządnej sesji, bo jakoś nie było kiedy.. i nie jeszcze to nie jest ten wygląd
A no i w ten weekend przeprowadzę impregnację dachu przed zimą środek myjący i impregnujący zakupiony, więc można działać, przy okazji pójdzie wosk na karoserię. A na wiosnę polerka
Do garage wjechał saab z pancernym 2.0T o seryjnej mocy 210KM w pakiecie Aero z końca 2004r
Auto ze znikomym przebiegiem 130k km. Ale też straaaznie zaniedbane, zarówno lakierniczo, jak i wnętrzarsko najważniejsze jednak że jest bezwypadkowe.
Ale wszystko sie ogarnie
Z modów które planuję.. to podnieść moc.. niby teraz nie jest seria, bo jest coś koło 250KM (wg zapewnień sprzedawcy) ale auto i tak nie jedzie, wiec trzeba coś na modzić.
Z planów:
Dolot,
IC,
DP 3'
Wtryski 630cc
i może turbo hybryda
Jeśli to wszystko bym zrobił, no to okolice 320-340KM będą
Z wyposażenia:
Elektryczny dach
Windshot
KLimatronic dwustrefowy
Elektryczne szyby i lusterka
Skórzana tapicerka (jasna)
Navi
Audio Premium 150 (Subwoofer w kanapie tylnej)
Alu 17'
Duże tarcze hamulcowe 314mm
Tempomat
Multifunkcyjna kiera
6b skrzynia
Podłokietnik
Pakiet ospoilerowania Aero
Obiżone seryjnie zawieszenie Aero -15mm
Xenony
chyba to wsjo
Z rzeczy które zrobiłem
Zakupiona rozpórka przednia
Zakupione Alu 19' TSW Nurburging w kolrze Bronze Gold (miałem robić w kolor Candy Red, ale chyba nie będę )
Opony Dunlop Sp Sport Maxx 225/35
W tym miesiącu jeszcze powinno mi się udać zakupić springi Eibach i ogarnąć wnętrze. Muszę zmodyfikować kilka obleśnych plastików
Mam nadzieję, po zmianie sprężyn będzie trochę badziej stabilny. Mimo że nie ma tragedii to jednak do MPS'a duuużo mu brakuje
nie robiłem jeszcze porządnej sesji, bo jakoś nie było kiedy.. i nie jeszcze to nie jest ten wygląd
A no i w ten weekend przeprowadzę impregnację dachu przed zimą środek myjący i impregnujący zakupiony, więc można działać, przy okazji pójdzie wosk na karoserię. A na wiosnę polerka
hm... trudne pytanie... bo to całkiem inne konstrukcje.. tu niestety dużo opla widać (zresztą to jest vectra C w ładniejszym wydaniu ). jeśli chodzi o warunki jezdne, będę mógł porównać jak wlecą springi. Wahałem się między sprawdzonym Eibach pro kit.. a Apex.. i wybrałem te drugie, z racji tego że są progresywne.
Środek... hm.. mam wrażenie że bardziej tandetny niż w maździe.. ale teraz robię mały upgrade i powinno być lepiej
Wyposażenie porównywalne.. ale audio dużo lepsze mam wrażenie niż w maździe. Mimo że miałem Bose przecież..
Silnikowo... większy lag.. zdecydowanie.. mniej też czuć cios.. no i jest rzecz której nie mogę znieść i muszę to koniecznie wyeliminować przy drugim upgrade softu. Tu jest coś na zasadzie modułu komfortu przepustnicy.. żeby wyeliminować szarpnięcia przy zmianach biegów.. jest znaczne opóźnienie reakcji!!!! przez co przy szybkiej zmianie biegów jest wrażenie jak bym gazu nie odpuszczał tylko jest wbicie na wyższe obroty... no porażka totalna!
Obecnie wjechały koła przy okazji wyszło ze mam padnięty prawy amor z tyłu więc razem ze springami wjadą amory Monroe, łożyska i poduchy przednich amorków.
Teraz czekam na zwrot kierownicy i mieszka zmiany biegów, oraz kilku plastików ze środka
W styczniu będzie zmiana zawiechy, montaż dolotu z izolacją, oraz IC. No i w między czasie dokładka zderzaka pójdzie do odświeżenia lub wymiany, jesli nie da jej się połatać (bo zajechana jest jak koń po westernie)
Środek... hm.. mam wrażenie że bardziej tandetny niż w maździe.. ale teraz robię mały upgrade i powinno być lepiej
Wyposażenie porównywalne.. ale audio dużo lepsze mam wrażenie niż w maździe. Mimo że miałem Bose przecież..
Silnikowo... większy lag.. zdecydowanie.. mniej też czuć cios.. no i jest rzecz której nie mogę znieść i muszę to koniecznie wyeliminować przy drugim upgrade softu. Tu jest coś na zasadzie modułu komfortu przepustnicy.. żeby wyeliminować szarpnięcia przy zmianach biegów.. jest znaczne opóźnienie reakcji!!!! przez co przy szybkiej zmianie biegów jest wrażenie jak bym gazu nie odpuszczał tylko jest wbicie na wyższe obroty... no porażka totalna!
Obecnie wjechały koła przy okazji wyszło ze mam padnięty prawy amor z tyłu więc razem ze springami wjadą amory Monroe, łożyska i poduchy przednich amorków.
Teraz czekam na zwrot kierownicy i mieszka zmiany biegów, oraz kilku plastików ze środka
W styczniu będzie zmiana zawiechy, montaż dolotu z izolacją, oraz IC. No i w między czasie dokładka zderzaka pójdzie do odświeżenia lub wymiany, jesli nie da jej się połatać (bo zajechana jest jak koń po westernie)
Ostatnio edytowano 22 lis 2016, 17:00 przez torek, łącznie edytowano 1 raz
Ładnie koło się prezentuje i w słusznym rozmiarze. Zastanawiałem się jakiś czas temu czy nie zapodać tych oryginalnych felg z saaba do Signum ale nie wiem czy by to pasowało.
Oł je, kolejny Saabolot na forum
Śliczne cabrio
Śliczne cabrio
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
W końcu odebrałem plastiki z hydrotransferu:)
i jestem mega zadowolony. ZObaczymy tylko jak z trwałością tego na rączkach będzie. Tak więc wnętrze poskładane, zmieniarka uruchomiona, przyciski od navi i składania dachu zregenerowane. Pozostała regeneracja foteli i wnętrze ogarnięte
i jestem mega zadowolony. ZObaczymy tylko jak z trwałością tego na rączkach będzie. Tak więc wnętrze poskładane, zmieniarka uruchomiona, przyciski od navi i składania dachu zregenerowane. Pozostała regeneracja foteli i wnętrze ogarnięte
Piękny połysk. Nie to co z folią ala carbon. No i kierownica obszyta w kolor podświetlenia, taki zamysł?
- Od: 7 kwi 2014, 12:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
heheh no błyszczą się mega.. ale jakościowo też super wyszło.
za 8 elementów 450zł.. ale tak jak Mr_Bartek napisał, lepiej wygląda jak folia, a jak będzie z trwałością, się zobaczy
Tak nić w kolor podświetlenia byłą specjalnym posunięciem, gdyż mogłem zrobić, albo tak, albo czarną.. bo biała nie wchodziła w grę.
za 8 elementów 450zł.. ale tak jak Mr_Bartek napisał, lepiej wygląda jak folia, a jak będzie z trwałością, się zobaczy
Tak nić w kolor podświetlenia byłą specjalnym posunięciem, gdyż mogłem zrobić, albo tak, albo czarną.. bo biała nie wchodziła w grę.
Również jestem pod wrażeniem tej hydrografiki, dobrze dobrany wzór a kiera wyszła również imponująco.
Podoba mi się Podaj namiary na gościa który robił Ci kierownice
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 19:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Mega wygląda ta hydrografika na plajstikach! Szczerze powiedziawszy to pierwszy raz widzę taki zabieg.
Co do kierownicy, rozumiem, że bardzo ogarnięty gość i rozmowa bezproblemowa tego co bym sobie życzył, bo swoją z miłą chęcią bym w końcu obszył. Kiera raczej nie zniknie w drodze powrotnej do mnie, coby się nie musiał denerwować?
Co do kierownicy, rozumiem, że bardzo ogarnięty gość i rozmowa bezproblemowa tego co bym sobie życzył, bo swoją z miłą chęcią bym w końcu obszył. Kiera raczej nie zniknie w drodze powrotnej do mnie, coby się nie musiał denerwować?
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 12:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
NIe, firma ogarnięta, babeczka to ogarnia. Wysyłasz kierę kurierem, oni Ci ją zwracają w przeciągu 5 dni.
Ja im wysłałem 2 od razu, bo jeszcze kumpel się podpiął. i wsio szybko i fajnie załatwione.
Ja im wysłałem 2 od razu, bo jeszcze kumpel się podpiął. i wsio szybko i fajnie załatwione.
Hej, świetnie wyszła ta hydrografika, muszę pomyśleć o czymś takim u siebie.
SSmana obniżasz? to już w serii nisko siedzi będzie grubo
SSmana obniżasz? to już w serii nisko siedzi będzie grubo
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
To fakt, hydro jest mega. Bez porównania z folią
Teraz przecież jest koza..
Ma być niżej raczej też na komforcie bardzo nie ucierpię, bo sprężyny są progresywne . jakoś może w tym miesiącu się do tego przymierzę, bo muszę wymienić także amory z tyłu i poduchy amorów z łożyskami z przodu. przy okazji, jak już auto będzie na kobyłkach to i ic by poszło od razu
Teraz przecież jest koza..
Ma być niżej raczej też na komforcie bardzo nie ucierpię, bo sprężyny są progresywne . jakoś może w tym miesiącu się do tego przymierzę, bo muszę wymienić także amory z tyłu i poduchy amorów z łożyskami z przodu. przy okazji, jak już auto będzie na kobyłkach to i ic by poszło od razu
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości