Saab 9-3 SS 1.8t '04
zemoj napisał(a):Znowu Vectra
ale w ładniejszym opakowaniu
Moim zdaniem Saab ładniejszy na zewnątrz i w środku niż VC przed FL (mowa o zwykłych wersjach)
Gib napisał(a):A jednak nie mam TD04 tylko garetta GT2052 jak donosi Jacek.
Czyli będzie trzeba burbo zmieniać jak w jakąś sensowniejszą moc celujesz
Ale to nie jest jakiś mega wydatek, na grupach an fejsie TD04 jak 'mrówków'
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Ale jak zmienisz burbo kiedyś to znowu program trzeba będzie robić, nie lepiej od razu zmienić dmuchawę?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Mi się tak dobrze jeździ że dałbym radę nawet bez programu, ale skoro jest możliwość tanim kosztem dokoksować to czemu nie. Turbo z aero to dodatkowe 800zł (i stan HGW) plus przewody olejowo/wodne co nie każdy ma chęć sprzedawać. Zobaczymy jak będzie narazie idzie zima i na dokoksowanej serii polatamy. Z tego co widziałem 210 i 350 da radę zrobić. Liczę że przy zmienionym turbo korekta softu będzie tańsza
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nie da się, będzie jeb przy 2800 a potem opadanie Ale finalnie koło 6000 obr/min będzie uzysk 60 KM a gdzieś po drodze w obrotach na których się najczęściej jeździ +100 Nm więc myślę że będzie ok
Stała pod ścianą prężąc kakao
te 210KM to przy jakim doładowaniu?
Mysle że podobnie jak seryjne aero czyli 0,9-1 bar
Na prawdę nie jaram się kreskami, super mi się jeździ nawet na serii Aczkolwiek trzeba przyznać ze T5 to był majstersztyk jak na te lata 226 KM i tylko 290 Nm przy 0,65 bara
Na prawdę nie jaram się kreskami, super mi się jeździ nawet na serii Aczkolwiek trzeba przyznać ze T5 to był majstersztyk jak na te lata 226 KM i tylko 290 Nm przy 0,65 bara
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a): 226 KM i tylko 290 Nm przy 0,65 bara
Głowica chyba robi robotę że takie fajne liczby są
Tak głowica i małe cylindry
Saab 210 poszedł, nie na jakimś mega długim odcinku autostrady bóg wie gdzie, tylko na testowym S8 od marek do pierwszego zakrętu koło carrefoura (tam Auris poszedł 190), ale trzeba przyznać że od 180 to już przyspiesza w bólach. Volvo szło jak dzikie do 230 a potem nie wiem czy nie było limitera albo niedoskonała aerodynamika wchodziła w grę bo zdecydowanie nie chciało dalej iść.
Najfajniejsze w Saabie jest to że do 140 jest bardzo cicho, nie dość że długa piątka to jeszcze wyciszenie bardzo dobre.
Saab 210 poszedł, nie na jakimś mega długim odcinku autostrady bóg wie gdzie, tylko na testowym S8 od marek do pierwszego zakrętu koło carrefoura (tam Auris poszedł 190), ale trzeba przyznać że od 180 to już przyspiesza w bólach. Volvo szło jak dzikie do 230 a potem nie wiem czy nie było limitera albo niedoskonała aerodynamika wchodziła w grę bo zdecydowanie nie chciało dalej iść.
Najfajniejsze w Saabie jest to że do 140 jest bardzo cicho, nie dość że długa piątka to jeszcze wyciszenie bardzo dobre.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Tylko z tym turbo to też warto sprawdzić stan zanim zaczniesz ją koksować na maxa, bo te 200 kunia to górna granica tej turbawki. A do drugiej lepiej się dobrze przygotować tak jak napisałeś – kupić turbo, sprawdzić, kupić przewody, połączyć moda z wymianą oleju i wody i może po zimie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Priorytetem i tak są większe wtryski żeby instalka LPG miała lżej trochę z czasami otwarcia, na seryjnych po programie lubiejo się zapętlać gazowe. A soft tak przy okazji, może się okazać że do normalnej jazdy styknie. Na prawdę mam zupełnie inny styl jazdy saabem niż oplem Na wiosnę brodę zapuszczam i kupuję sandały No i chyba zaocznie jakoś architekturę albo prawo trzeba będzie zacząć studiować...
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dentist Jet
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Najważniejsze że jest przyjemność z jazdy nowym nabytkiem bo to podstawa, co do zmiany stylu jazdy to nie wiem dlaczego ale też mi się zmienił po przesiadce na Opla, sandałów nie noszę ale brodę i okrycie głowy jakieś się wymyśli
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości