Po sprzedaży mazdy byłem napalony na auto z automatem. Oglądałem kilka aut (przede wszystkim audi) i w większości mogę je określić dwoma słowami: ulepu lub trupy. Byłem blisko kupienia a4b6 2004r ale na kanale okazało się, że cieknie z niego oliwa jak z kranu. Nie znalazłem żadnego automatu, który był sprawny w 100%. Trochę mnie to zdenerwowało, i zacząłem szukać manuala. Do poszukiwań wtrąciła się moja narzeczona i namówiła mnie na Meganke z 2010 kobmi 1,5dci 106 km.

Meganka nawet fajnei wyposażona:
-Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze czarnym
-Obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia
-ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania AFU
-Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera dostosowujące się do siły zderzenia
-Boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową i miednicę osób siedzących na przednich miejscach
-Automatycznie włączane światła awaryjne w przypadku gwałtownego hamowania
-Sygnalizacja dźwiękowa niezapięcia pasa bezpieczeństwa kierowcy
-Elektronicznie kodowany system blokady zapłonu
-Elektryczne zmienne wspomaganie układu kierowniczego
-Komputer pokładowy
-Karta Renault ze zdalnym sterowaniem centralnego zamka drzwi
-Kierownica z regulacją wysokości i głębokości
-Kierownica multifunkcyjna
-Funkcja oświetlenia drogi do domu
-Elektrycznie sterowane, składane ręcznie i podgrzewane lusterka boczne, asferyczne po stronie kierowcy
-Elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne sterowane impulsowo, z zabezpieczeniem przed przycięciem palców
-Fotel kierowcy z regulacją wysokości
-Lampka sufitowa z przodu i z tyłu
-Oświetlenie schowka w desce rozdzielczej
-Oświetlenie bagażnika
-Pakiet Bezpieczeństwa: poduszki kurtynowe + sygnalizacja niezapięcia pasów bezpieczeństwa pasażerów
-Światła przeciwmgłowe
-Automatycznie włączane światła mijania
-Światła dzienne
-Zapalniczka + przenośna popielniczka
-Koło zapasowe
-Wycieraczki przedniej szyby o zmiennej częstotliwości pracy + czujnik deszczu
-Fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego
-Środkowa konsola z podłokietnikiem
-Radioodtwarzacz 4x15W CD MP3
-Lampki oświetlające podłoże wbudowane w drzwi przednie i tylne
-System wspomagania parkowania tyłem
-Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
-wyjście AUX, USB
-Obręcze kół ze stopu metali lekkich 16”
-Regulator-ogranicznik prędkości
-Kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów pokryte skórą
-Wyjście 12V w bagażniku i w tunelu środkowym dla pasażerów
Możliwe że o czymś zapomniałem. Demonem prędkości nie jest, ale 6 biegowa skrzynia w połączeniu z tym motorem czyni auto meeega ekonomicznym.
Przejechałem nią dopiero 150km, ale komfort jazdy jest wg mnie nieporównywalny z moją poprzednią mazda 3