Mercedes W124 E280 93r.
Witam z racji iż sprzedałem już dawno swojego Xedosa chciałbym zaprezentować moją nową zabawkę i plany jakie z nią wiąże a, że są nie mniej ambitne to będzie ciekawie
DANE TECHNICZNE
Mercedes w124 E280
SILNIK M104 2.8 24v Moc fabryczna 197km
SKRZYNIA AUTOMAT 722.3
ROK PRODUKCJI 1993
PRZEBIEG 299 000km
WYPOSAŻENIE:
-el. szyby
-el.lusterka
-skrzynia automatyczna
-klimatyzacja
-alufeldi mercedes 16"
-instalacja sekwencyjna gazu stag nowa założona przezemnie
-pneumatyczna regulacja świateł
-pneumatyczny centralny zamek
-wspomaganie
NAPRAWY:
-nowe gniazda sprężyn
-nowe sprężyny przód Lesjofors
-pospawana podłoga
-nowe amortyzatory sachs
-nowe świece ngk filtry olej liqui moly mso2 10w40
-nowe gumy belki tylnej lemforder
-nowy akumulator
PLANY:
-turbo (znowu ) tym razem robiony na zamówienie holset hx40w małe żeliwo na ts wirnik ssący kuty 64mm
-Ecumaster EMU + nowa wiązka+ sonda szerokopasmowa bosch + ebc mac
-intercooler iveco eurocargo dolot alu 3"
-zawór bov 50mm wg 60mm
-wydech kolektor z nierdzewki twinscroll spawany przezemnie dp 3.5" dalej 3" tłumik wejście 3" 2 wyjścia 2.5" i na koniec 4 rurki amg
-odprężenie silnika przekładką
-skrzynia 722.6 + off gear
-pakiet stylistyczny e500 + lepsze fele
-cewki z audi s8 czerwone
-pompa replika bosch 044
i wiele innych będe dodawał jak graty dojdą
DANE TECHNICZNE
Mercedes w124 E280
SILNIK M104 2.8 24v Moc fabryczna 197km
SKRZYNIA AUTOMAT 722.3
ROK PRODUKCJI 1993
PRZEBIEG 299 000km
WYPOSAŻENIE:
-el. szyby
-el.lusterka
-skrzynia automatyczna
-klimatyzacja
-alufeldi mercedes 16"
-instalacja sekwencyjna gazu stag nowa założona przezemnie
-pneumatyczna regulacja świateł
-pneumatyczny centralny zamek
-wspomaganie
NAPRAWY:
-nowe gniazda sprężyn
-nowe sprężyny przód Lesjofors
-pospawana podłoga
-nowe amortyzatory sachs
-nowe świece ngk filtry olej liqui moly mso2 10w40
-nowe gumy belki tylnej lemforder
-nowy akumulator
PLANY:
-turbo (znowu ) tym razem robiony na zamówienie holset hx40w małe żeliwo na ts wirnik ssący kuty 64mm
-Ecumaster EMU + nowa wiązka+ sonda szerokopasmowa bosch + ebc mac
-intercooler iveco eurocargo dolot alu 3"
-zawór bov 50mm wg 60mm
-wydech kolektor z nierdzewki twinscroll spawany przezemnie dp 3.5" dalej 3" tłumik wejście 3" 2 wyjścia 2.5" i na koniec 4 rurki amg
-odprężenie silnika przekładką
-skrzynia 722.6 + off gear
-pakiet stylistyczny e500 + lepsze fele
-cewki z audi s8 czerwone
-pompa replika bosch 044
i wiele innych będe dodawał jak graty dojdą
Ostatnio edytowano 25 sty 2016, 22:40 przez krzysiek251189, łącznie edytowano 1 raz
zakładając, że seria ma 200 to licze na 400-500km turbo robiłem w firmie radka-turbo i pan mówił mi że ta turbinka ma potencjał na ok 800km
https://www.youtube.com/watch?v=Jx3wWcXJpew
już jeden taki jeździ 1000hp
ogólnie na seryjnych tłokach i korbach przy odprężeniu i pożądnym strojeniu ma wytrzymać 800km
już jeden taki jeździ 1000hp
ogólnie na seryjnych tłokach i korbach przy odprężeniu i pożądnym strojeniu ma wytrzymać 800km
Będę śledzić z niecierpliwością
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
tak to jest wtrysk elektroniczny
tej średnicy są końcówki w w220 amg a on ma 612km czemu niby mają niewystarczyć?
Jak turbo to musi być odrazu rynna?
Jak turbo to musi być odrazu rynna?
Hello,
fajne i ładne auto, teraz już ciężko o porządne W124, do tego ciekawy plan. Życzę powodzenia i będę tu zaglądał. Mercedes to Mercedes, kiedyś mocno siedziałem w temacie, szczególnie tych starszych modeli. Do tej pory stoi u mnie prababcia Twojego modelu – W114 280 Automatic. Tyle, że co jakiś czas zastanawiam się co robić, od kiedy przerzuciłem się na motocykl to 114-ka głównie stoi i raz po raz myślę o sprzedaży. Zanim kupiłem "Szóstkę" myślałem o 124 kombi, ale większość egzemplarzy totalnie zajechana.
Pozdrawiam
fajne i ładne auto, teraz już ciężko o porządne W124, do tego ciekawy plan. Życzę powodzenia i będę tu zaglądał. Mercedes to Mercedes, kiedyś mocno siedziałem w temacie, szczególnie tych starszych modeli. Do tej pory stoi u mnie prababcia Twojego modelu – W114 280 Automatic. Tyle, że co jakiś czas zastanawiam się co robić, od kiedy przerzuciłem się na motocykl to 114-ka głównie stoi i raz po raz myślę o sprzedaży. Zanim kupiłem "Szóstkę" myślałem o 124 kombi, ale większość egzemplarzy totalnie zajechana.
Pozdrawiam
Sebaa75 napisał(a): zastanawiam się co robić
Zostaw, na stare lata jak już stawy odmówią posłuszeństwa przez motor, będzie Cię solidnie i wygodnie wozić po bułki .
Paweł napisał(a):Co tam turbo – środek fajny!
Czyżby nostalgia za FB?
Ciekawe plany na Mesia. Gaz zostanie przy tych 500KM?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
ogólnie na seryjnych tłokach i korbach przy odprężeniu i pożądnym strojeniu ma wytrzymać 800km[/quote]
To niewiele wytrzyma mała trasa i remoncik
A na poważnie to jest jeden mesiu, który mnie urzekł
http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850 ... 59773.html
Ten wygląd
To niewiele wytrzyma mała trasa i remoncik
A na poważnie to jest jeden mesiu, który mnie urzekł
http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850 ... 59773.html
Ten wygląd
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości