Strona 20 z 21

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 20 wrz 2017, 08:17
przez MrShaleck
<dupa> Wszystko było fajnie i serwo padło z dnia na dzień. A raz już wymieniałem. Syczy jak z wentyla. Dziś może będę miał drugie to wymienię... <spie>

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 7 paź 2017, 09:51
przez MrShaleck
Autko już w sumie było sprzedane, ale sprawy potoczyły się inaczej :)

Walczyłem ze sterownikami skrzyni biegów, bo ta była kiedyś wymieniona. Temat jest pokręcony. Skrzynie w 9-5 wszystkie są zamienne, ale są w nich różnice w środku. Skrzynia z Aero ma inne przełożenia. Ja mam skrzynię z 3.0 turbo, a ta natomiast jest taka sama jak w 2.3 turbo, ale nie Aero <glupek2>.
Sterownik mój niezbyt chce działać ze skrzynią, a ten który dostałem ze skrzynią (3.0t) za szybko spina lockup przez co autem jeździ się jak Jelczem :D
Ciekawa sprawa, że sterownik który mam oryginalnie w swoim aucie w ogóle po numerze nie jest znajdowany w katalogu Saaba. Jeszcze się okaże, że niepotrzebnie była wymieniana skrzynia biegów <lol>.
Obecnie zamówiłem sterownik od 2.3t. Zobaczymy co z tego będzie :)
W najbliższym czasie w planie także wymiana foteli na elektrokubełki – nareszcie.

Objawy – przy kickdownie do 1 albo 2 biegu zapina bieg, ciągnie do końca, wchodzi na odcinke i przeładowuje zamiast zmienić bieg, tnie zapłon. Podejrzana jest również przepustnica w ostateczności.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 8 paź 2017, 18:33
przez Gib
Wesoło masz z tym autem nie powiem.

PostNapisane: 8 paź 2017, 21:18
przez MrShaleck
Nie nudzę się, dobry związek <serduszka>

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 8 paź 2017, 22:49
przez Gib
Tylko kosztowny, ja jak się nudzę to jadę poupalać na autobanie :)

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 9 paź 2017, 08:35
przez MrShaleck
Mam świadomość tego, że większość problemów wynika z mojej pedantyczności w kwestii auta i najprościej w świecie czepiam się go. Współuczestniczyłem w strojeniu mojego auta, więc jeśli chodzi o wyszalenie się wy wysokich zakresach prędkości to na dłuższą chwilę mam dosyć :)

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 7 lis 2017, 23:04
przez MrShaleck
Niektórzy już wiedzą, inni nie. Koniec przygody z Saabem. Pora na coś nowszego i trochę rozsądku. Zatem kupiłem lekko skoksowanego heczbeka :P

sig1.jpg

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 7 lis 2017, 23:28
przez Neonixos666
no w końcu coś co nie będzie wymagało worka pieniędzy i patrzenia jak odjeżdża lawetą :P graty zakupu i proszę mi tu opisać mody bo widzę że to nie seria :D

fajne ciemne lampy, widzę doświetlanie znaczy że na bogato :P

PostNapisane: 7 lis 2017, 23:56
przez MrShaleck
Nooo opcja chyba Full, bo to jest chyba Cosmo + Sport. Dalej nie znam się na Oplach <glupek2>.
Nie ma lodówki chyba tylko. Jest podwójne audio, grzane dupki z tyłu, nie wiem co tam jeszcze :D
Znam obu poprzednich właścicieli dlatego ten zakup był taki jaki był – podpisuję i biorę. Są tam [tiiit] do zrobienia jakieś – prawy amor z przodu postukuje, muszę do oddać do Nagengastu, bo jakoś jak już jest ten IDS+ to niech działa :D

Z modów to jest FMIC i turbo przerobione na hybrydę + chips od TuneUp. DPF, Klapy, EGR off wszystko.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 8 lis 2017, 00:05
przez Neonixos666
no mam też podwójne audio ale grzanie tylnych siedzeń to bardzo rzadkie jest, fajnie że na wypasie IDS też fajna opcja choć amory drogie a przednie lampy robią robotę doświetlanie pasywne i aktywne + bixenon daje radę :D

PostNapisane: 8 lis 2017, 00:11
przez MrShaleck
Nareszcie widzę na tych dróżkach podmiejskich coś... :D

PostNapisane: 8 lis 2017, 07:12
przez piwo
no w końcu coś co nie będzie wymagało worka pieniędzy i patrzenia jak odjeżdża lawetą :P

rozbawiles mnie.
szkoda ze opel bo wiadomo ze to bedzie generowac koszty i rozpadac sie po kolei. no ale oby nie.
szczerze fiatom, skodom i oplom mowmy nie za to jak jezdza jaka maja jakosc wykonania i tandete ogolno pojeta. moim zdaniem do laski z tanszych aut wchodzi kia bo swietnie sie prowadzi i daje fun z jazdy.

PostNapisane: 8 lis 2017, 09:01
przez MrShaleck
Jak tam kto uważa. Ja się spotykam z dobrze jeżdżącymi Vectrami C ;)
Zresztą koszty Opla nie mnie przerażają po kosztach Saaba, który psuł się średnio co tydzień.

PostNapisane: 8 lis 2017, 11:27
przez slisman
I znowu pchasz się w niepotrzebne koszty....passata byś kupił, a nie opla :P

Czekam na nowy temat i więcej fotek!

PostNapisane: 8 lis 2017, 12:08
przez Fred.X
Dobre posunięcie , schaba można trzymać jako 3-cie auto do zabawy :) i jak się ma kosiore :D

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 8 lis 2017, 15:46
przez Gib
U mnie Saab na daily daje rade.

PostNapisane: 8 lis 2017, 16:32
przez MrShaleck
9-3 SS jest spoko na daily, bo to w sumie w dużym procencie Vectra C. Ma kilka smaczków, których Vectra nie ma, ale w ogólnym rozrachunku ta unifikacja wychodzi na korzyść :)

Fred.X napisał(a):Dobre posunięcie , schaba można trzymać jako 3-cie auto do zabawy


~300 koni i zabawa średnia. Prowadzenie słabe, jeśli chodzi o 9-5. Fajne auto, ale trzeba lubić grzebać, mieć farta i dużo hajsu na głupoty :D Mi się znudziło babranie się co sobotę naprawiając zamiast modzić... :)

PostNapisane: 8 lis 2017, 16:33
przez Neonixos666
piwo napisał(a):rozbawiles mnie.
szkoda ze opel bo wiadomo ze to bedzie generowac koszty i rozpadac sie po kolei. no ale oby nie.
szczerze fiatom, skodom i oplom mowmy nie za to jak jezdza jaka maja jakosc wykonania i tandete ogolno pojeta. moim zdaniem do laski z tanszych aut wchodzi kia bo swietnie sie prowadzi i daje fun z jazdy.


Nie wiem skąd masz taką opinie o oplach bo ja uważam że stosunek ceny do jakości mają bardzo dobry, szczególnie Signum, wygodne auto, praktyczne bo z dużym bagażnikiem, może deska rozdzielcza nie powala ale za to łato się ją czyści <lol> . Oczywiście jak każdy samochód ma swoje wady i smaczki, taka lampa przednia kosztuje 1,5 tyś używana, a klamka tylnej kapy 135 zł (tylko oryginał), stukają ograniczniki drzwi, czy hokej zderzaka prawy jest praktycznie nie do dostania. Za to eksploatacja jest ok i części nie zrujnują kieszeni.

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 8 lis 2017, 19:49
przez Gib
Manual? Chyba się jednak gorzej zbiera od aero co?

Chronologicznie to VC w dużym procencie 9-3 SS, pozbawiona kilku smaczków ;)

Re: Saab 9-5 Aero 2.3T Podwójna moc hybrydy

PostNapisane: 10 lis 2017, 08:59
przez MrShaleck
Manual. Wobec seryjnego aero podobnie idzie. Nie ma się co oszukiwac – 9-3 SS i wszystko w gore to mocno gm po modach. Nie wiem natomiast dlaczego na tej same plyciepodlogowej Saab dał tak mało miejsca pasazerom :(