Citroen C2 VTS '06

Postprzez Emmett » 19 paź 2015, 20:58

Cytryna całkiem sympatyczna i do tego z odpowiednim silnikiem <spoko>
Widziałem jakiś czas temu C2 na fajnym kole i glebunku. Niestety nie miałem możliwości zrobienia zdjęcia. Z tego co kojarzę to siedział tam Azev.

Ten ma podobny setup, koło-gleba. Niestety komfortu zostało by tyle, ile miejsca miedzy oponą a błotnikiem czyli nic :]
Załączniki
Citroen C2 Azev.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sty 2014, 00:26
Posty: 135
Skąd: Poznań
Auto: Ford Orion mk2 1.6 Diesel "Giovanni"

Postprzez piwo » 22 sty 2016, 17:41

przejechan juz 15tys km. auto bardzo przyjemne. mocne zwarte. miejsca nawet z tylu nie brakuje i tescie nie narzekaja. poki co nic sie nie psuje. niedlugo musze zrobic wymiane oleju filtrow itd i bedzie malina. wczesniej musialem laczniki takie ala fajki na swiece wymienic bo na gazie poszarpywalo troche auto., ogolnie przy 140km/h na sniegu i oponkach 165 smiga sie bardzo przyjemnie i bezstresowo. jak miota autem to tez da sie z poslizgow przewidywalnie wyjsc. polecam autko bo jest po prostu niedocenianie. 8tys za vtsa z 2006roku to mega okazja. a spalanie poki co to okolo 10litrow gazu plus okolo 1 litr benzyny na kazde 100km przy predkosciach 140km/h na autostradzie plus korki w wawie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Dymian » 22 sty 2016, 20:03

Tak trzymać <spoko>
aż 1 litr na rozruch? Tyle mi V6 nie bierze. Jaką masz temp przełączania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez piwo » 22 sty 2016, 21:00

a nie wiem ale kolo 70 stopni na pewno.a w tych warunkach to ja robie z 5km conajmniej zanim tyle osiagnie czyli z 3 minuty jazdy.czyli na kazde 100km mysle ze prawie 10km to jazda na benzynie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Sonek » 22 sty 2016, 22:56

Ja tam nie wiem to mniejsze autko, ale ja sobie na zimę z 25 stopni na 30 podniosłem i jest dobrze...
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez Dymian » 23 sty 2016, 17:33

Ja z 35 na 40.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez piwo » 23 sty 2016, 19:37

no u mnie jest to na pewnio wyzej. czuje po dmuchawie ze dopiero jak na prawde cieple leci to przelacza. nie wiem czy to zle czy dobrze. poki co mi to nie przeszkadza. wazne ze auto fajnie sie prowadzi i daje banana na twarzy na kazdym luku drogi i powiem szczerze jeszcze ani razu nie zaskoczylo mnie jakims nieprzewidywalnym zachowaniem. ostatnio nawet na luku jak mi koles zajechal droge i musialem hamowac na oblodzonej dordze to pedalem hamulca idealnie udawalo sie dozowac tak by jechac lekkim poslizgiem myszkujac, trzymac kierunek jazdy i nie wjechac na luku w zajezdzajacy samochod. a na autostradzie przejezdzajac przez nitki z sniegu pozostawione przez plug przy zmianach pasow przy 140km/h sa tylko lekkie boki wiec zawieszenie na mega plus. pewne i przyjazne kierowcy. nic dodac nic ujac.
Ostatnio edytowano 23 sty 2016, 21:39 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Dymian » 23 sty 2016, 21:04

Kurcze fajny wóz Ci się trafił a ogólne odczucia masz jak ja przy clio- także francuskie wozy jako mieszczuchy dają radę. Chociaż są dalej tacy, co ,mówią, iż auta na F się nie kupuje:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez piwo » 9 maja 2016, 17:29

niestety citroenek troche nie wytrzymuje mojej ciezkiej nogi. poki co polecial wysprzeglik sprzegla a teraz sprzeglo, wymiana kompletu juz niedlugo (luk komplet za 330zl z aledrogo) , opornica wentyaltora nawiewu (zamowione za 25zl z allegro), no i zaczelo pukac cos w tyle (pewnie lozysko belki skretnej).
widac 25 tys kilometrow przy palowaniu to dosc duzo i niestety koszta leca. auto ma juz 165tys km i niedlugo wymiana rozrzadu i pompy wody mnie czeka.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Dymian » 3 cze 2016, 20:26

mimo to, ceny którymi rzucasz nie są jakieś zabójcze ;)
ja właśnie mocno się bałem belki francuskiej i jej niespodzianek- kupiłem żonie clio z 2005r i jestem mega zadowolony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez sylwia323F » 6 cze 2016, 08:26

Piwoszku rób Citroenka bo urlop za pasem :)
Zwłaszcza klimę i nawiew, dużo km przed nami. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 18:20
Posty: 799 (52/35)
Skąd: Kobyłka, Marki k/Warszawy
Auto: jest: Mazda 3 BM 2014r.,
Opel Speedster Piwa,
było: Mazda 323 F 1,3 1999r.,
Citroen C2 1,6l VTS 2006r. Piwa:–)

Postprzez piwo » 6 cze 2016, 10:02

<glupek2>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 16 cze 2016, 06:20

w cytrynie trzeba bylo wymienic chlodncie klimy bo przegnila (300zl), pospawac weze bo przegnily i z nabiciem wyszlo 600zl. chlodzik przyjemny.
do tego klocki i tarcze z przodu sie juz dawno skonczyly (ponizej normy o 2mm i tarcza zaczyna w poprzek pekac). koszt tarczy i klockow trw 270zl komplet. oj koszta rosna. co miesiac cos i te 500zl trzeba wydawac na te 4000Km. teraz slysze ze cos z maglem sie dzieje, ze trzeba regenerowac, bo tulejki teflonowe sie wyrobily, pozniej rozrzad, potem wymiana oleju, potem gumy w wahaczach, a na koniec lozyska w skrzyni biegow. nie mowiac o komplecie nowego ogumienia bo tak co drugi sezon musze wymieniac na nowe. i tak mozna sie pozegnac z 500zl miesiecznie. mozna sobie w leb strzelic ale tak to jest jak sie jezdzi autem a nie na nie patrzy. nawet nie chce myslec jakbym jezdzil wyzszej klasy autem i koszty bylyby razy dwa lub trzy. :(
aktualny przebieg 168tys km czyli 28tys nabilem od pazdziernika.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Speed » 16 cze 2016, 11:40

piwo napisał(a):w cytrynie trzeba bylo wymienic chlodncie klimy bo przegnila (300zl), pospawac weze bo przegnily i z nabiciem wyszlo 600zl. chlodzik przyjemny.
do tego klocki i tarcze z przodu sie juz dawno skonczyly (ponizej normy o 2mm i tarcza zaczyna w poprzek pekac). koszt tarczy i klockow trw 270zl komplet. oj koszta rosna. co miesiac cos i te 500zl trzeba wydawac na te 4000Km. teraz slysze ze cos z maglem sie dzieje, ze trzeba regenerowac, bo tulejki teflonowe sie wyrobily, pozniej rozrzad, potem wymiana oleju, potem gumy w wahaczach, a na koniec lozyska w skrzyni biegow. nie mowiac o komplecie nowego ogumienia bo tak co drugi sezon musze wymieniac na nowe. i tak mozna sie pozegnac z 500zl miesiecznie. mozna sobie w leb strzelic ale tak to jest jak sie jezdzi autem a nie na nie patrzy. nawet nie chce myslec jakbym jezdzil wyzszej klasy autem i koszty bylyby razy dwa lub trzy. :(
aktualny przebieg 168tys km czyli 28tys nabilem od pazdziernika.


Kup sobie w końcu mazdę.
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez piwo » 16 cze 2016, 12:37

przeciez stoi pod domem. :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Dominator » 16 cze 2016, 15:15

To juz rozumiem czemu moja kuzynka pozbyla sie takiej vtski <zawstydzony>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez piwo » 16 cze 2016, 15:54

tzn? czemu? jestem wrecz przekonany ze kazde inne auto (czy to mazda czy honda) by sie w warunkach w jakich uzytkuje auto (codziennie pod 7tys, 140km/h praktycznie ciagle, redukcje na dohamwoaniach 7tys-4tys codziennie kiladziesiat razy, wejscia w zakrety na granicy przyczepnsoci codziennie i nagmiennie, przebiegi roczne 30-40tys km) sie rozpierniczylo tak lub bardziej, a koszta napraw moglyby byc nawet wieksze. wiec nie wiem o czym Wy do mnie piszecie.
zrestza mam Mazde mam opla i wiem jakie koszta generuja te auta. Mazda wcale bezawaryjna nie jest. Tak samo sie psuje, od zawieszenia poczynajac, a na rdzewiejacych blachach konczac. tyle ze c2 na tle tych obu aut daje najwiecej frajdy z jazdy. ok opel szybszy ale tez bardziej wymagajacy od kierowcy i daje mniej fanu przy szybszej jezdzie a wiecej nerwowki. tu w vtsie poslizgi na lukach sa latwe do przewidzenia (nawet na mokrym) i sprawiaja frajde w ich opanowywaniu. w oplu mozna o tym pomazyc i kazdy poslizg to walka o pozostanie na drodze.
zreszta vts nie jest dla kobiet. typowy meski dominator.to nie jest auto dla kruchych istot.
mam nadzieje ze Sylwia tego czytac nie bedzie <lol>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 16 cze 2016, 16:20

piwo napisał(a): nawet nie chce myslec jakbym jezdzil wyzszej klasy autem i koszty bylyby razy dwa lub trzy. :(


Małe auta szybciej dostają po kości a jak piszesz że ciśniesz mu na maxa to nie dziw się że do roboty jest pół samochodu bo nic nie wytrzyma takiej jazdy a przecież w teamie nie jeździsz i sponsora nie masz :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 16 cze 2016, 16:26

i to jest dol. a przeciez powinno wszystko wytrzymywac. robia badziewie i tyle. licza ze ludzie sie beda piescic z autami. i z tego co widze to wiekszosc ludzi na tym swiecie sie piesci. jakies detailingi, wchodzenie w zakrety po 60km/h zamiast 140km/h, uzytkowanie silnika w zakresie obrotow 2-4 tys chodz odcinka jest pod 7500 itd. paranoja jakas. sytacja podobna do tej jak kiedys rower gorski oddalem do naprawy a koles mi mowi ze co pan to nie jest rower do jazdy po gorach tym trzeba jezdzic delikatnie i po rownym asfalcie. zenada. :)
mnie troche bawi taka sytuacja ale coz. kazdy robi jak uwaza. dla mnie auto ma byc niezawodne i znosic to do czego jest przeiwdziane. dlatego wole auto za 7tys zl uzywane niz sie piescic i dbac o nowe i sie bac ze o boze oby tylko zderzaka nie przerysowac ani lakierku nie zarysowac bo jezu jezu taka szkoda.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (222/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 16 cze 2016, 17:16

Wszystko ok tylko auta mają ,,specyfikację drogową" i nie są przystosowane tak na prawdę do ostrej jazdy a raczej okazjonalnego przyciśnięcia. Mają względnie mało palić i poprawnie się prowadzić. Jeśli chciałbyś auto które wytrzymuje takie zmagania to kosztowałoby 2x tyle, z resztą wiesz o co chodzi co ja tam Ci będę wywody prawił :P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy