Audi A8 D3 V8 benzyna 2003
Witam.
Alfa sprzedana w ciągu jednego dnia. A oto następca. Miało być V8 i jest, miało być japońskie, ale niestety nie jest
Audi A8 w nadwoziu D3. Sprowadzone z Niemiec. W moim posiadaniu od dwóch tygodni, ale jeszcze nie było czasu dokonać rejestracji. Po przesiadce z 1,9 JTD kultura pracy zachwyca. Nie jest to japońska wiertarka, ale jak dostanie obrotów, słychać, że pod maską pracuje V8. Zawieszenie regulowane co do twardości i wysokości. W trybie komfort płynie, a nie jedzie, niesamowita różnica po CRX-ie, w którym plomby wypadają z zębów.
To jest chyba pierwszy samochód w którym najpierw posiedziałem w środku kilka godzin z instrukcją obsługi, a następnie zdecydowałem się na jazdę. Choć nadal nie wiem jak powiązać telefon z zestawem głośnomówiącym. Na razie trzeba umyć, wysprzątać w środku itp
Silnik 3,7 V8 model BFL
280 koni
360 NM
ASB 6 biegów + quattro
2003
kolor – Z9W czarny ebony-efekt perłowy
Co do wyposażenia napiszę co mi się udało na razie znaleźć:
– 8 airbag
– ABS, ESP, EBD, ASR i coś tam jeszcze
– 4 elektryczne szyby
– tapicerka skórzana, brąz amaretto
– quattro
– automat 6 biegów
– pneumatyczne zawieszenie
– podgrzewane fotele przednie
– podgrzewana kierownica
– elektryczna regulacja przednich foteli
– wielofunkcyjna, elektrycznie regulowana skórzana kierownica
– elektryczny szyberdach
– elektryczna klapa bagażnika
– tempomat
– climatronic 2 strefowy
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, fotochrom, polift z kierunkami w obudowie
– składane lusterka
– lampy BI LED KOITO
– czujniki parkowanie przód + tył
– SIDE Asist ( asystent pasa ruchu, dołożony z polifta)
– Nawigacja MMI 2 Premium
-Audi fabryczne BOSE 12 głośników + sub
AMI Audi Multi interfejs(bluetooth, czytnik kart SD itp)
– centralny zamek
– Lusterko wewnętrzne, przyciemniane automatycznie
– drewniane wstawki
– 17 calowe alufelgi audi zima
– 19 cali lato
– wspomaganie kierownicy o regulowanej sile wspomagania
– Tylne lampy polift USA
– Licznik duży FIS
– Aktywny tempomat z radarem
– przycisk START/STOP
– podświetlenie wnętrza Ambiente light
– pakiet wnętrza chrom (przyciski, listwy)
– podłokietniki obite czarną skóra
– podświetlane schowki w drzwiach
– tuner TV + android box
– czujnik światło / deszcz
Tyle zauważyłem, reszta wyjdzie w praniu, jak na A8 nie za wiele. Brak fajerwerków typu domykanie drzwi, elektryczny bagażnik, czy elektryczne rolety. Ale za to mniej do psucia U znajomego jak na myjni urwali mechanizm od domykania bagażnika to ASO wystawiło rachunek prawie na 3 tysiące.
Kilka zdjęć zrobionych dzisiaj na szybko. Lepsze jak umyję i wywoskuję nadwozie.
Kilka zdjęć na nowych felgach.
Alfa sprzedana w ciągu jednego dnia. A oto następca. Miało być V8 i jest, miało być japońskie, ale niestety nie jest
Audi A8 w nadwoziu D3. Sprowadzone z Niemiec. W moim posiadaniu od dwóch tygodni, ale jeszcze nie było czasu dokonać rejestracji. Po przesiadce z 1,9 JTD kultura pracy zachwyca. Nie jest to japońska wiertarka, ale jak dostanie obrotów, słychać, że pod maską pracuje V8. Zawieszenie regulowane co do twardości i wysokości. W trybie komfort płynie, a nie jedzie, niesamowita różnica po CRX-ie, w którym plomby wypadają z zębów.
To jest chyba pierwszy samochód w którym najpierw posiedziałem w środku kilka godzin z instrukcją obsługi, a następnie zdecydowałem się na jazdę. Choć nadal nie wiem jak powiązać telefon z zestawem głośnomówiącym. Na razie trzeba umyć, wysprzątać w środku itp
Silnik 3,7 V8 model BFL
280 koni
360 NM
ASB 6 biegów + quattro
2003
kolor – Z9W czarny ebony-efekt perłowy
Co do wyposażenia napiszę co mi się udało na razie znaleźć:
– 8 airbag
– ABS, ESP, EBD, ASR i coś tam jeszcze
– 4 elektryczne szyby
– tapicerka skórzana, brąz amaretto
– quattro
– automat 6 biegów
– pneumatyczne zawieszenie
– podgrzewane fotele przednie
– podgrzewana kierownica
– elektryczna regulacja przednich foteli
– wielofunkcyjna, elektrycznie regulowana skórzana kierownica
– elektryczny szyberdach
– elektryczna klapa bagażnika
– tempomat
– climatronic 2 strefowy
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, fotochrom, polift z kierunkami w obudowie
– składane lusterka
– lampy BI LED KOITO
– czujniki parkowanie przód + tył
– SIDE Asist ( asystent pasa ruchu, dołożony z polifta)
– Nawigacja MMI 2 Premium
-Audi fabryczne BOSE 12 głośników + sub
AMI Audi Multi interfejs(bluetooth, czytnik kart SD itp)
– centralny zamek
– Lusterko wewnętrzne, przyciemniane automatycznie
– drewniane wstawki
– 17 calowe alufelgi audi zima
– 19 cali lato
– wspomaganie kierownicy o regulowanej sile wspomagania
– Tylne lampy polift USA
– Licznik duży FIS
– Aktywny tempomat z radarem
– przycisk START/STOP
– podświetlenie wnętrza Ambiente light
– pakiet wnętrza chrom (przyciski, listwy)
– podłokietniki obite czarną skóra
– podświetlane schowki w drzwiach
– tuner TV + android box
– czujnik światło / deszcz
Tyle zauważyłem, reszta wyjdzie w praniu, jak na A8 nie za wiele. Brak fajerwerków typu domykanie drzwi, elektryczny bagażnik, czy elektryczne rolety. Ale za to mniej do psucia U znajomego jak na myjni urwali mechanizm od domykania bagażnika to ASO wystawiło rachunek prawie na 3 tysiące.
Kilka zdjęć zrobionych dzisiaj na szybko. Lepsze jak umyję i wywoskuję nadwozie.
Kilka zdjęć na nowych felgach.
Ostatnio edytowano 31 mar 2020, 13:53 przez Lukano, łącznie edytowano 19 razy
Prośba o wrzucenie zdjęć na nasz serwer zgodnie z instrukcją:
viewtopic.php?f=321&t=177089
viewtopic.php?f=321&t=177089
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Może to nie jest najpiękniejsza generacja A8, ale podejrzewam, że komfortu nie brakuje. A chyba o to chodzi głównie w tej serii Gratulacje, spory kawał niemieckiej blachy. Obyś nie musiał za często serwisować, bo ceny niektórych gratów powalają
o masz, zamienił alfę na... no właśnie na coś w czym można odpocząć po długiej jeździe innym samochodem Graty
PS. Dziwne masz drzwi do garażu
PS. Dziwne masz drzwi do garażu
loockas napisał(a):Może to nie jest najpiękniejsza generacja A8, ale podejrzewam, że komfortu nie brakuje. A chyba o to chodzi głównie w tej serii Gratulacje, spory kawał niemieckiej blachy. Obyś nie musiał za często serwisować, bo ceny niektórych gratów powalają
To już kwestia gustu Mnie tam średnio podobają się te nowe wielkie mordeczki w audi. Założenie było do liftu, ze względu właśnie na wygląd i FSI. W tym się pływa a nie jeździ
Oprócz miechów zawieszenia nic za bardzo nie powala. Choć i te już da się zregenerować za 1500.
Neonixos666 napisał(a):na coś w czym można odpocząć po długiej jeździe innym samochodem
Po jeździe CRX-em czasem trzeba
Neonixos666 napisał(a):PS. Dziwne masz drzwi do garażu
Wyjątkowe
Dominator napisał(a):Saabina i tak ladniejsza
Z tym się zgadzam
rclmati napisał(a):A kolejne audi tez celowałem w takie tylko 4.2 ale koszta przerażają bardzo fajne auto, gratulacje
Twój temat już nie raz oglądałem. Każdy łącznie ze mną zawsze szuka 4,2.
Po roku szukania kupiłem zadbaną 3,7. To nie salon
Ja wiem co do kosztów, eksploatacyjne nie są większe niż saab(8 litrów oleju, filtry, no może rozrząd za 1500)
Za to nie ma wtrysków, pomp, dwumasów i reszty jak dyszlu.
No no kawał fury A8 to a A8 limuzyna pełna gębą komfort na pewno jest mega duży. Gratki zakupu:)
Bardzo mi się podoba czarny lakier i ta ruda skóra:) świetne ton wygląda. Czekam na te mody typu felgi 20' bo na tych jakoś mi sie nie podoba:p
Szerokości i bezawaryjnosci życzę:)
Aaaaa btw.
Dużo pije taka limuzyna?
Bardzo mi się podoba czarny lakier i ta ruda skóra:) świetne ton wygląda. Czekam na te mody typu felgi 20' bo na tych jakoś mi sie nie podoba:p
Szerokości i bezawaryjnosci życzę:)
Aaaaa btw.
Dużo pije taka limuzyna?
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Robi wrażenie. Szacun, bo auto na pewno dla odważnych (jako używane).
Swoją drogą niesamowite połączenie modernizmu i schyłku baroku. Tylko jedna firma to potrafi :P ;).
Swoją drogą niesamowite połączenie modernizmu i schyłku baroku. Tylko jedna firma to potrafi :P ;).
the right man in the wrong place...
U Ciebie zeby wymienić wycieraczki trzeba wprowadzić je w tryb serwisowy ?
Kolega rozbiera takie na części to mówi że tak nayebane jest tego wszystkiego..
Kolega rozbiera takie na części to mówi że tak nayebane jest tego wszystkiego..
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
D@m$on napisał(a):Bardzo mi się podoba czarny lakier i ta ruda skóra:) świetne ton wygląda.
Skóra tylko tak na zdjęciach wygląda, na żywo jasny brąz
D@m$on napisał(a):Czekam na te mody typu felgi 20' bo na tych jakoś mi sie nie podoba:p
Bo te są na zimówki Mają być odporne. Na lato mam inne 19 cali.
D@m$on napisał(a):Szerokości i bezawaryjnosci życzę:)
Aaaaa btw.
Dużo pije taka limuzyna?
Dzięki. Pije ile wlejesz Na razie dopiero drugie tankowanie. 100% miasto do 80 km/h, normalna jazda, bez pałowania, ale też bez ekojazdy wyszło 14 litrów. Myślę, że w 16-tu się zmieszczę, na trasie 10.
Paweł napisał(a): auto na pewno dla odważnych (jako używane).
Jako diesle zgadzam się, benzyna raczej aż taka problematyczna nie powinan być.
Paweł napisał(a):Swoją drogą niesamowite połączenie modernizmu i schyłku baroku.
heheh ciekawe określenie
kinki napisał(a):I mi kolor tej skóry się średnio podoba ale jak już się w niej siedzi to zapomina się o kolorze
komfort jazdy zapewne nieziemski
Pneumatyka dużo daje, a skóra na żywo normalna brązowa, zdjęcie z komórki i taki kolor
Kaszel91 napisał(a):U Ciebie zeby wymienić wycieraczki trzeba wprowadzić je w tryb serwisowy ?
Kolega rozbiera takie na części to mówi że tak nayebane jest tego wszystkiego..
Tego jeszcze nie sprawdzałem. Do zmiany aku musi być, inaczej nie odpalisz auta.No i jak ustawiałem ksenony, też musiał być tryb serwisowy. Ale to raczej norma. raczej nie bardziesj skomplikowany od nowych kompaktów.
slisman napisał(a):A furka zacna, gratki!
Dzięki
Ostatnio edytowano 1 gru 2015, 14:57 przez Lukano, łącznie edytowano 1 raz
Nie wiem czy to złudzenie, ale chyba lewa lampa jest nieco matowa, dopoerowałbym ją .
Kurde, jak patrze na takie fury, to mi odchodzi pomysł nowego kompaktu , a pewnie budżet na takie auto jest zbliżony
Kurde, jak patrze na takie fury, to mi odchodzi pomysł nowego kompaktu , a pewnie budżet na takie auto jest zbliżony
..::Born To Rise Hell::..
D@m$on napisał(a):Lukano pokaż te nowe fele:p
Nie są nowe
Te co mam teraz na samochodzie to są zimówki.
Letnie 19-tki leżą w garażu.
Ostatnio edytowano 1 gru 2015, 15:01 przez Lukano, łącznie edytowano 1 raz
rclmati napisał(a):A jak spalanie ?
Pod tym względem jestem mega pozytywnie zaskoczony. Zrobione jakieś 2200 kilometrów i średnio 14.6.
Honda mi pali 10, a tu V8, ASB 4x4 no i waga ponad 1750 kilo.
Kilka nowych zdjęć po myciu:
Skóra po pierwszym odświeżaniu.
Ostatnio edytowano 13 lis 2017, 11:56 przez Lukano, łącznie edytowano 2 razy
Lukano napisał(a):średnio 14.6.
jak będziesz się bawił w śniegu (a 4x4 skusi) to podejrzewam że będzie sporo wyższe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości