Mitsubishi Galant EA5A Avance :)
Strona 1 z 1
Przedstawiam mój "pojazd zastępczy". Jest to moje drugie mitsu pod rząd, wcześniej miałem colta CA 1.6 Na waszym forum jestem z ciekawości bo niestety mitsu nie ma żadnych nowych ciekawych modeli, a za kilka lat będzie trzeba się przesiąść na coś nowszego Podobają mi się szóstki II kombi – może kiedyś nabędę
Kilka słów o moim galu Mam go od 2012r (jakoś na dniach pyknie 3 lata razem).
Pod maską siedzi 2,5 V6 SOHC zasilany paliwem alternatywnym
Wyposażenie
Legenda: standard, dołożone, dołożone przeze mnie
-abs
-tlc (kontrola trakcji)
-3x airbag (kierownica + siedzenia)
-spryskiwacze lamp
-halogeny soczewkowe
-lampy dalekosiężne
-immobilizer
-alarm
-klimatronik
-4 szyby elektryczne
-podgrzewane, elektrycznie regulowane i elektrycznie składane lusterka
-podgrzewane siedzenia
-fotele regulowane elektrycznie
-tempomat
-lusterko fotochromatyczne
-światła zapalane samoczynnie po przekręceniu kluczyka
-automatyczne ryglowanie zamków
-podświetlanie wnętrza podłokietnika
-cyfrowy licznik kilometrów z 2 licznikami dziennymi
-podwójny podłokietnik
-regulacja odcinka lędźwiowego w 4 zakresach w obu fotelach (od twardego do miękkiego)
-regulacja elektryczna góra dół z podziałem na przód i tył siedziska obu foteli
-antenka automatyczna
-komputer pokładowy "UKP"
-zegary HC
-tweetery przy lusterkach
-lifty maski
-filtr kabinowy
-regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa
-podłokietnik tylny
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilotem
-nawigacja
-kamera cofania
-pilot sterowania radia przy kierownicy
wizualnie:
-pakiet Avance
-lotka z VR4 ze stopem
-wykończenie w drewnie + skórzana kierownica Nardi Torino
-alufelgi 16"
-lakier metalik
mechanicznie:
-tłumik końcowy Remus
-kolektor dolotowy z Legnum/VR4
-OEM rozpórka kielichów przednich z Legnum/VR4
Fotki:
Wnętrze:
Silnik:
Przyspieszenie :
Wykres z hamowni
Kilka słów o moim galu Mam go od 2012r (jakoś na dniach pyknie 3 lata razem).
Pod maską siedzi 2,5 V6 SOHC zasilany paliwem alternatywnym
Wyposażenie
Legenda: standard, dołożone, dołożone przeze mnie
-abs
-tlc (kontrola trakcji)
-3x airbag (kierownica + siedzenia)
-spryskiwacze lamp
-halogeny soczewkowe
-lampy dalekosiężne
-immobilizer
-alarm
-klimatronik
-4 szyby elektryczne
-podgrzewane, elektrycznie regulowane i elektrycznie składane lusterka
-podgrzewane siedzenia
-fotele regulowane elektrycznie
-tempomat
-lusterko fotochromatyczne
-światła zapalane samoczynnie po przekręceniu kluczyka
-automatyczne ryglowanie zamków
-podświetlanie wnętrza podłokietnika
-cyfrowy licznik kilometrów z 2 licznikami dziennymi
-podwójny podłokietnik
-regulacja odcinka lędźwiowego w 4 zakresach w obu fotelach (od twardego do miękkiego)
-regulacja elektryczna góra dół z podziałem na przód i tył siedziska obu foteli
-antenka automatyczna
-komputer pokładowy "UKP"
-zegary HC
-tweetery przy lusterkach
-lifty maski
-filtr kabinowy
-regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa
-podłokietnik tylny
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilotem
-nawigacja
-kamera cofania
-pilot sterowania radia przy kierownicy
wizualnie:
-pakiet Avance
-lotka z VR4 ze stopem
-wykończenie w drewnie + skórzana kierownica Nardi Torino
-alufelgi 16"
-lakier metalik
mechanicznie:
-tłumik końcowy Remus
-kolektor dolotowy z Legnum/VR4
-OEM rozpórka kielichów przednich z Legnum/VR4
Fotki:
Wnętrze:
Silnik:
Przyspieszenie :
Wykres z hamowni
Ostatnio edytowano 8 wrz 2015, 15:01 przez tresorex, łącznie edytowano 12 razy
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Prośba o wrzucenie zdjęć na nasz serwer zgodnie z instrukcją LINK
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Polowałem na ten pakiet dość długo ale udało się kupić w kolorze
Ten komp to Uniwersalny komputer pokładowy. Link do producenta: http://www.telwis.pl/uniwersalny-komput ... p-119.html
Na stronce rozpisane są wszystkie funkcje
Bardzo przydatne urządzenie
Ten komp to Uniwersalny komputer pokładowy. Link do producenta: http://www.telwis.pl/uniwersalny-komput ... p-119.html
Na stronce rozpisane są wszystkie funkcje
Bardzo przydatne urządzenie
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Jeden z najładniejszych Sedanów, jakie kiedykolwiek powstały – z tym pakietem jest miazga. Korci mnie taki Galant, ale na co mi takie wielkie auto... No ale ten wygląd
Wbrew pozorom nie jest tak duży na jakiego wygląda. Fakt, nie jest to smart, ale po przesiadce z colta (3 drzwiowy HB wielkości 323) miałem wrażenie, że siedzę w aucie tej samej wielkości tylko z dodatkową parą drzwi i wystającym bagażnikiem W sumie długość auta czuć przy parkowaniu na osiedlu jak przymierzam się czy zmieszczę się w jakąś lukę i wychodzi że wejdzie tam tylko 3/4 auta Auto ma 4,63m długości i 1,74m szerokości, a waży katalogowo ok 1300kg, ale trzeba sporo dodać na instalacje LPG i inne gadżety, które dołożyłem (rozpórka, trochę elektroniki, elektryczne fotele, których goły stelaż waży więcej niż kompletny fotel manualny ).
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Jak pierwszy raz zobaczyłem Gallanta na ulicy- pierwsze egzemplarze- to mi kopara opadła. Do dzisiaj twierdzę a lat trochę minęło , że wygląd ma [tiiit], groźny i w ogóle mega.
tresorex napisał(a):Pod maską siedzi 2,5 V6 SOHC zasilany paliwem alternatywnym
Chyba DOHC, na silniku jest napisane, że 24 zawory co wskazuje na DOHC
Dokładnie tak jak pisze PeKa jest to silnik z jednym wałkiem
Mimo że jest 1 wałek to na każdy cylinder są 4 zawory bo w głowicy są specjalne dźwigienki, które obsługują dodatkowe zawory, stąd 24V
DOHC dawali tylko w biturbo. Zauważyłem, że mitsu w latach 90 dawało dohc tylko w wersjach typu GTi lub innych topowych, które kręciły się wyżej do ok 9-10k.
Mimo że jest 1 wałek to na każdy cylinder są 4 zawory bo w głowicy są specjalne dźwigienki, które obsługują dodatkowe zawory, stąd 24V
DOHC dawali tylko w biturbo. Zauważyłem, że mitsu w latach 90 dawało dohc tylko w wersjach typu GTi lub innych topowych, które kręciły się wyżej do ok 9-10k.
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
A widzisz, to jednak mój błąd, który wziął się stąd, że nigdy nie widziałem SOHC z 4 zaworami na cylinder bo przeważnie są to 2 zawory Z takich silników z nietypową ilością zaworów jak na rodzaj silnika to tylko znam 4A-GE z Toyoty gdzie zaworów jest 5 na cylinder
luki_92_92 napisał(a): nigdy nie widziałem SOHC z 4 zaworami na cylinder
Hondy mają silniki 16V SOHC a nawet moje DiTD jest 16v SOHC
Pali mi średnio ok 14,5l LPG/100km
W mieście z klimą ok 16,5-17 (w dużych korkach)
Bez klimy w mieście ok 15 ale da się zejść do 13,5-14 jak się pojedzie oszczędnie.
W trasie jest rewelka bo ok 9,5-10l z klimą przy normalnej jeździe bez zamulania 90-110km/h z wyprzedzaniem w 3 osoby + bagażnik
Da się też zrobić taki wynik (przejechane 18,5km w 27 minut na 1l LPG):
W mieście z klimą ok 16,5-17 (w dużych korkach)
Bez klimy w mieście ok 15 ale da się zejść do 13,5-14 jak się pojedzie oszczędnie.
W trasie jest rewelka bo ok 9,5-10l z klimą przy normalnej jeździe bez zamulania 90-110km/h z wyprzedzaniem w 3 osoby + bagażnik
Da się też zrobić taki wynik (przejechane 18,5km w 27 minut na 1l LPG):
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości