Mitsubishi Lancer Sportback CX_3A 1.8 benz '10 Intense
Hej,
takie pytanie czysto eksploatacyjne..
Głośne to to jest przy prędkościach autostradowych? Mam w planie wymienić Premacy na coś niższego, ale chciałbym też cichszego i lancer jest na mojej wstępnej liście..
A co do Twojego auta, to gratki sensownych i nieprzesadzonych modyfikacji
pzdr
takie pytanie czysto eksploatacyjne..
Głośne to to jest przy prędkościach autostradowych? Mam w planie wymienić Premacy na coś niższego, ale chciałbym też cichszego i lancer jest na mojej wstępnej liście..
A co do Twojego auta, to gratki sensownych i nieprzesadzonych modyfikacji
pzdr
Jest dużo opinii, że to głośne auto, ale jak się przesiadłem z GY, to porównując, dla mnie tutaj jest ciszej. Nie wiem, czy wersja wyposażenia miała wpływ na wygłuszenie, ale może jak w mojej wersji jest lepsze audio, to i wygłuszyli je trochę lepiej. Poza tym skrzynia jest dość długa, więc przy wyższych prędkościach obroty są na akceptowalnym poziomie.
Póki co, największą zauważoną przeze mnie wadą w tym aucie, jest miękki lakier.
Dzięki
Póki co, największą zauważoną przeze mnie wadą w tym aucie, jest miękki lakier.
McMan napisał(a): co do Twojego auta, to gratki sensownych i nieprzesadzonych modyfikacji
Dzięki
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Hej ! Mam zamiar zmienić w maju swoją 3 BK na właśnie takiego Lancera, 1.8 w benzynie. Mam kilka pytań, a jako użytkownik tego pojazdu mam nadzieję że mi odpowiesz
1. Pierwsza kwestia to rdza. Czy występuje takie coś jak w pierwszych mazdach 3 i 6 że nadkola, klapa bagażnika i progi pokrywają się rdzą ?
2. Jak gra ta seryjna tuba w bagażniku ? daje ładny bas czy raczej jest to mizerny gadżet ?
3. Orientujesz się może czy felgi z Mazdy 3 będą pasować ? Mam nowe stalówki z zimówkami od BK i zastanawiam się czy będą pasować (felgi średnica: 16″ Szerokość: 6,50J″ Otwór centralny: 67,1 Rozstaw śrub: 5x114.3 Odsadzenie ET: 52,50 ), opony 205/55/R16.
Resztę wyczytałem w temacie, co potwierdza opnie o bezawaryjności i dobrym komforcie dla kierowcy. Pozdrawiam.
1. Pierwsza kwestia to rdza. Czy występuje takie coś jak w pierwszych mazdach 3 i 6 że nadkola, klapa bagażnika i progi pokrywają się rdzą ?
2. Jak gra ta seryjna tuba w bagażniku ? daje ładny bas czy raczej jest to mizerny gadżet ?
3. Orientujesz się może czy felgi z Mazdy 3 będą pasować ? Mam nowe stalówki z zimówkami od BK i zastanawiam się czy będą pasować (felgi średnica: 16″ Szerokość: 6,50J″ Otwór centralny: 67,1 Rozstaw śrub: 5x114.3 Odsadzenie ET: 52,50 ), opony 205/55/R16.
Resztę wyczytałem w temacie, co potwierdza opnie o bezawaryjności i dobrym komforcie dla kierowcy. Pozdrawiam.
- Od: 1 cze 2013, 15:49
- Posty: 57
- Auto: Była Mazda 3 1.6 Sedan 2004
Jest Mitsubishi Lancer Sportback 2010
1. Póki co, ruda się u mnie nie pojawiła.
2. Audio gra jak dla mnie bardzo przyjemnie. Na pewno lepiej niż BOSE w GY.
3. Felgi: rozstaw ten sam, otwór centralny ten sam, jedynie trochę wąsko będzie, bo w serii jest 7J ET46, ale pasować będą.
Pora napisać parę słów na temat zlotu w Poznaniu, na której byłem Lancerem i miałem okazję pojeździć po pełnej pętli Toru Poznań. Choć nie jest to maszyna torowa stworzona do takich prób, to było to naprawdę super doświadczenie i świetna zabawa Pełnowymiarowy tor, to jednak zupełnie co innego niż mini oesy. Misiek może nie wykręcił imponującego czasu (na co nawet nie liczyłem), ale też nie zawiódł i mimo całego dnia wkręcania na czerwone pole, nie spalił grama oleju. Nic też nie odpadło. Żeby móc pojechać trochę odważniej, przydałoby się na kupić przynajmniej na przód dodatkowy komplet felg z oponami, których nie będzie szkoda w przednionapędowym, podsterownym aucie, bo obawa o zjedzenie nowych opon, na których jeżdżę na co dzień, jednak trochę hamowała zapędy. Hamulce się spisały – była okazja w końcu porządnie je przetestować. Fajnie zaczęło mi się jeździć, kiedy zaczęło padać, Rainsporty naprawdę dają radę na mokrym.
Tak czy siak, naprawdę dało się wyszaleć i każdemu, kto chce poznać granice swojej maszyny i podszlifować swoje umiejętności za kółkiem polecam udział w takiej imprezie! Nawet cywilnym kanapowozem – zabawa przednia.
Poniżej kilka zdjęć znalezionych w zlotowej galerii. Podziękowania dla fotografów.
Ponadto na zlocie odwiedziłem hamownię, żeby zobaczyć co pokaże pełnia seria. Wyszło nad wyraz optymistycznie. Dane fabryczne mówią 140KM i 176Nm, wypluło 153,8KM i 184,0Nm.
2. Audio gra jak dla mnie bardzo przyjemnie. Na pewno lepiej niż BOSE w GY.
3. Felgi: rozstaw ten sam, otwór centralny ten sam, jedynie trochę wąsko będzie, bo w serii jest 7J ET46, ale pasować będą.
Pora napisać parę słów na temat zlotu w Poznaniu, na której byłem Lancerem i miałem okazję pojeździć po pełnej pętli Toru Poznań. Choć nie jest to maszyna torowa stworzona do takich prób, to było to naprawdę super doświadczenie i świetna zabawa Pełnowymiarowy tor, to jednak zupełnie co innego niż mini oesy. Misiek może nie wykręcił imponującego czasu (na co nawet nie liczyłem), ale też nie zawiódł i mimo całego dnia wkręcania na czerwone pole, nie spalił grama oleju. Nic też nie odpadło. Żeby móc pojechać trochę odważniej, przydałoby się na kupić przynajmniej na przód dodatkowy komplet felg z oponami, których nie będzie szkoda w przednionapędowym, podsterownym aucie, bo obawa o zjedzenie nowych opon, na których jeżdżę na co dzień, jednak trochę hamowała zapędy. Hamulce się spisały – była okazja w końcu porządnie je przetestować. Fajnie zaczęło mi się jeździć, kiedy zaczęło padać, Rainsporty naprawdę dają radę na mokrym.
Tak czy siak, naprawdę dało się wyszaleć i każdemu, kto chce poznać granice swojej maszyny i podszlifować swoje umiejętności za kółkiem polecam udział w takiej imprezie! Nawet cywilnym kanapowozem – zabawa przednia.
Poniżej kilka zdjęć znalezionych w zlotowej galerii. Podziękowania dla fotografów.
Ponadto na zlocie odwiedziłem hamownię, żeby zobaczyć co pokaże pełnia seria. Wyszło nad wyraz optymistycznie. Dane fabryczne mówią 140KM i 176Nm, wypluło 153,8KM i 184,0Nm.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Dzięki Łukasz
W Olsztynie już raczej nie bywam. Musisz się w końcu na jakiś zlot pofatygować
W Olsztynie już raczej nie bywam. Musisz się w końcu na jakiś zlot pofatygować
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Dzięki Łukasz
W Olsztynie już raczej nie bywam. Musisz się w końcu na jakiś zlot pofatygować
No troszkę male dziecko z żoną ^^ czasu mało wolnego mi pozostawiają
Ale lepiej powiedz czemu z m6 na lancera się przesiadłeś bo ja powoli muszę myśleć nad czymś większym bo do m3 to powoli ciężko się z gratami zmieścić. A Lancer w sedanie zmieści spokojnie wózek dla dziecka i kilka toreb ?
oh4shi napisał(a):Ale lepiej powiedz czemu z m6 na lancera się przesiadłeś
Na pewno nie ze względu na praktyczność Przestrzeni bagażowej w M6 było zawsze pod dostatkiem i tutaj jest zdecydowanie gorzej, bagażnik w Lancerze szału nie robi. Póki co, problem z wózkiem jeszcze mnie nie dotyczy, ale sądzę, że wszedłby, bo bagażnik jest w miarę długi i ustawny, choć płaski. Nie wiem jak jest w sedanie, ale do mnie praktyczność sedana nie przemawia. Wolę mieć mniej litrów pojemności z dobrym dostępem, płaską podłogą i możliwością jego powiększenia.
Na Twoje potrzeby, to raczej GH w kombi lub jakiś CX-5,7,9
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Cx9
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
zemoj napisał(a):Na Twoje potrzeby, to raczej GH w kombi lub jakiś CX-5,7,9
Dokładniej to kwestia kasy jaką będę mógł przeznaczyć na samochód ^^
ale pod uwagę to właśnie m6 kombi m5 no i jak miał bym możliwość podjechania z wózkiem i zobaczenia czy się zmieści to lancera w sedanie bo w sportbacku to jest mniej miejsca niż w mojej m3 ^^
Co do Cx-7 to mega mi się podoba ale jakaś mega duża to ona nie jest zwłaszcza w środku
W ostatnim czasie dokończyłem konserwację podwozia. Zabezpieczona została reszta podłogi, której poprzednio nie dałem już rady zrobić oraz progi. Teraz już cały spód jest zakonserwowany.
Pomalowane zostały też zaciski lakierem żaroodpornym Foliatec w kolorze RS Blue. Fajnie się to komponuje w połączeniu z wentylami i nakrętkami.
Pod maskę wpadły teleskopy TEIN. Nie pracują do końca tak, jak sobie to wyobrażałem – przy podnoszeniu maski trzeba im pomóc, jednak już po uniesieniu maska trzyma się stabilnie u góry.
Dziś przyszła pora na porządne mycie nadwozia i kół + nałożenie QD, czernidła na opony oraz środka na elementy plastikowe. Potem odkurzanie wnętrza i dressing na plastiki wewnątrz.
Na koniec powiem, że powoli noszę się ze sprzedażą Miśka... Trudno będzie mi się z nim rozstać, trochę poprawiłem fabrykę, włożyłem w niego dużo serca. Auto jest w stanie idealnym, jeździ się nim i wygląda jakby dopiero co wyjechał z salonu, a nawet moim zdaniem lepiej. Rozstawać będę się na pewno w smutku, ale planuję kupić coś sportowego do szaleństw + jakiegoś ogóra na dojazdy do pracy. Kiedy przybędzie coś do zabawy, nie będę w stanie ze względu na czas i finanse dalej zajmować się Lancerem tak jak do tej pory, a nie mógłbym patrzeć jak marnieje na moich oczach... Dużo mnie ta decyzja kosztuje, ale zdecydowałem, że na rozsądek jeszcze w życiu przyjdzie czas, a póki jeszcze nie mam potomstwa, to chcę trochę motoryzacyjnie poszaleć
Za jakiś czas pewnie pojawi się ogłoszenie, bardzo bym chciał oddać Lancera w ręce kogoś, kto doceni jego stan i będzie dalej dbał, więc na razie dzielę się informacją tutaj.
Pomalowane zostały też zaciski lakierem żaroodpornym Foliatec w kolorze RS Blue. Fajnie się to komponuje w połączeniu z wentylami i nakrętkami.
Pod maskę wpadły teleskopy TEIN. Nie pracują do końca tak, jak sobie to wyobrażałem – przy podnoszeniu maski trzeba im pomóc, jednak już po uniesieniu maska trzyma się stabilnie u góry.
Dziś przyszła pora na porządne mycie nadwozia i kół + nałożenie QD, czernidła na opony oraz środka na elementy plastikowe. Potem odkurzanie wnętrza i dressing na plastiki wewnątrz.
Na koniec powiem, że powoli noszę się ze sprzedażą Miśka... Trudno będzie mi się z nim rozstać, trochę poprawiłem fabrykę, włożyłem w niego dużo serca. Auto jest w stanie idealnym, jeździ się nim i wygląda jakby dopiero co wyjechał z salonu, a nawet moim zdaniem lepiej. Rozstawać będę się na pewno w smutku, ale planuję kupić coś sportowego do szaleństw + jakiegoś ogóra na dojazdy do pracy. Kiedy przybędzie coś do zabawy, nie będę w stanie ze względu na czas i finanse dalej zajmować się Lancerem tak jak do tej pory, a nie mógłbym patrzeć jak marnieje na moich oczach... Dużo mnie ta decyzja kosztuje, ale zdecydowałem, że na rozsądek jeszcze w życiu przyjdzie czas, a póki jeszcze nie mam potomstwa, to chcę trochę motoryzacyjnie poszaleć
Za jakiś czas pewnie pojawi się ogłoszenie, bardzo bym chciał oddać Lancera w ręce kogoś, kto doceni jego stan i będzie dalej dbał, więc na razie dzielę się informacją tutaj.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Co w planach?
MPS?
Przytuliłbym go od Ciebie ale jeszcze jeżdżę chomikiem i pewnie jeszcze chwilkę pojeżdżę, bo właśnie wepchnąłem prawie dwie dychy w elewację
Może FD3S?
A tak całkiem poważnie, oby autko trafiło do rozsądnego właściciela co zadba o auto jak Ty. Ja po ostatnich jazdach też mam ogromną zagwozdkę co do auta... Z powodu zmuszenia do szybkiego zakupu auta, nie kupiłem żadnego dupowozu na dojazdy do pracy, a potem odłożyć coś i drugie auto do zabawy. Jedyny problem jaki bym miał to niepewna sytuacja w pracy przez nasz zasrany rząd i kwestie OZE w "s(z)ejmie"... Oby się Tobie udało. Pamiętaj, że OC też idą w górę, również przez jełopów z wiejskiej.
A tak całkiem poważnie, oby autko trafiło do rozsądnego właściciela co zadba o auto jak Ty. Ja po ostatnich jazdach też mam ogromną zagwozdkę co do auta... Z powodu zmuszenia do szybkiego zakupu auta, nie kupiłem żadnego dupowozu na dojazdy do pracy, a potem odłożyć coś i drugie auto do zabawy. Jedyny problem jaki bym miał to niepewna sytuacja w pracy przez nasz zasrany rząd i kwestie OZE w "s(z)ejmie"... Oby się Tobie udało. Pamiętaj, że OC też idą w górę, również przez jełopów z wiejskiej.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Ja obstawiam M6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości