Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9 JTD CF3 '06
Z nowości kupione dwie opony Goodyear Eagle NCT5, na suchej nawierzchni fajnie kleją no i są zdecydowanie cichsze jak poprzednie.
Co więcej.. Nie długo będzie luźny wydech, w planie jest wycinka kata i środkowy przelotowy? Ale to po badaniach technicznych, które kończą się pod koniec miesiąca
Co więcej.. Nie długo będzie luźny wydech, w planie jest wycinka kata i środkowy przelotowy? Ale to po badaniach technicznych, które kończą się pod koniec miesiąca
ja bym na razie samego kata wywalił.
To samo powiedział monter, który będzie dłubać wydech. Tylko kata wyciąć i w to miejsce kwasówke pod wymiar. Ale zobaczymy jak to bedzie..
Mam jeszcze jedno pytanie do czytających ten temat Dzwoniłem do trzech firm zajmujących się chiptuningiem, z zapytaniem ile będzie kosztować nowy soft i jakich można się spodziewać przyrostów. Padło zapytanie czy coś było robione mechanicznie i ile ma seria km/nm? Mówię że wydajniejszy FMIC, luźniejszy wydech i zaślepka EGR. Liczę że na rolkach więcej pokaże po tych modach jak na samej serii. I myślę że po wygranej mapie powinno pokazać 160/350nm bo widziałem takie przyrosty po samym FMIC. Pan z którym rozmawiałem powiedział 145-150km i 330nm tyle to na seryjnych podzespołach wychodzi Teraz pytanie szukać dalej innych firm zajmujących się podnoszeniem mocy czy ryzykować i jechać tam gdzie dzwonilem? Nie ukrywam, że mam teraz dylemat..
Mam jeszcze jedno pytanie do czytających ten temat Dzwoniłem do trzech firm zajmujących się chiptuningiem, z zapytaniem ile będzie kosztować nowy soft i jakich można się spodziewać przyrostów. Padło zapytanie czy coś było robione mechanicznie i ile ma seria km/nm? Mówię że wydajniejszy FMIC, luźniejszy wydech i zaślepka EGR. Liczę że na rolkach więcej pokaże po tych modach jak na samej serii. I myślę że po wygranej mapie powinno pokazać 160/350nm bo widziałem takie przyrosty po samym FMIC. Pan z którym rozmawiałem powiedział 145-150km i 330nm tyle to na seryjnych podzespołach wychodzi Teraz pytanie szukać dalej innych firm zajmujących się podnoszeniem mocy czy ryzykować i jechać tam gdzie dzwonilem? Nie ukrywam, że mam teraz dylemat..
Skoro kolesie mowia ,ze tak wyjdzie to pewnie mają racje, ale wiesz ze na hamowni moze wyjść wiecej Tylko pewnie chodzi o to ,ze to bedzie bezpieczna moc .
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
nie wiem jak ze sprężarką i ciśnieniem na szynie w stosunku do wersji 120KM ale myślę że 150KM na tym intercoolerze to bezpieczna wartość dla osprzętu, oczywiście da się więcej tylko jak na to zareaguje wysilona sprężarka i pompa wysokiego ciśnienia. Tego nikt nie jest w stanie sprawdzić a nikt nie chce złej opinii i woli delikatnie do tego podejść.
Można powiedzieć że na seryjnym IC tyle można ale nikt nie sprawdzi jaka jest temp. spalin która może po jakimś czasie wydmuchać uszczelkę.
Można powiedzieć że na seryjnym IC tyle można ale nikt nie sprawdzi jaka jest temp. spalin która może po jakimś czasie wydmuchać uszczelkę.
Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło Jeśli chodzi o osprzęt silnika, to przygotowuje silnik pod soft od poprzedniego roku. Czyli czyszczenie EGR, kolektor ssący, przepustnica (o ile tak można ją nazwać), wtryski. wpadło nowe sprzęgło, sprężarka była regenerowana (popmuje tak jak powinna) itd. Chcę być pewny, że auto jest przygotowane jak najlepiej pod ten zabieg nie chce być zaskoczony niedoborem mocy, po z hamowaniu. Tak czy inaczej chyba nie ma co się jarać, w maju wszystko będzie jasne jak to będzie wyglądało
PS. Dzięki za sprowadzenie na ziemię
PS. Dzięki za sprowadzenie na ziemię
Znacz może różnice między CF3 a CF4?
a jaka jest różnica w osprzęcie Twojej 120KM a jego 115KM?
Różnica jest taka, że w JTD paliwo podawane jest w dwóch dawkach. Pierwsza dawka mniejsza w celu rozgrzania wnętrza cylindra aby zasadnicza dawka została lepiej spalona.
Teraz kolej na JTD-M multi jak sama nazwa wskazuje (wiele), w tym przypadku od 3 do 5 dawek tej samej ilości paliwa co w JTD było w 2 co ma na celu osiągnięcie jeszcze lepszego spalania uzyskanie większej mocy i mniejszej ilość szkodliwych substancji w spalinach (ochrona środowiska) oraz odbywa się to ciszej. Chyba jakoś wyjaśniłem Lukano Twoja 147 miała nieco inny silnik, chociaż przepaści między nimi nie bylo. Wiem że w M-Jetach były skrzynie 6cio biegowe. Tak czy inaczej po pierwszym pomiarze na rolkach liczę że wypluje więcej jak seria pokazuje
Teraz kolej na JTD-M multi jak sama nazwa wskazuje (wiele), w tym przypadku od 3 do 5 dawek tej samej ilości paliwa co w JTD było w 2 co ma na celu osiągnięcie jeszcze lepszego spalania uzyskanie większej mocy i mniejszej ilość szkodliwych substancji w spalinach (ochrona środowiska) oraz odbywa się to ciszej. Chyba jakoś wyjaśniłem Lukano Twoja 147 miała nieco inny silnik, chociaż przepaści między nimi nie bylo. Wiem że w M-Jetach były skrzynie 6cio biegowe. Tak czy inaczej po pierwszym pomiarze na rolkach liczę że wypluje więcej jak seria pokazuje
właśnie o to chodzi że 1.9 JTDm jest to CR nowszej generacji gdzie ciśnienie wtrysku jest wyższe oraz podzielone na więcej dawek co za tym idzie efekty w zmianie mapy mogą być zupełnie inne.
Na dwóch stronach znanych firma zajmujących się chip tuningiem jest że z tej wersji robią 145KM więc z IC myślę że lekko ponad 150KM da się spokojnie.
Na dwóch stronach znanych firma zajmujących się chip tuningiem jest że z tej wersji robią 145KM więc z IC myślę że lekko ponad 150KM da się spokojnie.
Neonixos666 napisał(a):a jaka jest różnica w osprzęcie Twojej 120KM a jego 115KM?
Pompa, wtryski itp. A czasem turbo nie jest o stałej geometrii? U mnie było zmiennej.
wilusjdm napisał(a):Lukano Twoja 147 miała nieco inny silnik, chociaż przepaści między nimi nie bylo. Wiem że w M-Jetach były skrzynie 6cio biegowe.
Pamięć już nie ta, ja cały czas myślałem, że masz identyczny silnik co u mojej już byłej.
6 biegów były w 16V.
Neonixos666 napisał(a):Na dwóch stronach znanych firma zajmujących się chip tuningiem jest że z tej wersji robią 145KM więc z IC myślę że lekko ponad 150KM da się spokojnie.
Na stronach oficjalnie zawsze piszą mniej, nigdy nie wiadomo w jakim stanie samochód przyjedzie. Żeby ktoś potem nie reklamował, że jest mniej. A jak wyciśnie się wiecej to każdy zadowolony.
Czekamy na efekty
Lukano napisał(a):A czasem turbo nie jest o stałej geometrii?
Turbo o stałej geometrii było w wersjach przed liftem (w starszym CF). U mnie jest zmienna geometria, jedynie co innego było to tak jak napisał Neonixos większe ciśnienie w listwie CR jeśli chodzi o wersję M-Jet
Dzisiaj z racji wolnego czasu poczyściłem trochę skórę, zawsze jakoś nie mogłem się za to zabrać (tak porządnie). Stołki były trochę zabrudzone, najgorszy był od strony kierowcy, ale i z nim się uporałem W ruch poszedł Nielsen, szczotka z miękkim włosem do skóry i mikrofibra. Efekt jest zadowalający
Jeśli chodzi o km przejechane na tych piastach, to myślę 5tkm już zrobilem może ciut więcej. Śmiało mogę powiedzieć że jeszcze nie słychać niepokojących dźwięków producent niby daje gwarancję na 2lata, zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.
Z racji ładnej pogodny i wolnej soboty, Bella dostała nowe końcówki drążków kierowniczych i łączniki stabilizatora. Jutro wymiana płynu wspomagania. W tygodniu w końcu zabieram się za korektę
Jak tam? było coś dłubane w sofcie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości