Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9 JTD CF3 '06

Postprzez wilusjdm » 23 wrz 2017, 20:58

Można powiedzieć, że przed zalaniem do baku preparatu LM Diesel Spülung, było wszystko w porządku. Istnieje możliwość, że gdzieś jakieś zanieczyszczenia dostały się właśnie do regulatora. Podobny przypadek wyczytałem na innym forum.

Dopisano 24 wrz 2017, 14:51:

Regulator rozebrany wyczyszczony, przedmuchany i efekt jakby mniej szarpało... Ewidentnie kończy się żywot regulatora... W chwili czasu wyczyściłem ponownie czujnik doładowania, i wyjąłem zaślepke z EGR.
Załączniki
IMAG0226.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 12:51
Posty: 1942 (0/11)
Skąd: Olsztynek
Auto: Mazda 323F Z5 MazdaSpeed – Była
Alfa Romeo 156 SW JTD – Jest

Postprzez Neonixos666 » 24 wrz 2017, 20:09

Później w EDC16C39 nie wkładali już regulatora na szynie a jedynie jest czujnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 7472 (16/98)
Skąd: Szczytno
Auto: Signum

Postprzez wilusjdm » 21 paź 2017, 19:25

Czujnik ciśnienia i pompa paliwa (w zbiorniku) została wymieniona, a poprawy zero Ja********! W poniedziałek dzwonie do mechanika bo mam już dość... Jeśli się okaże, że przyczyną, będzie jakaś pierdółka to nie wiem co zrobię <glupek2> Ale wydaje mi się, że chyba jednak pompa wysokiego ciśnienia pada na zakrętach jeszcze bardziej szarpie, to może nie ogarniać? Ale koniec wróżenia z fusów!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 12:51
Posty: 1942 (0/11)
Skąd: Olsztynek
Auto: Mazda 323F Z5 MazdaSpeed – Była
Alfa Romeo 156 SW JTD – Jest

Postprzez Neonixos666 » 21 paź 2017, 19:53

wszystko na kompie było by widać ciśnienie przewidywalne a rzeczywiste bez wróżenia z fusów czy pompa wyrabia czy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 7472 (16/98)
Skąd: Szczytno
Auto: Signum

Postprzez wilusjdm » 21 paź 2017, 21:24

Racja, ale tak czy inaczej Alfa musi odwiedzić mechanika, bez podpięcia kompa ani rusz. A ja niestety nie mam takiej możliwości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 12:51
Posty: 1942 (0/11)
Skąd: Olsztynek
Auto: Mazda 323F Z5 MazdaSpeed – Była
Alfa Romeo 156 SW JTD – Jest

Postprzez wilusjdm » 27 paź 2017, 17:33

Alfa wylądowała wczoraj u zaprzyjaźnionego mechanika. Dzisiaj telefon od niego i jest dobrze, problem nie występuje w silniku <nie powiem> a w napędzie, przegub wewnętrzny się skończył, nigdy w życiu bym nie przypuszczał że to może być przegub... Masakra. Szybka decyzja zamawiamy OEM Fiatowski, dodatkowo wymiana walniętej świecy żarowej. I sprawdzenie czy są jakieś błędy w kompie. Także jestem happy bo myślałem że będą duże koszta.
PS. Części które wymieniłem osobiście, wymienione może nie potrzebnie poza wtryskami, ale uchroniłem się od kłopotu, który kiedyś w przyszłości mógłby mnie spotkać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 12:51
Posty: 1942 (0/11)
Skąd: Olsztynek
Auto: Mazda 323F Z5 MazdaSpeed – Była
Alfa Romeo 156 SW JTD – Jest

Postprzez wilusjdm » 30 paź 2017, 18:20

Dzisiaj Alfetta odebrana śmiga jak trzeba :D wymienione jeszcze 4ry świece żarowe na oryginalne, błędów nie pokazało poza uszkodzoną świecą. Nic tylko się cieszyć z jazdy :D

Za nami już 200tys.km :D wczoraj w końcu zabrałem się za spalone dwie żarówki, jedna od temp. silnika a druga mniej widoczna od popielniczki <lol> teraz nie biję po oczach..
Załączniki
IMAG0235.jpg
IMAG0239.jpg
IMAG0243.jpg
IMAG0244.jpg
IMAG0245.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 12:51
Posty: 1942 (0/11)
Skąd: Olsztynek
Auto: Mazda 323F Z5 MazdaSpeed – Była
Alfa Romeo 156 SW JTD – Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy