Subaru Impreza STI
Czyli jak jednak się wybiorę na zlot, to już mam szukać konkurencyjnych opon?
Bartek jak by to był inny rozmiar czyli 17 to kupił bym coś innego a jak bym miał kasę to kupił bym r1r albo r888. No i wystarczy, że umiesz jeździć opony nie będą ważne hehe bo ja to nie ogarniam dalej mam styl 1/4 mili.
Wiesz ja mam styl jazdy po bułki i się przejechać
a 17 w przyzwoitych pieniądzach jakie byś kupił?
a 17 w przyzwoitych pieniądzach jakie byś kupił?
Nie na razie coś na czym da się jeździć na codzień i raczej ułęż.
Potwierdzam,fajnie kleily,nawet na suchym.Tylko ze strasznie "bąblują"mialem oba modele i to samo.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Rainsport`y mają miękką ściankę boczną wg mnie. Na deszczu nie miałem jednak okazji ich docenić (a wiele osób bardzo docenia ) Na suchym strasznie szybko leci bieżnik – ząbkują i odpadają szybko kawałki gumy z bieżnika. Wg mnie bardziej uniwersalny jest Sport Maxx RT
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Dawno mnie w tym wątku nie było
Już nawet nie pamiętam co opisywałem a co nie bo ciągle brakuje czasu. Federale spisują się super, 2tłoczek po regeneracji z nowym płynem i z winmaxami daję radę w tak lekkim aucie a mocy jest dużo za dużo. Śmiem twierdzić, że jest szybciej od mojej byłej niebieskiej coupe 20vt. Dolot Apexi poprawił znacznie wkręcanie się na obroty a mocy przybywa cały czas do samego końca obrotomierza. Wszystkie płyny wymienione, zostały mi już chyba tylko chlapacze
Zdjęcia na szybko ale widać chociaż jak auto teraz wygląda.
Już nawet nie pamiętam co opisywałem a co nie bo ciągle brakuje czasu. Federale spisują się super, 2tłoczek po regeneracji z nowym płynem i z winmaxami daję radę w tak lekkim aucie a mocy jest dużo za dużo. Śmiem twierdzić, że jest szybciej od mojej byłej niebieskiej coupe 20vt. Dolot Apexi poprawił znacznie wkręcanie się na obroty a mocy przybywa cały czas do samego końca obrotomierza. Wszystkie płyny wymienione, zostały mi już chyba tylko chlapacze
Zdjęcia na szybko ale widać chociaż jak auto teraz wygląda.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości