Nissan 200SX S13 SR20DET '89 2.0T BLACK SHEEP
to nissan Skyline R30 z 1985r jedyny w PL, 100% oryginał.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
No przecież to stary Skay. Na pierwszy rzut oka można rozpoznać ( po tylnych lampach )
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Tylne lampy do R34 niewiele się zmieniły
Jak zawsze długo nie wytrzymałem jeżdżąc na jednych felgach
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Wyglądają zacnie. Jakie parametry felgi i opony? I gdzie zdjęcia na aucie ja się pytam?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
felgi 18x10 ET20, opony 225/40, zdjęcia na aucie będą jak założę
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Ładne przyznaję. Ale co z hamulcami? Robiłeś coś, czy brak pomysłu
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Do normalnej jazdy hamulce są bardzo dobre, na razie nie mam w planach jakiejś imprezy na torze więc odpuściłem i zająłem się wyglądem. Ogólnie plan jest na hamulce taki, żeby wywalić pompę absu i założyć większe tarcze. Zrobię to jak założę felgi, poszerzki i tylny zderzak
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Dlatego właśnie pytam, bo jak wiadomo wątek śledzę na bieżąco. Jakieś konkretne plany od czego te tarcze będą
Dopisano 20 maja 2016, o 14:41:
A jeszcze co to za opona
Dopisano 20 maja 2016, o 14:41:
A jeszcze co to za opona
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
tarcze będą z murano 350mm, do tego adaptery, żeby taka tarcza weszła na zacisk z s14, a opony do PAXARO SUMMER.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Pokaż na aucie koła
A dlaczego właściwie te seryjne hamulce nie dają rady? Z tego co mi się wydaje (jeśli się mylę popraw) to są to niemal identyczne zaciski jak w imprezie gc8 (4tłoczki z tarczą 300mm przód i tył jednotłoczek 266mm). Auta stosunkowo letnie co powoduje, że jeśli zaciski pracują prawidłowo i jest świeży płyn daje to radę Chyba, że zależy Ci na "look`u" większych tarczy
A dlaczego właściwie te seryjne hamulce nie dają rady? Z tego co mi się wydaje (jeśli się mylę popraw) to są to niemal identyczne zaciski jak w imprezie gc8 (4tłoczki z tarczą 300mm przód i tył jednotłoczek 266mm). Auta stosunkowo letnie co powoduje, że jeśli zaciski pracują prawidłowo i jest świeży płyn daje to radę Chyba, że zależy Ci na "look`u" większych tarczy
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Tutaj problem pojawił się na torze w Poznaniu...
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
tak Marius, to takie właśnie hamulce, tu przy normalnej jeździe problemu nie ma, na ulicy hamuje świetnie, bo hamulce są zimne, ale na torze przy hamowaniu co chwilę po prostu tych hamulców zabrakło. Cały czas obwiniam pompę absu, bo jest nie podłączona i tylko hamuje przepływ płynu.
Do tego czuję, że siła hamowania jest przeniesiona za mocno na przód, bo czasem potrafię zblokować przednie koła przy nagłym hamowaniu.
Dopisano So, 21 maja 2016, 08:56:
Do tego czuję, że siła hamowania jest przeniesiona za mocno na przód, bo czasem potrafię zblokować przednie koła przy nagłym hamowaniu.
Dopisano So, 21 maja 2016, 08:56:
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Wygląda przepięknie ale z tymi oponami pojechales po bandzie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Wygląda świetnie!! Jeszcze poszerzki i będzie world class
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Tasman20Wroc i 9 gości