Nissan 200SX S13 SR20DET '89 2.0T BLACK SHEEP
korzystając z tego, że auto na razie jeździ trochę przy nim porobiłem
pilnie potrzebował lepszego chłodzenia, nowa chłodnica zrobiła robotę, jest dużo większa i grubsza, rdzeń 50mm, temperatura robocza spadła o 10'C, czyli wróciła do fabrycznej wartości 80'C
Po montażu chłodnicy poprawiłem trochę dolot:
i na koniec mały bling bling
pilnie potrzebował lepszego chłodzenia, nowa chłodnica zrobiła robotę, jest dużo większa i grubsza, rdzeń 50mm, temperatura robocza spadła o 10'C, czyli wróciła do fabrycznej wartości 80'C
Po montażu chłodnicy poprawiłem trochę dolot:
i na koniec mały bling bling
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Powiem Ci, że jak S13 nie podobała mi się nigdy to Twoja wygląda całkiem nieźle
Marzenia o S14 odkładam na później, choć to później już chyba nigdy nie nastąpi bo ceny idą w górę z roku na rok a egzemplarzy ubywa a nie przybywa.
Marzenia o S14 odkładam na później, choć to później już chyba nigdy nie nastąpi bo ceny idą w górę z roku na rok a egzemplarzy ubywa a nie przybywa.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Trytytka/binda czy jak kto zwał zawsze w modzie. Przy takim wykresie to pewnie robi robotę na ulicy. Fajnie, że wreszcie jest sprawne
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Problemy z chłodzeniem mam nadzieję zażegnane, dołożyłem jeszcze seryjne wisko i tunel, a wywaliłem elektryczne wentylatory w końcu jakoś zapełniłem tą japę między silnikiem a chłodnicą jeszcze kilka dni do zlotu, więc na pewno będą testy
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Barthek napisał(a):Marzenia o S14 odkładam na później, choć to później już chyba nigdy nie nastąpi bo ceny idą w górę z roku na rok a egzemplarzy ubywa a nie przybywa.
Weź nawet nie mów
Pozdrawiam wszystkich, którzy robią coś w swoich autach na ostatnią chwilę przed zlotem
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Tak, beny, musiałem dokręcić opaskę od węża wody, ale była ukryta pod kolektorem, więc trochę roboty było
Heh dzięki, nie spodziewałem się tej nagrody, tylko w zasadzie nie mam do czego tego gazu włożyć, ale mam pół roku na wykorzystanie, więc do tego czasu chyba kupię jakąś mocną benzynę na daily
O zlocie mogę powiedzieć, że był na maksymalnie wysokim poziomie, jazda po prawdziwym torze wyścigowym to kompletnie co innego niż ułożony z pachołków tor na lotnisku. Nissan spisał się prawie idealnie, nie nawalił, nie obróciło panewki, a dostał porządną chłostę. Jedynym problemem były hamulce i opony, po kilku hamowaniach przegrzały się i mocno osłabły, natomiast opony na mokrym nie trzymały w ogóle Gdybym nie miał okazji jeździć po torze to nigdy nie przekonałbym się o tym, że trzeba te układy poprawić, na zwykłej ulicy nigdy by nie sprawiły problemu, dla tego tym bardziej jestem zadowolony, że mogłem poznać granice auta i swoje
Ogólnie bawiłem się jak zawsze świetnie i serdecznie dziękuję wszystkim którzy się do tego przyczynili: organizatorom, klubowiczom i forumowiczom z którymi miałem przyjemność rozmawiać oraz obsłudze toru.
Heh dzięki, nie spodziewałem się tej nagrody, tylko w zasadzie nie mam do czego tego gazu włożyć, ale mam pół roku na wykorzystanie, więc do tego czasu chyba kupię jakąś mocną benzynę na daily
O zlocie mogę powiedzieć, że był na maksymalnie wysokim poziomie, jazda po prawdziwym torze wyścigowym to kompletnie co innego niż ułożony z pachołków tor na lotnisku. Nissan spisał się prawie idealnie, nie nawalił, nie obróciło panewki, a dostał porządną chłostę. Jedynym problemem były hamulce i opony, po kilku hamowaniach przegrzały się i mocno osłabły, natomiast opony na mokrym nie trzymały w ogóle Gdybym nie miał okazji jeździć po torze to nigdy nie przekonałbym się o tym, że trzeba te układy poprawić, na zwykłej ulicy nigdy by nie sprawiły problemu, dla tego tym bardziej jestem zadowolony, że mogłem poznać granice auta i swoje
Ogólnie bawiłem się jak zawsze świetnie i serdecznie dziękuję wszystkim którzy się do tego przyczynili: organizatorom, klubowiczom i forumowiczom z którymi miałem przyjemność rozmawiać oraz obsłudze toru.
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Świetna ta pszczółka Mam nadzieję, że nic mi w tym roku nie wypadnie na ostatnią chwilę i zobaczymy się w Rykach bo bardzo bym chciał poznać waszą ekipę osobiście.
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
ty masz regulowane zawieszenie?
patrzac na 3 minute filmu klubowego wyglada na to ze masz za betonowo ustawiony tyl. daj conajmniej o 10 klikniec mniej na amorach z tylu i i 5 wiecej z przodu. wtedy nie bedzie tak bez sensu gubilo auto przyczepnosci tylu po odpuszczeniu gazu.
patrzac na 3 minute filmu klubowego wyglada na to ze masz za betonowo ustawiony tyl. daj conajmniej o 10 klikniec mniej na amorach z tylu i i 5 wiecej z przodu. wtedy nie bedzie tak bez sensu gubilo auto przyczepnosci tylu po odpuszczeniu gazu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Coś chyba w tym jest bo tam naprawdę nic się nie działo a nagle auto poleciało bokiem z niewiadomych przyczyn. Warto byłoby wypróbować radę b.Doświadczonego
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
jak bym miał regulowaną twardość to pewnie bym tak zrobił, ale niestety nie mam :/
a ten spin wyszedł dlatego, że za mocno opóźniłem hamowanie, hamowałem i redukowałem w zakręcie
a ten spin wyszedł dlatego, że za mocno opóźniłem hamowanie, hamowałem i redukowałem w zakręcie
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kilka fotek sprzed i z samego zlotu w wilczych.
A tu nissan w doborowym towarzystwie
A tu nissan w doborowym towarzystwie
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości