Ford Probe I 2.2 GT F2T – 92'
1, 2
Czekam na ostatnią część układanki – kolanko redukcyjne 83 – 63 mm, do tego czasu muszę ogarnąć wloty do intercoolera.
Byłem dzisiaj się zapytać o rurę do połączenia turbosprężarki z IC, okazało się że kosztuje 100 zł za metr... Mi w starej brakowało dosłownie 5 cm, bo musiałem założyć odwrotnie gumy do IC, więc znalazłem aluminiową rurę o idealnej średnicy 45 mm i dociąłem sobie łącznik przedłużając dosyć sporo starą rurę, tak więc 50 zł zaoszczędzone.
A, no i wywaliłem chłodnicę oleju skrzyni biegów, bo i tak nie działała a blokowała mi miejsce na podłączenie do IC
Na zdjęciach widać wstępną przymiarkę dolotu i moją rzeźbę z ciętymi kolankami
Byłem dzisiaj się zapytać o rurę do połączenia turbosprężarki z IC, okazało się że kosztuje 100 zł za metr... Mi w starej brakowało dosłownie 5 cm, bo musiałem założyć odwrotnie gumy do IC, więc znalazłem aluminiową rurę o idealnej średnicy 45 mm i dociąłem sobie łącznik przedłużając dosyć sporo starą rurę, tak więc 50 zł zaoszczędzone.
A, no i wywaliłem chłodnicę oleju skrzyni biegów, bo i tak nie działała a blokowała mi miejsce na podłączenie do IC
Na zdjęciach widać wstępną przymiarkę dolotu i moją rzeźbę z ciętymi kolankami
- Od: 23 lut 2014, 19:43
- Posty: 24
- Skąd: Kraków
- Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'
Dolot już został założony kilka dni temu, wszystko działa tak jak powinno. Niestety najprawdopodobniej uszkodzony jest TPS (nie reaguje zmianą napięcia na otwarcie przepustnicy) i świece również idą w pierwszej kolejności do wymiany. Straciłem też hamulce, serwo poszło się paść
Blow Offa wywaliłem bo po 10 minutach zaczął przepuszczać, co było do przewidzenia
Blow Offa wywaliłem bo po 10 minutach zaczął przepuszczać, co było do przewidzenia
- Od: 23 lut 2014, 19:43
- Posty: 24
- Skąd: Kraków
- Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'
Dwa razy polerka ręczna pastą Brayt T1 + T-Cut na koniec. Wyszło dobrze jak na 4h szorowania
Założyłem też stożek Simota ze względu na brak miejsca na oryginalną puszkę filtra po zmianie gumy dolotu. Uporządkowałem i polutowałem co trzeba było w wiązce silnika, okleiłem ją również taśmą materiałową
A tak Probe prezentowało się w dniu zakupu :lol:
http://pokazywarka.pl/c51x1p/
Weszło w niego już ponad 1,5 tysiąca i końca nie widać :mrgreen: Teraz zakupiłem halogen, dywaniki, gumę przepływomierza, sondę lambde, zaworek i całą lampę z silniczkiem podnoszenia
Założyłem też stożek Simota ze względu na brak miejsca na oryginalną puszkę filtra po zmianie gumy dolotu. Uporządkowałem i polutowałem co trzeba było w wiązce silnika, okleiłem ją również taśmą materiałową
A tak Probe prezentowało się w dniu zakupu :lol:
http://pokazywarka.pl/c51x1p/
Weszło w niego już ponad 1,5 tysiąca i końca nie widać :mrgreen: Teraz zakupiłem halogen, dywaniki, gumę przepływomierza, sondę lambde, zaworek i całą lampę z silniczkiem podnoszenia
- Od: 23 lut 2014, 19:43
- Posty: 24
- Skąd: Kraków
- Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości