Ford Probe I 2.2 GT F2T – 92'

Postprzez Odcina » 28 mar 2014, 17:27

Jednooki bandyta :D
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Rotaryx » 29 mar 2014, 18:08

Czekam na ostatnią część układanki – kolanko redukcyjne 83 – 63 mm, do tego czasu muszę ogarnąć wloty do intercoolera.

Byłem dzisiaj się zapytać o rurę do połączenia turbosprężarki z IC, okazało się że kosztuje 100 zł za metr... Mi w starej brakowało dosłownie 5 cm, bo musiałem założyć odwrotnie gumy do IC, więc znalazłem aluminiową rurę o idealnej średnicy 45 mm i dociąłem sobie łącznik przedłużając dosyć sporo starą rurę, tak więc 50 zł zaoszczędzone.
A, no i wywaliłem chłodnicę oleju skrzyni biegów, bo i tak nie działała a blokowała mi miejsce na podłączenie do IC

Na zdjęciach widać wstępną przymiarkę dolotu i moją rzeźbę z ciętymi kolankami :D
Załączniki
DSC_0016.jpg
DSC_0014.jpg
DSC_0013.jpg
DSC_0011.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2014, 19:43
Posty: 24
Skąd: Kraków
Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'

Postprzez Rotaryx » 30 mar 2014, 20:26

Dzisiaj postanowiłem zrobić sobie blow off'a, koszt – 12 zł <lol>
Załączniki
DSC_0012.jpg
DSC_0013.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2014, 19:43
Posty: 24
Skąd: Kraków
Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'

Postprzez Rotaryx » 7 kwi 2014, 14:21

Dolot już został założony kilka dni temu, wszystko działa tak jak powinno. Niestety najprawdopodobniej uszkodzony jest TPS (nie reaguje zmianą napięcia na otwarcie przepustnicy) i świece również idą w pierwszej kolejności do wymiany. Straciłem też hamulce, serwo poszło się paść <lol>
Blow Offa wywaliłem bo po 10 minutach zaczął przepuszczać, co było do przewidzenia ;)
Załączniki
DSC_0015.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2014, 19:43
Posty: 24
Skąd: Kraków
Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'

Postprzez Rotaryx » 19 kwi 2014, 20:02

Dwa razy polerka ręczna pastą Brayt T1 + T-Cut na koniec. Wyszło dobrze jak na 4h szorowania :)

Założyłem też stożek Simota ze względu na brak miejsca na oryginalną puszkę filtra po zmianie gumy dolotu. Uporządkowałem i polutowałem co trzeba było w wiązce silnika, okleiłem ją również taśmą materiałową :)

A tak Probe prezentowało się w dniu zakupu :lol:

http://pokazywarka.pl/c51x1p/

Weszło w niego już ponad 1,5 tysiąca i końca nie widać :mrgreen: Teraz zakupiłem halogen, dywaniki, gumę przepływomierza, sondę lambde, zaworek i całą lampę z silniczkiem podnoszenia :D
Załączniki
DSC_0105.jpg
Untitled-1.jpg
DSC_0110.jpg
DSC_0109.jpg
DSC_0103.jpg
DSC_0099.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2014, 19:43
Posty: 24
Skąd: Kraków
Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'

Postprzez Rotaryx » 26 kwi 2014, 20:39

Lampa naprawiona, sleepy eyes na guzik zrobione :D
Załączniki
IMG_0499.JPG
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2014, 19:43
Posty: 24
Skąd: Kraków
Auto: Ford Probe 2.2 GT 92' – sprzedany
Mazda 626 GD F8 1.8 12V 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy