Saab 9-5 SportKombi 2.3t '03
Strona 1 z 1
Witam ponownie, tym razem jako "zdrajca"
Po 4 latach z Madzią przyszedł czas na zmiany. Poszukiwania były z dużym rozrzutem: civic VIII i VII gen, accord VII gen, mazda 3, volvo s60, saab 9-3... i jak to często bywa zakup okazał się niespodziewany. Po odrzuceniu z różnych względów pozostałych modeli poszukiwania skupiły się na s60 i ss 9-3. S60 okazało się za drogie, a 9-3 przeraziło jakością lakierowanych plastików... i tak oto poniższe autko stało się moją własnością
Silnik: 2.3t 185KM ( obecnie 210KM i 350Nm)
Kolor: Ciemna zieleń
Skrzynia: automatyczna, 5-biegowa
Wersja wyposażenia: ARC
Ponadto wyposażenie i bajery:
– skórzana tapicerka
– xenony
– elektryczna regulacja foteli przednich ( kierowcy z pamięcią)
– wentylowane i podgrzewane fotele przednie
– podgrzewana tylna kanapa
– czujnik deszczu
– fotochromatyczne lusterka zewnętrzne i wewnętrzne
– tempomat
– elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
– ESP
– Night Panel
Fotki jeszcze od sprzedającego... nowych pewnie długo nie będzie.
Na razie ciężko przywyknąć do przeskoku z 626GE... szczególnie pod względem wyposażeniowym. Najwiekszym minusem jest niestety spalanie stąd pierwszą przewidzianą modyfikacją będzie instalacja podtlenku LPG choć być może wcześniej lekka zmiana mapy paliwa na nieco ponad 200KM i ok 340Nm
22.01.2014
Nowa mapa paliwowa co skutkuje: 210KM i 350KM.
07.02.2014
Instalacja lpg na gratach:
– Reduktor AC R01
– Zbiornik 59l ( 51l netto)
– Sterownik Stag Qbox
– Wtryskiwacze Hana 2001 blue
Po 4 latach z Madzią przyszedł czas na zmiany. Poszukiwania były z dużym rozrzutem: civic VIII i VII gen, accord VII gen, mazda 3, volvo s60, saab 9-3... i jak to często bywa zakup okazał się niespodziewany. Po odrzuceniu z różnych względów pozostałych modeli poszukiwania skupiły się na s60 i ss 9-3. S60 okazało się za drogie, a 9-3 przeraziło jakością lakierowanych plastików... i tak oto poniższe autko stało się moją własnością
Silnik: 2.3t 185KM ( obecnie 210KM i 350Nm)
Kolor: Ciemna zieleń
Skrzynia: automatyczna, 5-biegowa
Wersja wyposażenia: ARC
Ponadto wyposażenie i bajery:
– skórzana tapicerka
– xenony
– elektryczna regulacja foteli przednich ( kierowcy z pamięcią)
– wentylowane i podgrzewane fotele przednie
– podgrzewana tylna kanapa
– czujnik deszczu
– fotochromatyczne lusterka zewnętrzne i wewnętrzne
– tempomat
– elektrycznie składane lusterka zewnętrzne
– ESP
– Night Panel
Fotki jeszcze od sprzedającego... nowych pewnie długo nie będzie.
Na razie ciężko przywyknąć do przeskoku z 626GE... szczególnie pod względem wyposażeniowym. Najwiekszym minusem jest niestety spalanie stąd pierwszą przewidzianą modyfikacją będzie instalacja podtlenku LPG choć być może wcześniej lekka zmiana mapy paliwa na nieco ponad 200KM i ok 340Nm
22.01.2014
Nowa mapa paliwowa co skutkuje: 210KM i 350KM.
07.02.2014
Instalacja lpg na gratach:
– Reduktor AC R01
– Zbiornik 59l ( 51l netto)
– Sterownik Stag Qbox
– Wtryskiwacze Hana 2001 blue
Ostatnio edytowano 12 lut 2014, 21:13 przez prezes83, łącznie edytowano 2 razy
Dobry Szwed nie jest zły Ładna sztuka,szerokości ps:działa ta wentylacja foteli,sprawdza się?(w zime pewnie nie bardzo ale w lato bardziej przydatne)
Wentylki w fotelach i składane lusterka to rzadka rzecz w 9-5.
ARC jest najrzadszą wersją.
Ja szukałem Audi, saaaba itp. No i miał być tylko w benzynie. A kupiłem Alfę z dieselkiem
Spalanie niestety takie będzie, przy tej masie mocy i automacie
Ja po roku z 9-5 założyłem podtlenek, ale najpierw zwiększyłem moc do jakiś 230 koni.
ARC jest najrzadszą wersją.
Ja szukałem Audi, saaaba itp. No i miał być tylko w benzynie. A kupiłem Alfę z dieselkiem
Spalanie niestety takie będzie, przy tej masie mocy i automacie
Ja po roku z 9-5 założyłem podtlenek, ale najpierw zwiększyłem moc do jakiś 230 koni.
No myślę, że wentylacja będzie zbawienna w lecie
Na więcej mocy jak 200KM trzeba by już mechanicznie dłubać... więc nie wiem czy nie rozsądniejsze w tym momencie będzie zamiana na Aero z manualem
zigu18... kwestia gustu oczywiście. Na żywo jednak ten "parapet" robi wrażenie
Na więcej mocy jak 200KM trzeba by już mechanicznie dłubać... więc nie wiem czy nie rozsądniejsze w tym momencie będzie zamiana na Aero z manualem
zigu18... kwestia gustu oczywiście. Na żywo jednak ten "parapet" robi wrażenie
Ano zostało Trochę jest do ogarnięcia, no ale z tym trzeba się liczyć...mało kto sprzedaje auto po wymianach do jazdy. Silnik okazał się być w stanie rewelacyjnym więc jeden stres mniej
Dzięki
Dzięki
prezes83 napisał(a):Na więcej mocy jak 200KM trzeba by już mechanicznie dłubać...
Nie trzeba mechanicznie. Ja miałem przed liftową, czyli 175 koni i po pierwszym hamowaniu wypluła chyba 208 koni. Trochę zabawy i da radę 220-230.Co nie zmienia faktu, że i 200 już robi robotę. Trzeba pamiętać tylko o automacie u Ciebie, nie wytrzymuje więcej jak 350 NM. Więcej to już zmiana turbo, potem wydech i 300 pęka bez problemu. Jeździłem 9-3, tą starą z tym silnikiem która miała 350 koni.
prezes83 napisał(a):zigu18... kwestia gustu oczywiście. Na żywo jednak ten "parapet" robi wrażenie
Ten parapet to fabryczna robota, na żywo mnie się podoba. Też miałem taką zakładać.
Fajny, też brałem pod uwagę zakup ale znajomy, długoletni komisant samochodowy mi odradzał, nie pamiętam dlaczego...
Okleina aż się prosi o "przeklejenie" na nową (czarne alu szczotkowane?)
ile siorbie?
Okleina aż się prosi o "przeklejenie" na nową (czarne alu szczotkowane?)
ile siorbie?
Jako komisant powód pewnie ten sam co i mazda... brak części, drogie części itd...
No cóż... już słyszałem że będę się czuł jak w trumnie od środka Podeślij jakiś wzór okleiny.
I jeszcze musi humor popsuć na weekend no!
Hm... od 8 (80-100km/h) do 15,5 ( 25km/h wg komputera). Przy "dobrej" autostradowej jeździe 10,5.
No cóż... już słyszałem że będę się czuł jak w trumnie od środka Podeślij jakiś wzór okleiny.
oblivion napisał(a):ile siorbie?
I jeszcze musi humor popsuć na weekend no!
Hm... od 8 (80-100km/h) do 15,5 ( 25km/h wg komputera). Przy "dobrej" autostradowej jeździe 10,5.
Przy spokojnej jeździe Szwajcaria-Polska nawet 6,5 ;–)
Tanie części mercedes
- Od: 7 kwi 2010, 15:07
- Posty: 37
- Skąd: Wejherowo
- Auto: Szwed
Fajoski! Mógłbym takim jeździć. :)
Spalanie moim zdaniem bardzo akceptowalne (nie będę pisał ile pali C5 o podobnej mocy, a spędza mi to sen z powiek). Nieco przeraża mnie jednak brak sklepów z częściami, a mam zwyczaj latać po każdy zniszczony plasticzek, czy podrdzewiałą śrubkę.
Spalanie moim zdaniem bardzo akceptowalne (nie będę pisał ile pali C5 o podobnej mocy, a spędza mi to sen z powiek). Nieco przeraża mnie jednak brak sklepów z częściami, a mam zwyczaj latać po każdy zniszczony plasticzek, czy podrdzewiałą śrubkę.
the right man in the wrong place...
auć, wolę moje spalanie...prezes83 napisał(a):I jeszcze musi humor popsuć na weekend no!
alu takie:
Paweł napisał(a):mam zwyczaj latać po każdy zniszczony plasticzek, czy podrdzewiałą śrubkę.
To daj znać jak będziesz jakąś furę sprzedawał
Ogólnie z częściami nie ma źle z tego co do tej pory widzę. Jest kilka elementów nieporównywalnie drogich w stosunku do innych marek, jednak wydaje mi się, że w każdym aucie takie części występują.
A spalanie, no cóż... automat i prawie 1700kg masy swoje robi.
oblivion jak będzie czas na wiosnę to może i pomyślę Liczę na instrukcję montażu
Nie ma sprawy, jak przyjedziesz to ci wykleję za free, tylko kup folię i obczaj demontaż plastików
prezes83 napisał(a):Ogólnie z częściami nie ma źle z tego co do tej pory widzę. Jest kilka elementów nieporównywalnie drogich w stosunku do innych marek, jednak wydaje mi się, że w każdym aucie takie części występują.
Hmmm, kaseta??
Rozrząd łańcuch, tańszy niż VW, BMW itp. Turbo, kasa taka sama jak innych. Zawieszenie misz-masz vectry C i B
Paweł bo po części to nie lata się do sklepu Tylko internet. Kupisz każdy plastyczek, śrubkę co tylko chcesz. Jak nie w Polsce to w Anglii, a tam sporo części wychodzi taniej nawet z przesyłką.
Mam już chyba szóstego saaba
Saab cars zbankrutował w 2010 roku, za to saab parts miał, no i nadal ma się wyśmienicie.
Tego wszyscy się boją. Dla mnie plus jest taki, że ich ceny spadły od tych sprzed lat.
Komisant w Polsce poleci tylko VW i Audi bo tylko to idzie w polsce i to sprowadzają.
Spalanie rewelka, nie ma co marudzić, mój lpt-ek to do 13-14 zaczynał rozmowę
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości