BMW 320d , E91, "08 – nowy daily car
Cześć,
Jakiś czas temu zacząłem szukać następstwa dla mojej ukochanej Mazdy – Mazda 3 BK Monte Carlo Yellow . Jako, że był to mój samochód codzienny postanowiłem poszukać czegoś co jeszcze bardziej "daily". Powoli wchodząc w dorosłe życie, myśląc o przyszłości postanowiłem, że raczej będzie to kombi i najchętniej w dieslu bo ostatnio jeżdżę sporo, a zarówno E30 jak MPS i Jeep do oszczędnych nie należą
Po jakimś czasie, i obejrzanych kilku autach trafiło się to praktycznie wymarzone – BMW E91 2008 rok
Samochód sprowadzony z Włoch od pierwszego właściciela, miał kilka drobnych otarć ale pochodzenie niestety zobowiązuje Najważniejsza była dla mnie bezwypadkowość i pewność przebiegu oraz stanu technicznego. Udało się i mam na prawdę fajny egzemplarz.
Dane podstawowe:
Wersja wyposażenia: M pakiet, individual, shadowline
Silnik: 2,0 diesel N47, 177 KM
Kolor: Black saphire
Przebieg na dziś tj. 18.05.13 – 120 tkm.
Wyposażenie:
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Centralny zamek
Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
Halogeny
Światła Xenonowe
Skórzana tapicerka Dakota
Czarna podsufitka individual
Listwy shadowline – czarny połysk
M-pakiet zawnętrzny
Pakiet M- technic – zawieszenie
M-pakiet wewnętrzny
Sportowe fotele
Wielofunkcyjna kierownica
System START/STOP – gasi auto np. na światłach
Podświetlanie klamek od zewnątrz
Nawigacja professional DVD
Audio BMW
Komputer pokładowy
System odzyskujący energie z hamowania
Parktronic – PDC
8x Airbag
17" alufelgi
Elementy M-pakiet, M-technic:
Zderzak przedni
Zderzak tylny
Progi
Listwy wewnętrzne
Kierownica M
Gałka zmiany biegów M
Czarna podsufitka
Fotele sportowe
Obniżone zawieszenie
Grubsze stabilizatory
Twardsze amortyzatory
Planowane modyfikacje:
Felgi aluminiowe 18" BBS CK
Układ wydechowy BMW Performance
Carbnowe nakładki na lusterka BMW
Carbonowe nakładki przedniego zderzaka BMW
Czarny grill – BMW performance
Przyciemnienie szyb
Usunięcie emblematu modelu
Montaż jasnych żarówek ringów – LED
Tylne lampy blackline BMW
Amortyzator Bilstein B8 bądź Koni Sport
Obecnie czekam na zamówione felgi – generalnie już dotarły niestety jedną uszkodził kurier więc muszę jeszcze poczekać kilka dni na nową. Modyfikacje pewnie będą rozłożone w dłuższym czasie gdyż większość części BMW Performance ma na prawdę chore ceny więc nie ma się z czym śpieszyć tylko powoli odkładać na nową zabawkę
Kilka fotek:
Jakiś czas temu zacząłem szukać następstwa dla mojej ukochanej Mazdy – Mazda 3 BK Monte Carlo Yellow . Jako, że był to mój samochód codzienny postanowiłem poszukać czegoś co jeszcze bardziej "daily". Powoli wchodząc w dorosłe życie, myśląc o przyszłości postanowiłem, że raczej będzie to kombi i najchętniej w dieslu bo ostatnio jeżdżę sporo, a zarówno E30 jak MPS i Jeep do oszczędnych nie należą
Po jakimś czasie, i obejrzanych kilku autach trafiło się to praktycznie wymarzone – BMW E91 2008 rok
Samochód sprowadzony z Włoch od pierwszego właściciela, miał kilka drobnych otarć ale pochodzenie niestety zobowiązuje Najważniejsza była dla mnie bezwypadkowość i pewność przebiegu oraz stanu technicznego. Udało się i mam na prawdę fajny egzemplarz.
Dane podstawowe:
Wersja wyposażenia: M pakiet, individual, shadowline
Silnik: 2,0 diesel N47, 177 KM
Kolor: Black saphire
Przebieg na dziś tj. 18.05.13 – 120 tkm.
Wyposażenie:
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Centralny zamek
Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
Halogeny
Światła Xenonowe
Skórzana tapicerka Dakota
Czarna podsufitka individual
Listwy shadowline – czarny połysk
M-pakiet zawnętrzny
Pakiet M- technic – zawieszenie
M-pakiet wewnętrzny
Sportowe fotele
Wielofunkcyjna kierownica
System START/STOP – gasi auto np. na światłach
Podświetlanie klamek od zewnątrz
Nawigacja professional DVD
Audio BMW
Komputer pokładowy
System odzyskujący energie z hamowania
Parktronic – PDC
8x Airbag
17" alufelgi
Elementy M-pakiet, M-technic:
Zderzak przedni
Zderzak tylny
Progi
Listwy wewnętrzne
Kierownica M
Gałka zmiany biegów M
Czarna podsufitka
Fotele sportowe
Obniżone zawieszenie
Grubsze stabilizatory
Twardsze amortyzatory
Planowane modyfikacje:
Felgi aluminiowe 18" BBS CK
Układ wydechowy BMW Performance
Carbnowe nakładki na lusterka BMW
Carbonowe nakładki przedniego zderzaka BMW
Czarny grill – BMW performance
Przyciemnienie szyb
Usunięcie emblematu modelu
Montaż jasnych żarówek ringów – LED
Tylne lampy blackline BMW
Amortyzator Bilstein B8 bądź Koni Sport
Obecnie czekam na zamówione felgi – generalnie już dotarły niestety jedną uszkodził kurier więc muszę jeszcze poczekać kilka dni na nową. Modyfikacje pewnie będą rozłożone w dłuższym czasie gdyż większość części BMW Performance ma na prawdę chore ceny więc nie ma się z czym śpieszyć tylko powoli odkładać na nową zabawkę
Kilka fotek:
Foty jak zwykle na najwyższym poziomie Świetny daily car
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Śliczna , zewnątrz i wewnątrz poezja, bardzo mi się podoba. Jasny środek Ciekawe jak będzie w utrzymaniu.
Chodzi mi taka po głowie w przyszłości jak będę zmieniał kiedyś, tylko zastanawiałem się nad 330xd.
Chodzi mi taka po głowie w przyszłości jak będę zmieniał kiedyś, tylko zastanawiałem się nad 330xd.
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Tez myslalem nad 330 ale nie bylo mnie stac na naprwde dobry egzemplarz. Co do ciasnoty – miejsca i tak jest troche wiecej niz w Mazdzie 3 wiec narzekac nie moge. Chociaz moj ojciec mowi, ze jemu jest ciasno ale z niego jest kawal chlopa, ja jestem raczej z tych w miare szczuplych
Jesli chodz o jasny srodek to nie maproblemow z jego utrzymaniem Ojciec w Swoim aucie ma taki i praktycznie nie trzeba o nieg specjalnie dbac.
Jesli chodz o jasny srodek to nie maproblemow z jego utrzymaniem Ojciec w Swoim aucie ma taki i praktycznie nie trzeba o nieg specjalnie dbac.
Ostatnio edytowano 19 maja 2013, 12:03 przez radzi89, łącznie edytowano 1 raz
radzi89 napisał(a):Jesli chodz o jasny srodek to nie maproblemow z jego utrzymaniem ojciec. Swoim aucie ma taki i praktycznie nie trzeba o nieg specjalnie dbac.
Kiedyś w mojej pracy mieli kanapę w podobnym kolorze, w skórze. Różni ludzie przychodzili i siadali, co skutecznie zmieniało kolor na ciemniejszy, ale mieliśmy taki fajny środek również od BMW do skór. Pianka i do niej gąbeczka, psikało się pianką, potem przeciągało gąbeczką z zestawu i kolor powracał w kilka chwil. Tobie też bym polecał taki produkt, ponieważ wiadomo, że jasne odcienie może nadal będą jasne i tego aż tak bardzo nie będzie widać, ale one się będą brudzić...
Skóry są o tyle dobre, że nie trzeba ich mocno szorować, nie schną 2 lata i wyglądają pięknie jak są czyste.
Jeszcze raz gratulacje
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Fajny daily car, pozazdrościć
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Piękne auto, szukałem 320i w kombi, nie wyszło.
Jeden, spory minus, tylna kanapa jest straszna. Kolega ma coś takiego jak z Ty, w ciemnym welurze. Tył jest jak ławka drewniana, twardy, nie trzyma na boki i ja przy wzroście 182 dotykam głową podsufitki.
Po jeździe e46 i e90, stwierdzam ze e46 z tyłu jest wygodniejszym autem, ale e90 ma lepsze zawieszenie i prowadzi się sporo pewniej.
Jeden, spory minus, tylna kanapa jest straszna. Kolega ma coś takiego jak z Ty, w ciemnym welurze. Tył jest jak ławka drewniana, twardy, nie trzyma na boki i ja przy wzroście 182 dotykam głową podsufitki.
Po jeździe e46 i e90, stwierdzam ze e46 z tyłu jest wygodniejszym autem, ale e90 ma lepsze zawieszenie i prowadzi się sporo pewniej.
..::Born To Rise Hell::..
Szczerze mówiąc siedziałem z tyłu raz przez kilka kilometrów więc jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Praktycznie prawie zawsze jeżdżę sam albo w edwie osoby więc mi to nie przeszkadza
Z tego co wiem tylna kanapa u mnie jest lekko inna niż w normalnych wersjach ze względu właśnie na sportowe fotele.
Co do zawieszenia jest super ale muszę przyznać, że twarde – raczej twardsze niż eibach w Maździe.
Z tego co wiem tylna kanapa u mnie jest lekko inna niż w normalnych wersjach ze względu właśnie na sportowe fotele.
Co do zawieszenia jest super ale muszę przyznać, że twarde – raczej twardsze niż eibach w Maździe.
radzi89 napisał(a):Co do zawieszenia jest super ale muszę przyznać, że twarde – raczej twardsze niż eibach w Maździe.
Fabryczny zawias jak na auto "rodzinne" jest bardzo twardy. Kolega jeździ tylko BMW, ma drobną przeszłość w KJS itp. potrafi jeździć i to co on tym autem wyprawia jest naprawdę szalone.
Sam powiedział, że boi się siadać ponownie do swojej drugiej BMW (e46), bo stwierdza ze się w niej zabije jak będzie utrzymywał podobny styl jazdy.
Masz "panoramę"? To jest coś co mnie urzekło w tym aucie. To był jedyny powód który nie pozwolił mi kupić BMW. Moje musiało mieć panoramę, a w PB ciężej znaleźć kombi z panoramą.
Aktualne s60 także nie ma panoramy, ale w porównaniu z BMW było ponad 10 tyś tańsze i trafiłem 2.4 w dieslu z AT i 185KM pod maską.
..::Born To Rise Hell::..
Niestety panoramy nie ma to jest największy minus. Wcześniej już oglądałem inne egzemplarze i dwa z nich miały szklany dach jest super to fakt ale bardziej zależało mi na właściwym egzemplarzu i jasnym wnętrzu
Zawieszenie jest tutaj jeszczee twardsze niż w pozostałych BMW bo jest tutaj m-technic czyli twardsze i niższe o 3cm sprężyny, krótsze i twardsze amorki oraz grubsze stabilizatory. Przez to rezygnuję z opon runflat bo jest po prostu za twardo
Zawieszenie jest tutaj jeszczee twardsze niż w pozostałych BMW bo jest tutaj m-technic czyli twardsze i niższe o 3cm sprężyny, krótsze i twardsze amorki oraz grubsze stabilizatory. Przez to rezygnuję z opon runflat bo jest po prostu za twardo
Ostatnio edytowano 19 maja 2013, 23:21 przez radzi89, łącznie edytowano 1 raz
Szacun ;–).
Co jak co, ale zazdraszczam Ci tylu fajnych fur. Jeszcze tylko wymienisz tą ostatnią Mazdę na jakieś e60 (zauważalna tendencja w kierunku niemieckiej motoryzacji ) i będę zmuszony skasować temat swojej S60 i posłać go w Polskę .
Gratki fury i czekam na kolejne uaktualnienia.
Co jak co, ale zazdraszczam Ci tylu fajnych fur. Jeszcze tylko wymienisz tą ostatnią Mazdę na jakieś e60 (zauważalna tendencja w kierunku niemieckiej motoryzacji ) i będę zmuszony skasować temat swojej S60 i posłać go w Polskę .
Gratki fury i czekam na kolejne uaktualnienia.
..::Born To Rise Hell::..
Nie no spokojnie MPS jeszcze zostaje co jak co ale lubimy to autko, zobaczymy jak dalej się wszystko potoczy Teraz wystawiamy na sprzedaż 207cc
fajne autko,gratuluje. Jeżdziłem kilka dni e61 z tym silnikiem ze skrzyną aut. i ogólnie mnie mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Bardzo małe spalanie, bardzo dobre osiągi, miałem wrazenie że jest tam wiekszy silnik niż 2.0d . W mniejszym e91 bedzię na pewno jeszcze szybciej i oszczędniej. Poza tym napęd na tył
Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam
Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam
- Od: 26 kwi 2007, 19:29
- Posty: 41
- Skąd: Kalisz
- Auto: 6 gy diesel 2005 i w168 1.9
Dotarły pierwsze graty
Felgi BBS CK 18"
A do nich oponki Vredestein Sessanta przód 225, tył 265
Felgi BBS CK 18"
A do nich oponki Vredestein Sessanta przód 225, tył 265
radzi89 napisał(a):tył 265
tyle w temacie
Będzie jeszcze większy kozak
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości