VW Golf mk2 2.8 VR6 – Video str. 4
Kurcze jak na samą blachę to faktycznie trochę dużo tych kg, a wszystko pewnie przez farbę na podłodze
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Gib napisał(a):Bo to blacha a nie korozja
Dokładnie. Niemieckie auta z tamtych lat musiały ważyć, żeby bezrdzewnie dożyć dnia dzisiejszego
tekkenfan napisał(a):Kurcze jak na samą blachę to faktycznie trochę dużo tych kg, a wszystko pewnie przez farbę na podłodze
Zależy jak na to spojrzeć. Golfy mk2 w zależności od wersji ważyły od 845 kg do 1275kg.
Aktualnie waży tyle samo co seria 1.8.
Nie ma się co oszukiwać silnik waży sporo. Słyszałem gdzieś porównanie, że sama głowica od VR6 waży tyle co cały silnik od Aygo
Dźwięk przy odpuszczeniu gazu ożywia zmarłych, zakładaj tłumik bo jakaś staruszke na przystanku bedziesz mial na sumieniu Nie masz omamów jeszcze od zapachu benzyny ?
zejdź na ziemie , za 9 tys to w życiu nie pójdzie maks 5 – 6 tys. Za 9-10 kupisz dobrze dlubniete hondy .
np taka :
http://otomoto.pl/honda-civic-ivt-ee9-v ... 75495.html
http://otomoto.pl/honda-civic-turbo-C29920053.html
http://otomoto.pl/honda-civic-C29788426.html
np taka :
http://otomoto.pl/honda-civic-ivt-ee9-v ... 75495.html
http://otomoto.pl/honda-civic-turbo-C29920053.html
http://otomoto.pl/honda-civic-C29788426.html
-
Pyton162
Czasem mniej znaczy więcej. Civic turbo... 3x więcej rzeczy do wysrania się niż tutaj.
Zresztą nie rozumiem intencji Twojego posta...
To za ile wystawiłem i czy się sprzeda czy nie to jest to tylko i wyłącznie mój indywidualny problem.
Pozdrawiam.
Zresztą nie rozumiem intencji Twojego posta...
To za ile wystawiłem i czy się sprzeda czy nie to jest to tylko i wyłącznie mój indywidualny problem.
Pozdrawiam.
Dobra baza do dobrego projektu.
Kumpel miał mkII 2.3 aqn na gwincie fk wraz z bbs-ami rs-ami i sprzedał za 10 k
Życzę udanej transakcji . Pozdrawiam
Kumpel miał mkII 2.3 aqn na gwincie fk wraz z bbs-ami rs-ami i sprzedał za 10 k
Życzę udanej transakcji . Pozdrawiam
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Trafi na zapaleńca to sprzeda. Co po golfie ?
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Docelowym samochodem jakim chce jeździć jest niezmiennie Xedos 9, który też chcę żeby był wizytówką firmy.
Ale z racji tego, że chwilowo są inne priorytety i nie mogę sobie pozwolić na X9 chciałbym, żeby było to BG w gazie do latania i załatwiania tematów. Najlepiej 1.3 z sekwencją, miałem i spokojnie do poruszania się po mieście nic więcej nie potrzeba. Może być też PN.
Chociaż jak pisałem cena jest oczywiście do negocjacji, tylko trzeba o tym rozmawiać. Jeśli ktoś chciałby się zamienić za X9 to pewnie z swojej głupoty i z chorej fascynacji modelem bym się zamienił a potem w inny sposób kombinował potrzebny pieniądz.
Aktualnie mam Golfa i Pontiaca i oba muszę spieniężyć.
Ale z racji tego, że chwilowo są inne priorytety i nie mogę sobie pozwolić na X9 chciałbym, żeby było to BG w gazie do latania i załatwiania tematów. Najlepiej 1.3 z sekwencją, miałem i spokojnie do poruszania się po mieście nic więcej nie potrzeba. Może być też PN.
Chociaż jak pisałem cena jest oczywiście do negocjacji, tylko trzeba o tym rozmawiać. Jeśli ktoś chciałby się zamienić za X9 to pewnie z swojej głupoty i z chorej fascynacji modelem bym się zamienił a potem w inny sposób kombinował potrzebny pieniądz.
Aktualnie mam Golfa i Pontiaca i oba muszę spieniężyć.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości