Napisane: 1 maja 2017, 09:55
W zakręcie idzie jak przyklejony
MariuS napisał(a):Odwiedziłem ostatnio hamownię z ciekawości, no i patrząc na kreski jest lipton. Hamowane na MAHA LPS3000 4x4.
Ciężko mi uwierzyć w taki wynik (seria silnik katalogowo 280KM /343Nm). Wyszło 228KM/310Nm
Z takimi danymi w stałym AWD ciężko byłoby raczej o 1.55 na Poznaniu
Auta o identycznych bebechach (silnik, turbo) przy takim doładowaniu wypluwają 300+
Silnik po remoncie jakieś ~ 3tys km temu, pracuje ładnie, nie pobiera oleju, nie kopci, nie szarpie. Olej zmieniany miesiąc temu – bez opiłków, czysty. Dupohamownia mówi że jedzie fajnie, ale dawno na prostej się nie ciąłem z kimś, zwłaszcza że auto ponad rok było uziemione.
Będę w najbliższym czasie sprawdzał auto jakimś softem do drogowego pomiaru osiągów 0-100, 100-200, 1/4 mili to mi dużo powie czy kłamie hamownia czy też nie....
Bo kilka osób twierdzi, że miało problem z wynikami po tej hamowni i niekiedy po kilku próbach były zupełnie inne wyniki. U mnie hamowane 2x.
Paweł napisał(a):Świetna jazda. Miło popatrzeć. Dodatkowe punkty za styl za lekki poślizg na wyjściu na prostą .
P.S. Szkoda, że w celach dydaktycznych nie ma prędkości pokazanej.
Capazo napisał(a): Nie wiem czy to wina opon, ale odejmowanie i dodawanie gazu w zakrecie nie jest milo widziane.
Capazo napisał(a): Jak dla mnie za mało korzystasz z toru, jest tam tyle miejsca na wyjściu że jeszcze tir z lawetą by się zmieścił.
MariuS napisał(a):Wiesz, zależy co masz na myśli. Wiem jak Ty korzystasz, ale ile razy tam też rozdupczyłeś furkę na zieleni Póki co naprawdę zachowawczo chcę, bo nie stać mnie na naprawę, a z racji też ułożenia silnika każde uderzenie ryjem to remont silnika (10tys zł )
Capazo napisał(a):Trzeba niestety troche pojeździć zeby wyczuć furkę
Capazo napisał(a):Mam nadzieje, że w 2018 pośmigasz troche:)